Робота з коміксом. Розгорніть підручник на сторінці 52. Прочитайте комікс. Як ви думаєте, чому персонажі коміксу вирішили визначити найважливішу професію?Чи правильно вони запропонували це зробити? Чому ви так вважаєте?Чи впоралися вони із цим завданням? Чому так вийшло?Як ви запропонували б діяти?Поміркуйте: чи справді це гарна ідея — визначати найважливішу професію? Чому?Слухаємо оповідання. Послухайте оповідання Тетяни Юрміної “Яка ж професія найкраща?”.https://www.youtube.com/watch?v=O0m. Zaxdaaqs&ab_channel=%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BA%D0%B0
Вправа “Продовж речення”Поміркуйте, що буде, якщо певні фахівці зникнуть. Продовжте речення: Якщо раптом зникнуть лікарі, то … . Без прибиральників … . Якщо не буде кухарів, то … . Коли зникнуть модельєри, … . Якщо не буде вчителів, то … . Без водіїв … . Якщо в світі не стане художників, то … . Продовжте перелік. Як ви гадаєте, чи можна так само сказати про будь-яку іншу професію? Зробіть висновок. Робота в зошиті (стор. 24 - 25)
Використані матеріали. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2022