Які емоції викликає у вас пісня та анімація до неї?Про які символи весни йшлося у пісні? Чи їх усі ви побачили на відео? Чи варто покращити візуальний ряд? Які ваші ідеї?Де відбуваються описані події?Який із весняних місяців названо чарівником? Як ви гадаєте, чому?Які з показаних тварин і птахів не зимують в Україні?Чого може навчити нас ця пісня?Прослухайте пісню Тетяни Орловської “Це весна” і уявіть усе, про що в ній йдеться. https://www.youtube.com/watch?v=i53lg. Y86o. SE
Робота з сюжетним малюнком в підручнику на ст.60 Чи здивував вас цей малюнок? Чим саме?Які ознаки весни зображено?Що переплутав художник?Які ще ознаки весни ви знаєте? Назвіть їх. Розкажіть, які пори року тут зустрілися. Знайдіть на картині всі їх ознаки. Придумайте власну історію за малюнком та розкажіть її тим, хто поряд.
Використані матеріали. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2022