День новий вже настає,Світло й сонячно стає. Поспішаєм на урок,Дружно всі за кроком крок. Привітаймося, малята,Й нумо з радістю навчатись. Добрий день, веселий день. Нових знань, ідей, пісень!
Номер слайду 3
Яка зараз триває пора року?Які зимові ознаки ви можете назвати? Чи спостерігали ви їх цієї зими?Який зараз місяць?Який він за ліком у році? А серед зимових місяців?Яке сьогодні число? Який день тижня?Яка сьогодні погода?Чи відчувається мороз? Чи спостерігаються опади? Чи світить сонечко?Чи скоро вже весна? Як визначити?Чи бачили ви сьогодні щось цікаве чи незвичне?
Номер слайду 4
Бесіда про незвичайних друзів. Поміркуйте, кого ми називаємо чотириколісними друзями. Назвіть машини, які їздять у місті. Які з цих машин ми називаємо громадським транспортом? Чому?Для чого призначений громадський транспорт?Перегляньте відео та пригадайте, яким буває громадський транспорт.https://www.youtube.com/watch?v=Yz1zwwe1 Sc. A&ab_channel
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Який транспорт згадується у відео?На якому громадському транспорті вам доводилося їздити? А на якому ви хотіли б проїхати?Як ми називаємо людей, які їдуть у громадському транспорті?Як ви гадаєте, як треба поводитись пасажирам?Розгорніть підручник на сторінці 42. Виконайте вправу 1. Розгляньте малюнок. Що ви бачите? Хто їде в автобусі?Чи всіх пасажирів можна назвати чемними?
Номер слайду 7
Прочитайте віршики Любові Яковенко, яка опублікувала їх у дитячому журналі “Джміль”. Свинка в автобусіНа сидіння всілась свинка,Зручно примостивши спинку. Поряд дід старий стоїть —У руках кийок тремтить. Паця очі відвела,Книжку з сумочки взяла…Місцем поступився лось —Літній сам, та довелось. Чи почервоніла свинка?Нам не видно крізь сторінку. Знайдіть свинку на малюнку. Чи чемно поводилася свинка?А тепер дізнайтесь, як поводився ведмедик. Всюди плями. У салоні тісно дуже,Та ведмедику байдуже. Він цукерочки ковтає,Ще й морозиво тримає. Крап — і пляма на руці. Крап — прикрасила штанці,Крап — сорочку лисенятка. Крап — рюкзак у вовченятка. Та й в самого ведмежати. Геть до всього липнуть лапи. Знайдіть на малюнку ведмедика. Що нечемного є в його поведінці?А тепер знайдіть на малюнку вовка. Чи чемний він пасажир?
Номер слайду 8
Чим хизувався вовк?Вовк в автобус залетів,На сидіння швидко сів.Із кишені ручку взяв,Все, що міг, розмалював. Усміхнувсь, а потім змовк. Написав: “Тут їхав вовк”. Ще й сказав: “Я — молодець,Вовк — художник і митець”. Яку пораду ви дали б вовку?Виявляється, вовчикові потрібна ще одна порада. Яка саме, дізнайтеся із віршика. А хто “заєць”?Зайчик наш зібравсь до бабці. Застрибнув в автобус вранці. За проїзд він заплативІ на звичне місце сів. Поряд вовк біля віконця,Очі мружить він від сонця. Аж водій оголосив:— Хтось із вас не заплатив.“Зайцю”, швидко зізнавайся!Як же зайчик наш злякався.— Ось, у мене є квиток…“Зайцем” виявився вовк. Тож вовчику потрібна ще одна порада. Яка?
Номер слайду 9
А з наступного віршика ви дізнаєтеся, чому у пасажирів в’янули вуха. Подивіться на малюнок та спробуйте передбачити, про кого і про що йтиметься у віршику. В’януть вуха— Я в автобусі, сестричко! —В телефон кричить лисичка.— Тут машини за віконцем. Киця ніжиться під сонцем. Кіт везе комусь гостинці. Вовчик вийшов на зупинці. —Й знову в трубку. — Гей, привіт! —Так кричить на всенький світ,Що від тої щебетухи. В пасажирів в’януть вуха. Що ви порадите лисичці, аби вона стала гарною пасажиркою?Поведінка в громадському транспортіhttps://www.youtube.com/watch?v=a. O1p4 Gsj. C24&ab_channel=Z%D0%90 RVAbiology
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Які з цих правил ви знали раніше?Про які почули вперше?Чи лише у шкільному автобусі їх варто дотримуватись?Чи доводилося вам бачити тих, хто не дотримується правил поведінки у громадському транспорті?Чи бували ви нечемними пасажирами?Уявіть себе поряд з дитинкою — нечемним пасажиром. Яку пораду ви б їй дали?Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=V9plpd. Jqx. Nk&ab_channel=%D0%86%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%9 A%D1%83%D1%80%27%D1%8 F%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Виконайте вправу 2 на сторінці 42 підручника. Розгляньте піктограми. Де можна їх побачити? Що означає кожна з них? Місця для матусь з дітьми; ось тут треба триматися під час їзди;молоток, щоб у разі аварії розбити скло;місця для людей з інвалідністю; не говорити по мобільному телефону;не курити; тут знаходиться аптечка. Виконайте вправу 4 на сторінці 19 зошита.
Номер слайду 14
Робота з коміксом. Розгорніть підручник на сторінці 43. Прочитайте комікс. Як ви думаєте, чому комар вирішив їхати без квитка?Чому його ніхто не зупинив?Чи залежить ціна квитка від того, скільки пасажир проїхав у транспорті?Чи завжди так відбувається?Що відчув водій, коли порахував монетки? А що відчули інші пасажири?Як водій може вийти із ситуації, що склалася?Як мав діяти комар?Чи завжди у транспорті перевіряють квитки? Хто це робить? Коли?Для чого це робиться? Чи можна у транспорті ніколи не перевіряти наявність квитків?Чи означає це, що квитки треба купувати лише тоді, коли перевіряють?Що буде, якщо без квитків їхатиме багато пасажирів?А що трапиться, якщо ніхто не платитиме?Як ви гадаєте, що відчуває той, хто не заплатив за квиток?Чому пасажирів, які не купили квитка, називають зайцями?
Номер слайду 15
Вправа “Мікрофон”Візьміть у руки уявний або іграшковий мікрофон та скажіть, чому потрібно дотримуватись правил поведінки у громадському транспорті.