Вашій увазі пропоную презентацію до доповіді на тему ЗООФРАЗЕМИ ЯК ЕКСПЛІКАТОРИ УКРАЇНСЬКОЇ, РОСІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВНИХ КАРТИН СВІТУ. Наукова доповідь написана для захисту магістерського проєкту на вказану тему. У доповіді розкривається тема щодо значення фразеологізмів з тваринним компонентом у культурі народів, їх вплив на мову та мовну картину світу. Подається порівняльний аналіз фразеологізмів української мови та їх відповідників. Цей матеріал можна використовувати як на уроках ділової української мови, так і для російської та німецької. мови. Допоміжним матеріалом можуть слугувати вже опубліковані фразеологічний та асоціативний словник, також візуальні фразеологічні словники українською, російською та німецькою мовами.
Систематизувати та перевірити знання допоможуть тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7942098
Апробація: участь у наукових конференціях
1. Науково-практична конференція «Билингвизми диалогкультур: вызовы21-го века»,
Італія;
2. ІІІ Усеукраїнська студентська науково-практична інтернет-конференція «Сучасні тенденції та перспективи мовно-літературної освіти в Україні»,Глухів;
3. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки, міжкультурна комунікація та перекладознавство: теоретичні та практичні аспекти». Італія;
4. ХІV Всеукраїнська дистанційна науково-практична конференція студентів і магістрантів «Основні тенденції розвитку лінгвістики, літературознавства й соціальних комунікацій», Полтава;
5. Всеукраїнська студентська науково-практична інтернет-конференція «Арватівські читання –2021», Ніжин;
6.Конференція молодих науковців, Ніжин;
7. ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасного перекладознавства», Черкаси;
8. Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання філологічних наук:
наукові дискусії», Одеса.
Апробація: наукові статті
1. Петрик О.М., Бюкерт Н.В. Етноспецифіказоофразеологізмівукраїнської,російськоїтанімецькоїмов. Актуальні питання філологічних наук: наукові дискусії: міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 24– 25 вересня 2021 року. Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2021. С.84-88.
2. Бюкерт Н.В., Петрик О.М. Асоціативнийекспериментякметоддослідженнянаївноїкартинисвітуна прикладіукраїнської,німецькоїтаросійськоїетнокультур. Арватівські читання – 2021: збірник тез доповідей Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції, 21 квітня 2021 року / упоряд. А. І. Бондаренко, Н. М. Голуб, Н. М. Пасік, С. В. Цінько. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. С.144-147.
3. Бюкерт Н.В. Асоціативнийекспериментякметоддослідженнянаївноїкартинисвітунаприкладі української, німецької та російської етнокультур. Всеосвіта UA. https://vseosvita.ua/library/asociativnijeksperiment-ak-metod-doslidzenna-naivnoi-kartini-svitu-na-prikladi-ukrainskoi-nimeckoi-ta-rosijskoi-etnokultur456852.html
4. Петрик О.М., Бюкерт Н.В. Мовна репрезентація характеру людини в українських та російських зоофразеологізмах.International scientific and practical conference «Philological sciences, intercultural communication and translation studies: theoretical and practical aspects» : conference proceedings, February 26—27, 2021. Vol. 1. Venice: Izdevnieciba «Baltija Publishing». С.49-53. https://doi.org/10.30525/978-9934-26-039-1-12
5. Бюкерт Н.В. Асоціативнийекспериментякскладникудослідженнінаціональноїкартинисвіту. Всеосвіта
UA. https://vseosvita.ua/library/asociativnij-eksperiment-ak-skladnik-u-doslidzeni-nacionalnoi-kartini-svitu-456930.html
6. Бюкерт Н.В. Додатковадистанційнаосвітадлядошкільнят-білінгвівнаприкладіонлайн-курсу«Рольовіта розвивальні ігри» Всеосвіта UA. https://vseosvita.ua/library/dopolnitelnoe-distancionnoe-obrazovanie-dla-detej-
bilingvov-na-primere-onlajn-kursa-rolevye-i-razvivausie-igry-456912.html
|
Психолінгвістичний експеримент
УКРАЇНСЬКА РОСІЙСЬКА НІМЕЦЬКА ЕТНОКУЛЬТУРИ
Вік респондентів
Рідна мова респондентів
Країна народження респондентів
Інші мови респондентів
Країна проживання респондентів
|