Подивись на небо: сонечко вгоріТепло усміхається нашій дітворі. На урок запрошує діточок малихІ знання промінчики кидає на них. Поспішайте, дітоньки, працювати час,Нехай все ладнається цього дня у вас!
Номер слайду 3
Який настрій у вас зараз? Назвіть його. Що ви можете про нього розповісти? Який він на вигляд: колючий чи м’якенький, світлий чи темний, теплий чи холоднючий?На що схожий ваш настрій? Чому?Чи хотіли б ви ним поділитися з іншими? Чому?Вправа “Мій настрій”Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?Який місяць? Яке число?Яка пора року?Яка сьогодні погода: надворі тепло чи холодно, ясно чи похмуро, сухо чи сиро?Небо сьогодні чисте чи вкрите хмарами? Сонечко світить чи заховалося за хмаринку?Чи спостерігаються сьогодні опади?Чи можна назвати сьогоднішній день особливим? Чому?
Номер слайду 4
Загадка. Щоб мені кудись дійти,Треба всю її пройти. Бере початок від порога. Далека чи близька… Якими бувають дороги?Для чого вони призначені?Як відбувається рух на дорозі?Хто є учасниками цього руху?Як ми називаємо людей, що водять машини?Як називаються ті люди, що їдуть транспортом, але не керують ним?Як називаються ті, що пересуваються дорогою пішки?Як ви гадаєте, чому рух на дорогах злагоджений, чіткий, і ніхто нікому не заважає? Що відбувається, коли така злагодженість порушується?
Ким хотів стати хлопчик?Чому він не може стати водієм прямо зараз?Чи знає він правила дорожнього руху для пішоходів?Як ви гадаєте, для водіїв ці правила такі ж самі?А чи знаєте ви ці правила?Чи знаю я правила дорожнього руху?Перевірте, чи добре ви знаєте правила дорожнього руху. Назвіть правильну відповідь на кожне із запитань.
Помічники на дорозіЯк ви гадаєте, що допомагає водіям та пішоходам на дорозі? Послухайте вірш про одного з таких помічників.https://www.youtube.com/watch?v=2l. L2w. IZk. Vs. M&ab_channel=%D0%90%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%9 C%D0%B0%D0%BC%D0%B0%E1%97%A9%E1%91%8 C%E1%97%AAIO%E1%97%B0%E1%97%A9%E1%97%B0%E1%97%A9
Номер слайду 10
Продовжте речення. Якщо світлофор світить червоним, слід … . Коло око світлофора жовте, це означає … . Якщо загорілося зелене світло світлофора, можна … . Перегляньте відео та дізнайтеся про інших помічників на дорозі.https://www.youtube.com/watch?v=EBi. Tjw. Oi. Dsg&ab_channel=%D0%9 C%D0%B0%D0%BB%D1%8 F%D1%82%D0%B0%D0%BC-%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8 C%D0%BD%D1%8 F%D1%82%D0%B0%D0%BC
Номер слайду 11
Що це за помічники?Які з цих знаків є поблизу вашого дому? Що вони означають? Коли стають вам у пригоді?Досліджуємо. Розгорніть підручник на сторінці 44. Знайдіть вправу 1. Як ви гадаєте, чому важливо дотримуватися правил дорожнього руху?Чи завжди люди їх дотримуються?Чи траплялося вам бачити випадки порушення правил дорожнього руху? Розкажіть, які були наслідки. Чи варто було порушувати правила?Подивіться на вправу в підручнику. Марко і Тарас вирішили дізнатися, чи багато людей порушують правила дорожнього руху. Для цього вони протягом години спостерігали за пішоходами та водіями. Результати дослідження відобразили у таблиці. Який висновок зробили хлопці?
Номер слайду 12
Складаємо продовження історіїЗнайдіть вправу 4 на сторінці 45 підручника. Прочитайте історію. Складіть власне продовження. Логічна хвилинка. Виконайте вправу 5 на сторінці 20 зошита.
Номер слайду 13
На якій картинці зображені Вова і Настя, а на якій — Аліна і Лесик? Як ви дізналися?Біжать між машинами Вова і Настя. Вони наражають себе на нещастя!Аліна і Лесик такі молодці —Крокують по зебрі рука у руці!На яких зображено безпечну поведінку, а на яких — ні?Розгляньте малюнки “Обережно: дорога!” з сайту дитячого журналу «Джміль»
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Вправа “Смайлик уроку”Добіга урок кінця,Всім усмішка до лиця,Та сплива уроку час,Тож запитую я вас: Ви веселі чи сумні,Вам сподобалось чи ні?Вибирайте настрій свій,Покажіть усім мерщій!Ой, як усмішок багато!Дуже рада й я, малята!Чи гарний у вас настрій у кінці уроку?