Презентація до дослідницької роботи МАН "Вплив імені російського походження на характер дитини на прикладі учнів БСШ №1"

Про матеріал

Мета дослідження - проаналізувати відповідність значення російських імен, що трактувалися вченими, філологами, філософами, психологами з характеристиками учнів, названих російськими іменами,нашої школи, дослідити вплив імені на характер людини.

Основні завдання дослідження:

- познайомитися з роботами психологів, наукових дослідників, що стосуються питань формування характеру, походження російських імен, їх значення;

- підрахувати по класах кількість учнів з російськими іменами, скласти діаграми кількісного співвідношення учнів з російськими іменами та носіїв імен неросійського походження;

- визначити по п'ять жіночих і чоловічих російських імен, які найчастіше зустрічаються серед учнів нашої школи; визначити основні риси характеру або зовнішності учнів з російськими іменами, які найчастіше зустрічаються, шляхом анкетування учнів і зіставити наші дослідження із значенням імен, трактованих дослідниками в цій галузі; шляхом анкетування дізнатися про причини, за якими так названі діти;

- зробити висновки про причини, за якими названі російськими іменами діти, і про вплив імен на характер наших учнів.

Об'єкт дослідження–процес формування характерів учнів БСШ І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням слов'янських мов підвпливом російських імен.

Предмет дослідження–властивість російських іменвпливати на формування характеру людини.

Наукова новизна- дослідження відповідності теорій про вплив імені на характер людини на базі учнів нашої школи, які мають російські імена.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вплив імені російського походження на характер дитинина прикладі учнів Білоцерківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов

Номер слайду 2

Добре ім’я - найкраще багатство. Ми часто чуємо вислови: «Не посором свого імені», «Гідно збережи своє ім’я», «Щоб і пляма на твоє ім’я не впала». В них закладена споконвічна мудрість: найдорожче у людини – ім’я як синонім честі, як духовне єство, як святиня

Номер слайду 3

Мета дослідження - проаналізувати відповідність значення російських імен, що трактувалися вченими, філологами, філософами, психологами з характеристиками учнів, названих російськими іменами, нашої школи.

Номер слайду 4

Основні завдання дослідження:1. познайомитися з роботами наукових дослідників, 2. підрахувати по класах кількість учнів з російськими іменами3. визначити по п’ять жіночих і чоловічих російських імен4. зробити висновки про причини, за якими названі російськими іменами діти, і про вплив імен на характер наших учнів.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Наукова новизна - дослідження відповідності теорій про вплив імені на характер людини на базі учнів нашої школи, які мають російські імена. Практична цінність – результати дослідження можуть використовуватися психологами у практичній діяльності, класними керівниками у виховній роботі, батьками, які не знають, як назвати свою дитину, будь-якою людиною для самопізнання.

Номер слайду 7

У своєму аналізі ми спиралися на комплексне поєднання декількох дослідницьких методів:- метод анкетування;- емпіричні методи;- порівняльний метод;- метод обробки даних;- метод порівняльного опису;- метод етимологічного опису.

Номер слайду 8

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОХОДЖЕННЯ РОСІЙСЬКИХ ІМЕН

Номер слайду 9

На початку століття аналізом імен в російській транскрипції займався П. А. Флоренський. Він прийшов до висновку, що будь-яке ім’я є органічна єдність фонеми і семеми, звуку і сенсу. Все це в підсумку призводить до стійкої кореляції звукових образів з емоційними переживаннями суб’єкта.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Результати дослідження показали, що в нашій школі навчається 217 осіб, названих російськими іменами.21,13% - учні з російськими іменами

Номер слайду 12

Найчастіше вживані російські імена серед учнів нашої школи

Номер слайду 13

Ім’я. Три риси характеру, спільні для їхніх власників. Даринавідкритість, привітність, скромність. Маріянаполегливість, врівноваженість, допитливість. Ольгаобдарованість, наполегливість, сумлінність. Надіяобдарованість, скромність, замкнутість. Людмиладоброзичливість, комунікабельність, щирість

Номер слайду 14

{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Ім’я. Три риси характеру, спільні для їхніх власників. Владиславскромність, наполегливість, сумлінність. Володимирсором’язливість, вразливість, доброзичливістьІванскромність, добродушність, комунікабельність. Олегскромність, життєрадісність, товариськість. Станіславдружелюбність, відкритість, відповідальність

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Серед інших причин вказувалися такі:ім’я співзвучне з прізвищем, тобто має літери, які є в прізвищі;ім’я вибрала сестра;ім’я обрали за порадою друзів.

Номер слайду 17

ВОЛОДИМИР Мова не йде про світове панування. Саме ці поняття шанувалися на Русі священними. Широта душі й шляхетність товариськість і доброта. Найбільш характерна риса більшості Володимирів - значний запас впевненого спокою й легкості в спілкуванні.

Номер слайду 18

Перша частина слова володіє достатньою твердістю, в той час як закінчення м’яке. Ім’я схоже на ваги, які намагаються урівноважити одночасно і м’якість, і твердість характеру. Чуттєва. Має логічне мислення. ЛЮДМИЛА

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Узагальнюючи висновки, додамо: потрібно пам’ятати, що не ім’я красить людину, а людина та її духовні помисли – ім’я.

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
26 липня 2018
Переглядів
1914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку