Презентація до інтегрованого уроку: українська мова+математика "Числівник"

Про матеріал

Презентація до інтегрованого уроку: українська мова+математика "Числівник"---------------------------------------------------------------------------

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

РОЗШИФРУЙТЕ ФОРМУЛУ УРОКУ (У+О)(В+С)Р=З

Номер слайду 3

У – увага, О – організованість, В –взаємодопомога, С – спілкування, Р –робота, З – знання

Номер слайду 4

ХМАРИНКА СЛІВ

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Числівник

Номер слайду 7

ЗАПОВНІТЬ КЛАСТЕР

Номер слайду 8

«Четвертий зайвий». Робота групами. Серед ряду слів знайти зайве, яке не належить до числівників. Обґрунтувати. Записати тільки числівники. I група – п’ятий, п’ятак, п’ять, п’ятеро; II група – шість, шостий, шестиповерховий, шестеро; III група – трійка, три, дві третіх, троє.

Номер слайду 9

Поєднайте числівники з іменниками. Зачитайте утворені словосполучення.  П’ять, окунь, один, книга, двадцять, курча, два, олівець, три, вікно, одинадцять, футболіст. Скласти речення із одним словосполученням (на вибір)

Номер слайду 10

Номер слайду 11

БЛІЦОПИТУВАННЯ (ПРОДОВЖІТЬ РЕЧЕННЯ) Добуток двох чисел з однаковими знаками є … Частка двох чисел з різними знаками є… На нуль…

Номер слайду 12

Розв’язати приклади на картках. І група -27∙(-3) -900:(-30) -400∙(-0,1) ІІ група 0:(-111) -131∙(-3) -0,4∙(-500) ІІІ група -125: (-25) -0,15∙(-100) -250:(-10)

Номер слайду 13

ПЕРЕВІРКА І група -27∙(-3)= 81 -900:(-30)=30 -400∙(-0,1)=40 ІІ група 0:(-111)=0 -131∙(-3)=393 -0,4∙(-500)=200 ІІІ група -125: (-25)=5 -0,15∙(-100)=15 -250:(-10) = 25

Номер слайду 14

Пригадайте, як називаються числівники, які вказують на кількість? На які питання вони відповідають? Як називаються числівники, які вказують на порядок при лічбі? На які питання відповідають?

Номер слайду 15

«ЛІНГВІСТИЧНИЙ ЛАНЦЮЖОК» Дев’ять – двадцять – тридцять один – три – сорок – сто - вісім – чотирнадцять –

Номер слайду 16

ЗУПИНКА «ФІЗКУЛЬТУРНА»

Номер слайду 17

РОБОТА З ТЕКСТОМ Прочитайте текст. Визначте його стиль і тип мовлення. Яку роль відіграють числівники? Історія освіти села Рубанівка розпочинається з 1842 року, коли була заснована перша школа – приходське училище. На початку ХХ століття у селі налічувалося 5 училищ – церковно-приходських і земських та 8 шкіл грамоти. Навчання тривало 2-3 роки, за цей час учні могли навчитися лише читати, а більш здібні – писати та виконувати арифметичні дії. Із 120 -140 учнів, які вступали до школи, навчання закінчували 8-10 чоловік. У 1910 році було збудовано чотирикласний корпус Зеленівської неповної школи – саме вона і стала у подальшому Рубанівською середньою школою №2.

Номер слайду 18

На території, де зараз розташований наш заклад і яка до початку 70-х років ХХ століття називалася селом Зелене, існувало 2 школи: початкова школа по вулиці Зеленій та восьмирічна школа №2 (у подальшому середня школа). За свою історію наш заклад мав різні статуси: 1930-ті роки – семирічка, 1955 рік – восьмирічка. Заняття у школі відбувалося у 2 зміни: не вистачало класних кімнат, велика кількість учнів ( від 28 до 38, іноді по 2 класи). У 1960 році поруч зі старим корпусом початку століття з’явився новий, що дало можливість проводити заняття в одну зміну. У 1971 році відбулася реорганізація: початкова школа по вулиці Зеленій та восьмирічна школа об’єдналися, отримавши назву Рубанівська восьмирічна школа №2. У такому статусі школа проіснувала до 1989 року. З 17 листопада 2017 року наш заклад - філія «Рубанівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» КЗ «Рубанівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів».

Номер слайду 19

Завдання до тексту. 1. Знайдіть у тексті й зачитайте сполучення «числівник + іменник». Які з цих числівників є порядковими? 2. Запишіть числівники з І абзацу тексту словами. 3. Знайдіть у тексті кількісний числівник, який має рід.

Номер слайду 20

Завдання від нашого шкільного парламенту: За 30 років існування нашого закладу 126 учнів ставали переможцями різноманітних конкурсів та олімпіад районного рівня, 28 – обласного рівня, 12- всеукраїнського. Скількома переможцями може пишатися наш заклад?

Номер слайду 21

ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА Визначити, яким членом речення виступає числівник П’ять плюс п’ять - десять. У школі навчається шістдесят п’ять учнів. Учні прочитали три сторінки. Заняття у п’ятницю починаються о восьмій годині. Кілька учнів представляли заклад на районному конкурсі.

Номер слайду 22

ЧИСЛІВНИК Яка частина мови? На які питання відповідає? Числівники, що вказують на кількість Числівники, що вказують на порядок при лічбі Змінюється за У реченні може виступати Частина мови, з якою пов’язаний числівник

Номер слайду 23

ГРА «ВІДГАДАТИ СЛОВО» Г1а, пі2л, ві3ло, 7’я, 40а, по3вожити, у3мання, пер6, мі100, 100рона, пі100лет, 100янка, 100рож.

Номер слайду 24

Народ скаже як зав’яже Вставити загублені числівники. … за всіх, і всі за … . … мішків гречаної вовни і всі неповні. … б’ються - … не мішайсь. Знаю, як свої … пальців. … … не ждуть. … разів відмір, а … раз відріж. … із сошкою, а … з ложкою.

Номер слайду 25

РЕФЛЕКСІЯ Я навчився… Складним було… Хочу дізнатися більше…

Номер слайду 26

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: I група – скласти казку «Світ без числівників»; II група – скласти завдання до гри «Впіймай числівник»; III група – скласти сенкан до теми.

Номер слайду 27

ppt
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку