Презентація для 8 класу "Квадратний тричлен"

Про матеріал
Даний урок можна використовувати для узагальнення темі "Квадратний тричлен" або при півторенні вивченного матеріалу. Подані розв'язування різноманітних завдань з цієї теми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квадратний тричлен. Учитель математики. Одеської ЗОШ №89 Мушанова Ліана Іванівна

Номер слайду 2

Квадратним тричленом називається многочлен вигляду ax2 + bx + c, де x — змінна, a, b і c — деякі числа-коефіцієнти, при цьому a≠0.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}тричленаbcx2–2x + 6–x2 + x – 10–2,7x2–0,5x – 1- 261- 10- 1- 0,51- 1-2,7

Номер слайду 3

квадратного тричлена. Коренями  квадратного тричлена називаються числа, при яких тричлен дорівнює нулю. Отже, щоб знайти корені квадратного тричлена, треба скласти відповідне йому квадратне рівняння (у лівій частині даний тричлен, у правій — нуль) і розв’язати його. Корені квадратного рівняння будуть коренями відповідного

Номер слайду 4

ax2 +bx +c = 0 D = b2 - 4ac. D ˂ 0 D = 0 D ˃ 0 Немаєкоренівx2 +px +q = 0 Згадаємо

Номер слайду 5

ax2 + bx + c = a(x - x1)(x - x2)Якщо числа x1 і x2 є коренями деякогоквадратного тричлена, то його можнаax2 + bx + c = a(x - x1)2 Якщо квадратний тричлен має один корінь, то розкласти на лінійні множники. Якщо тричлен коренів не має, то його не можна розкласти на множники:

Номер слайду 6

Завдання 1 Розкладіть на множники квадратний тричлен:1) –x2–6x + 7; –x2–6x + 7=0x2 + 6x – 7=0–x2–6x + 7= – (х–1)(х+7)= (1–х)(х+7). Якщо квадратний тричлен має дробові корені, то в розкладанні на лінійні множники бажано перший коефіцієнт цього тричлена внести в дужки. Наприклад:

Номер слайду 7

2) 30y2–10y –100;30y2–10y –100=0 D = b2–4ac; D = 12 –4·3·(–10) = 1+120= 121= 11у1=; у1= у2=; у2= 3y2–y –10=0

Номер слайду 8

Завдання 2 Скоротіть дріб:1)Відповідь:

Номер слайду 9

Відповідь: 2)

Номер слайду 10

Завдання 3 Побудуйте графік функціїу =D(y): x - 3 ≠ 0 x ≠ 3x1= 3 x2= – 6y = x + 6 - лінійна функція. Графік - прямаху0617ху0611-639

Номер слайду 11

Домашнє завдання:1. Розкладіть на множники а2 – 13а + 22. 2. Скоротіть дріб: 1) ; 2) .3. Побудуйте графік функції у = .

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куцобіна Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 червня 2021
Переглядів
7712
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку