Мета дослідження - проаналізувати відповідність значення російських імен, що трактувалися вченими, філологами, філософами, психологами з характеристиками учнів, названих російськими іменами,нашої школи, дослідити вплив імені на характер людини.
Основні завдання дослідження:
- познайомитися з роботами психологів, наукових дослідників, що стосуються питань формування характеру, походження російських імен, їх значення;
- підрахувати по класах кількість учнів з російськими іменами, скласти діаграми кількісного співвідношення учнів з російськими іменами та носіїв імен неросійського походження;
- визначити по п'ять жіночих і чоловічих російських імен, які найчастіше зустрічаються серед учнів нашої школи; визначити основні риси характеру або зовнішності учнів з російськими іменами, які найчастіше зустрічаються, шляхом анкетування учнів і зіставити наші дослідження із значенням імен, трактованих дослідниками в цій галузі; шляхом анкетування дізнатися про причини, за якими так названі діти;
- зробити висновки про причини, за якими названі російськими іменами діти, і про вплив імен на характер наших учнів.
Об'єкт дослідження–процес формування характерів учнів БСШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням слов'янських мов підвпливом російських імен.
Предмет дослідження–властивість російських іменвпливати на формування характеру людини.
Наукова новизна- дослідження відповідності теорій про вплив імені на характер людини на базі учнів нашої школи, які мають російські імена.