Презентація для підлітків " Я в інтернеті"

Про матеріал
Діти блискавично освоюють соціальні мережі, ігри, програми. Інтернет допомагає їм розвиватися і вчитися. При цьому інтернет – анонімний, його важко контролювати. Діти допитливі, у них ще немає того життєвого досвіду, який дозволив би їм визначити обман і маніпуляцію. Саме тому свідомість і підготовленість кожного користувача є основною запорукою його безпеки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Профілактика і захист дітей від впливу шкідливої інформації в інтернеті

Номер слайду 2

ІНТЕРНЕТ – це... Інтерне́т (від англ. Internet), міжмере́жжя — всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж Браузер Веб-сторінка Домен Чат Google Портал Аватар Аська Бан Гугл  Що таке ІНТЕРНЕТ?

Номер слайду 3

Завдання.1.Де ви в ІНТЕРНЕТі? Учні на стікерах прописують, де вони перебувають в мережі і стікери розміщують на плакаті з малюнком «павутини інтернет»

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ За даними опитування центру вивчення громадської думки Інтернетом користується 66% громадян віком від 18 і старше Щодня заходить в Мережу – 46% користувачів Частка користувачів,які ввиходять в глобальну Мережу щодня або кілька разів на тиждень – 80% Річний приріст інтернет користувачів – 9%, а добовий показник – 12%

Номер слайду 6

Спосіб показати, проявити себе, Доступ до інформації Зв’язок з близькими Необмежений доступ до розваг Онлайн-шопінг Спілкування

Номер слайду 7

Інформаційне повідомлення середній вік початку самостійної роботи в Мережі (2010 р.) – 11 років 2014 – 2015 рр. - 10 років сьогодні спостерігається тенденція до зниження віку до 7 років Щоденна дитяча аудиторія Нета 46 % - підлітки 13-14 років; 54 % - підлітки15 -16 років; Найулюбленіші дітьми ресурси: Соціальні мережі -80% Мережеві ігри; Перегляд і скачування фільмів, кліпів,аудіофайлів,програм; Обмін файлами; Використання e-mail, чатів Ведення блогів тощо Скажіть, чи є необхідність говорити з дітьми про безпеку в мережі ІНТЕРНЕТ?

Номер слайду 8

Кібертролінг Кібергрумінг Фішинг Небезпечний контент Інтернет – адикція Маніпулювання Медіа- пропаганда Кібербулінг

Номер слайду 9

Від лат. propago — «поширюю» Від англійського content – «зміст» Від англ. bully – «хуліган, драчун, насильник» Від англ. trolling - «ловля риби на блесну» Від англ. groom — «доглядати» Від англ. fishing — рибна ловля, вудити Від англ. addiction — залежність, пагубна звичка, звикання Від англ. Mediа - «засіб комунікації»

Номер слайду 10

Завдання для учнів Робота в групах. - Співстав поняття і його визначеня (Учням роздаються картки з поняттями і їх визначеннями, учні мають підібрати до кожного поняття його визначення)

Номер слайду 11

дії, що вчиняються з метою психологічного, політичного, комерційного і фізичного примусу, навязування дій, думок.

Номер слайду 12

Переслідування повідомленнями в інтернеті, що містять образи,погрози та агресію, це підлітковий віртуальний терор, напад з метою завдати психологічної шкоди

Номер слайду 13

В мережі так називають хуліганську забаву,що виникла з розвитком блогів. Особи розміщують в інтернеті різні провакаційні повідомлення з метою викликати конфлікт ( на релігійному, національному грунті тощо) ,образи і т.п. Чим більше жертва втрачає над собою контроль,тим більше задоволення витягується з процесу.

Номер слайду 14

входження в довіру дитини з метою використання її в сексуальних цілях.

Номер слайду 15

Вид інтернет шахрайства, мета якого – отримати Ідентифікаційні дані користувачів.Сюди відносять крадіжки паролей, номерів кредитних карток, банківських рахунків та іншої конфіденційної інформації

Номер слайду 16

– це наповнення інформаційного ресурса чи веб-сайта небезпечною для здоров,я підлітка інформацією ( сайти суїцидального спрямування, наркосайти, сайти, що розпалюють національну ворожнечу і расове неприйняття: екстремізм, націоналізм, фашизм,сайти порнографічного спрямування,сайти знайомств).

Номер слайду 17

— форма комунікації, спрямована на поширення фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції.

Номер слайду 18

нав'язливе прагнення використовувати Інтернет і надмірне користування ним, проведення великої кількості часу в Мережі

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Критичне мислення - Медіаграмотність – модель, яка заохочує людей замислюватися над тим, що вони дивляться, бачать, читають. це наукове мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень.

Номер слайду 21

(іменник) ІНТЕРНЕТ (2 прикметники) цікавий,могутній (3 дієслова) манить, захоплює,тримає (фраза або пропозиція,що показує відношення до теми) Використовуй з розумом, все буде добре (слово –синонім,який повторює суть теми) Мережа

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
20 лютого 2019
Переглядів
2249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку