План роботи
з використанням технологій дистанційного навчання
під час карантину
відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України
№ 211 від 11 березня 2020 р.
вчителя математики Жовклої Іванни Володимирівни
з 16.03.2020 по 24.04.2020
І тиждень (16.03-20.03)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
16.03.2020 понеділок |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Відсотки. Знаходження відсотків від числа»).
2. Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А, Б класів (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа ромба»).
3. Онлайн консультація для батьків 5, 8 класів ( Навчання в дистанційній формі).
4. Робота зі шкільною документацією (перевірка поурочних планів вчителів-предметників). Звітування. |
9.00 – 10.00
10.00 -13.00
13.00- 13.45
14.00-17.00 |
+ перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg Д/з - опрацювати матеріали презентації, виконати завдання 25 слайду.
Положення про дистанційне навчання https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/z0703-13?fbclid=IwAR3vkcy5ooCAxG_idmZDLMPXDXivKfL6xqMCZdS-osfZEW6G6UlR9mF7bDE
|
2 |
17.03.2020 вівторок |
1. Робота з шкільною документацією ( перевірка класних журналів).
2. Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ на відсотки»).
3. Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: « Формула коренів квадратного рівняння»).
4. Робота зі шкільною документацією (перевірка контрольних зошитів вчителів-предметників). Звітування.
5. Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».
|
9.00 –10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 17.00
18.00 |
|
3 |
18.03.2020 середа |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу.
2. Опрацювання фахової літератури. Підбір матеріалу для самостійної роботи 8 клас (алгебра, геометрія).
3. Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: « Розв’язування задач і вправ на відсотки»).
4. Індивідуальні консультації для учнів 5 класу в онлайн – режимі.
5. Робота зі шкільною документацією. Звітування.
|
9.00 -10.00
10.00 – 11.00
11.00- 12.30
12.30- 14.00
14.00- 17.00 |
|
4 |
19.03.2020 четвер |
1. Упорядкування папки «Забезпечення внутрішньої системи якості освіти». Опрацювання нормативних документів.
2. Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Знаходження числа за його відсотком»).
3. Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А, Б класів (алгебра) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ з квадратними рівняннями. Самостійна робота»).
4. Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геометрія) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трикутника. Самостійна робота»).
5. Робота зі шкільною документацією. Звітування.
|
9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00- 13.00
13.00- 14.00
14.00-17.00 |
|
5 |
20.03.2020 п’ятниця |
1. Перевірка виконаних завдань.
2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА 4 клас, ДПА 9 клас, ЗНО 11 клас.
3. Розробка і розміщення завдань для учнів 8- Б класу (геометрія) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трикутника. Самостійна робота»).
4. Розробка і розміщення завдань для учнів 8- Б класу (алгебра) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Теорема Вієта»).
5. Дистанційна онлайн- консультація для учнів 8-х класів з алгебри і геометрії.
6. Складання плану роботи на період весняних канікул. |
9.00 – 10.30
10.30 - 12.00
12.00-13.00
13.00-14.00
14.00-15.00
15.00-17.00 |
|
ІІ тиждень (23.03-27.03)
|
||||
6 |
23.03.2020 понеділок |
1. Складання плану дистанційних занять з 30.03 по 03.04.
3. Робота зі шкільною документацією (перевірка робочих зошитів вчителів-предметників). Звітування. |
9.00 – 10.30
10.30 - 13.45
|
|
7 |
24.03.2020 вівторок |
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня вчителя математики.
2. Робота з шкільною документацією. Звітування.
|
9.00 –10.30
10.30 - 13.45
|
|
8 |
25.03.2020 середа |
1. Упорядкування дидактичного матеріалу в кабінеті.
2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей школярів».
3. Робота зі шкільною документацією. Звітування.
|
9.00 – 10.00
10.00 -12.30
12.30-13.45 |
|
9 |
26.03.2020 четвер |
1.Добірка дидактичних матеріалів до уроків математики для 5, 8 класів.
2. Проходження онлайн-курсу на освітній платформі EdEra «Академічна доброчесність».
3.Систематизація матеріалів у кабінеті.
4. Робота зі шкільною документацією. Звітування. |
9.00 – 10.30
10.30 – 12.00
12.00 – 12.30
12.30 – 13.45 |
|
10 |
27.03.2020 п’ятниця |
1. Прибирання кабінету.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
3. Підготовка конспектів уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу.
4. Робота зі шкільною документацією. Звітування. |
9.00 – 10.00
10.00 –10.30
10.30 – 12.00
12.00 - 13.45 |
|
ІІІ тиждень (30.03-03.04)
|
||||
11 |
30.03.2020 понеділок |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ на знаходження числа за його відсотком»).
2. Розміщення завдань для учнів 8-А, Б класів (геометрія ) на тему: «Площа трикутника»). (соціальна мережа Viber).
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Робота зі шкільною документацією. Звітування.
|
9.00 – 10.00
10.00 –11.00
11.00- 14.00
14.00 – 17.00 |
|
12 |
31.03.2020 вівторок |
1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
2. Розміщення завдань з математики для учнів 5- Б класу на тему: «Розв’язування задач і вправ на знаходження числа за його відсотком»). (соціальна мережа Viber).
3. Розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра ) на тему: «Теорема Вієта»). (соціальна мережа Viber).
4. Підбір завдань для учнів 5, 8 класів в умовах навчання дистанційної форми.
5. Робота зі шкільною документацією. Звітування.
|
9.00 – 11.00
11.00 –12.00
12.00 - 13.00
13.00 – 14.30
14.30 – 17.00 |
|
13 |
01.04.2020 середа |
1. Проходження онлайн-курсу на освітній платформі EdEra «Участь батьків у організації інклюзивного навчання».
2. Розміщення завдань з математики для учнів 5- Б класу на тему: «Розв’язування задач на відсотки»). (соціальна мережа Viber).
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з математики.
5. Робота зі шкільною документацією.
|
9.00- 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 17.00 |
|
14 |
02.04.2020 четвер |
1. Розміщення завдань з математики для учнів 5- Б класу на тему: «Середнє арифметичне. Середнє значення величини»). (соціальна мережа Viber).
2. Розміщення завдань з алгебри для учнів 8- А, Б класів на тему: «Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач»). (соціальна мережа Viber).
3. Розміщення завдань з геометрії для учнів 8- А класу на тему: «Розв’язування задач. Самостійна робота»). (соціальна мережа Viber).
4. Робота зі шкільною документацією. |
9.00 – 10.00
10.00- 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 17.00 |
|
15 |
03.04.2020 п’ятниця |
1. Розміщення завдань з алгебри для учнів 8- Б класу на тему: «Узагальнення і систематизація знань з теми: Квадратні рівняння. Підготовка до контрольнох роботи. Самостійна робота»). (соціальна мережа Viber).
2. Розміщення завдань з геометрії для учнів 8- Б класів на тему: «Розв’язування задач. Самостійна робота»). (соціальна мережа Viber).
3. Підготовка конспектів уроків.
4. Корекція календарно – тематичного планування.
5. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєного матеріалу.
6. Робота зі шкільною документацією.
|
9.00 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00- 12.30
12.30 – 13.50
14.00 – 15.00
15.00 – 17.00 |
|
ІV тиждень (06.04-10.04)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Завдання |
|
Понеділок 06.04.2020 |
1. Опрацювання абетки директора. 2. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва». |
09.00-10.00 |
2. https://www.facebook.com/groups/1686224514945520/?ref=group_header
|
|
Робота зі шкільною документацією
|
10.00-11.55 |
|
|
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції»). |
11.55-12.40 |
Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-plosa-trapecii-79696.html - Д/з опрацювати § 26, № 950, 958. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
12.55-13.40 |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ri2DENZBgDY - Д/з http://www.myshared.ru/slide/1096766/ повторити § 44. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції»). |
13.55-14.40 |
Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-plosa-trapecii-79696.html - Д/з опрацювати § 26, № 950, 958. |
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару. |
14.40-17.00 |
Сайт:«На Урок»
|
|
|
Вівторок 07.04.2020 |
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А классу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота»). |
09.00-09.45 |
Самостійна робота https://vseosvita.ua/library/samostijna-robota-po-temi-kvadratni-rivnanna-51480.html -Д/з повторити § 21,22, виконати № 823, 841. |
|
1. Опрацювання фахової літератури. 2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Viber. |
09.45-13.55 |
|
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
13.55-14.40 |
Для повторення https://myslide.ru/presentation/serednye-arifmetichne-serednye-znachennya-velichini -Д/з повторити § 42,43, виконати № 1599, 1611. |
|
|
Робота зі шкільною документацією
|
14.40-17.00 |
|
|
|
Середа 08.04.2020 |
Підготовка та підбір матеріалів до уроків в онлайн режимі. |
09.00-11.00 |
|
|
Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів).
|
11.00-13.55
|
|
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами»). |
13.55-14.40 |
Власна презентація на дану тему – Д/з опрацювати §45, виконати № 1643, 1673. |
|
|
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). |
14.40-17.00 |
|
|
|
Четвер 09.04.2020 |
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
09.00-10.55
|
|
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геметрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції. Розв’язування задач. Самостійна робота»). |
10.55-11.40 |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=rbiWZHIQ7PA + самостійна робота https://matematikatests.in.ua/ploshha-trapetsiyi-test-25-geometriya-8-klas/ |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
11.55-12.40 |
Самостійна робота https://vseosvita.ua/library/samostijna-robota-po-temi-kvadratni-rivnanna-51480.html -Д/з повторити § 21,22, виконати № 823, 841. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
12.55-13.40 |
Тести для повторення https://onlinetestpad.com/ua/testview/115437-seredne-arifmetichne-seredne-znachennya-velichin -Д/з повторити §45, виконати № 1692, 1706. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
13.55-14.40 |
Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-algebri-na-temu-kvadratni-rivnanna-8-klas-136070.html - Д/з виконати № 794. |
|
|
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам та класним керівникам (за запитом) в Viber. |
14.40-17.00 |
|
|
|
П’ятниця 10.04.2020 |
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники»). |
09.00-09.45 |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=rVrqcIyFG_w - Д/з опрацювати § 24, виконати № 897, 903. |
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції. Розв’язування задач. Самостійна робота»). |
09.55-10.40 |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=rbiWZHIQ7PA + самостійна робота https://matematikatests.in.ua/ploshha-trapetsiyi-test-25-geometriya-8-klas/ |
|
|
Систематизація документів в папці по травматизму. |
10.40-13.00 |
|
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян». |
13.00-17.00 |
https://www.facebook.com/groups/ict.in.ua/
|
|
|
||||
|
||||
|
V тиждень ( 13.04-17.04)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Завдання |
|
Понеділок 13.04.2020 |
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів.
|
09.00-11.00 |
|
|
||||
|
Робота з документами заступника з НВР. |
11.00-11.55 |
|
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
11.55-12.40 |
Презентація http://www.myshared.ru/slide/1139779/ -Д/з повторити § 23-26, виконати задачі з 20-22 слайда. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
12.55-13.40 |
Презентація http://www.myshared.ru/slide/1176477/ - Д/з повторити § 42-43, виконати № 1697, 1720. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
13.55-14.40 |
Презентація http://www.myshared.ru/slide/1139779/ -Д/з повторити § 23-26, виконати задачі з 20-22 слайда. |
|
|
Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі у Viber. |
14.40-17.00 |
|
|
|
Вівторок 14.04.2020 |
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А классу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники»). |
09.00-09.45 |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=rVrqcIyFG_w - Д/з опрацювати § 24, виконати № 897, 903. |
|
Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з 5 популярними платформами для онлайн викладання.
|
09.45-13.55 |
https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/ |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Узагальнення і систематизація знань»). |
13.55-14.40 |
Тести для повторення https://onlinetestpad.com/ua/testview/147678-dodavannya-ta-v%D1%96dn%D1%96mannya-desyatkovikh-drob%D1%96v -Д/з https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-dlya-5-klasu-8-mnozhennya-i-dilennya-desyatkovih-drobiv-23014.html (І варіант для всіх), повторити § 44-45. |
|
|
Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі у Viber. |
14.40-17.00 |
|
|
|
Середа 15.04.2020 |
Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків Proficonf.com
|
09.00-12.00 |
https://skyteach.ru/2019/07/03/proficonf-com-novaya-platforma-dlya-onlajn-urokov/ |
|
||||
|
||||
|
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
12.00-13.55 |
|
|
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ»). |
13.55-14.40 |
Тести для повторення https://onlinetestpad.com/ua/testview/109862-m_531-znakhodzhennya-v%D1%96dsotk%D1%96v-v%D1%96d-chisla-18v1 - Д/з виконати № 1711. |
|
|
Опрацювання фахової літератури.
|
14.40-17.00 |
|
|
|
Четвер 16.04.2020 |
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
09.00-10.55 |
|
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»). |
10.55-11.40 |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos - Д/з повторити § 1-5, виконати завдання вчителя. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних»). |
11.55-12.40 |
Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-8-klas-rozvazuvanna-rivnan-so-zvodatsa-do-kvadratnih-204383.html -Д/з опрацювати § 25, виконати № 949. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Лічба, вимірювання і числа»). |
12.55-13.40 |
Відеоурок https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/lichba-vimiryuvannya-i-chisla/predmeti-ta-odinitsi-lichbi - Д/з повторити § 1,2, виконати № 142, 189. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних»). |
13.55-14.40 |
Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-8-klas-rozvazuvanna-rivnan-so-zvodatsa-do-kvadratnih-204383.html -Д/з опрацювати § 25, виконати № 949. |
|
|
Опрацювання фахової літератури.
|
14.40-17.00 |
|
|
|
П’ятниця 17.04.2020 |
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних»). |
09.00-09.45 |
Презентація https://naurok.com.ua/rivnyannya-scho-zvodyatsya-do-kvadratnih-31715.html -Д/з повторити § 24,25, виконати № 914, 953. |
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»). |
09.55-10.40 |
Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos - Д/з повторити § 1-5, виконати завдання вчителя. |
|
|
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
10.40-13.00 |
|
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньою платформою для створення та проведення онлайн уроків. ZOOM |
13.00-15.00 |
|
|
|
||||
|
Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в Viber. |
15.00-17.00 |
|
|
|
VІ тиждень ( 20.04-24.04)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Завдання |
|
Понеділок 20.04.2020 ВИХІДНИЙ |
Опрацювання фахової літератури. |
09.00-17.00 |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Вівторок 21.04.2020 |
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А классу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: ««Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних»). |
09.00-09.45 |
Презентація https://naurok.com.ua/rivnyannya-scho-zvodyatsya-do-kvadratnih-31715.html -Д/з повторити § 24,25, виконати № 914, 953. |
|
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
09.45-12.00 |
|
|
|
||||
|
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок» |
12.00-13.55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами»). |
13.55-14.40 |
Тести для повторення https://naurok.com.ua/test/start/27025 + відеоурок https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/diyi-drugogo-stupenya-z-naturalnimi-chislami/dilennya-naturalnih-chisel/dilennya-naturalnih-chisel-chastina-1 -Д/з повторити § 3,4, виконати № 309. |
|
|
Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в Viber. |
14.40-17.00 |
|
|
|
Середа 22.04.2020 |
Робота з самоосвіти, накопичення методичних матеріалів.
|
09.00-12.00 |
|
|
||||
|
||||
|
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
12.00-13.55 |
|
|
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами»). |
13.55-14.40 |
Відеоурок https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/lichba-vimiryuvannya-i-chisla/pryama-promin-vidrizok + презентація https://drive.google.com/file/d/0B7BnP45YYRbOLUxja2sxVTU1STQ/view -Д/з повторити § 5,6, виконати № 594, 624. |
|
|
Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в Viber. |
14.40-17.00 |
|
|
|
Четвер 23.04.2020 |
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
09.00-10.55 |
|
|
||||
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»). |
10.55-11.40 |
Переглянути презентації та пройти тренажери https://mathematicalpuzzle.blogspot.com/p/blog-page_54.html - Д/з повторити § 1-3. виконати № 26, 67. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь»). |
11.55-12.40 |
|
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами»). |
12.55-13.40 |
Відеоурок https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/diyi-pershogo-stupenya-z-naturalnimi-chislami/bukveni-virazi-formuli -Д/з повторити § 8,9, виконати № 363, 365. |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь»). |
13.55-14.40 |
|
|
|
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку». |
14.40-17.00 |
||
|
П’ятниця 24.04.2020 |
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь»). |
09.00-09.45 |
|
|
Розробка і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»). |
09.55-10.40 |
Переглянути презентації та пройти тренажери https://mathematicalpuzzle.blogspot.com/p/blog-page_54.html Д/з повторити § 1-3. виконати № 26, 67. |
|
|
Робота зі шкільною документацією накази, звіти згідно листів-інформаторів. |
10.40-13.00
|
|
|
|
||||
|
Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті https://prometheus.org.ua/
|
13.00-15.00 |
|
|
|
1. Накопичення методичних матеріалів. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Робота в папці з календарно-тематичного планування.
|
15.00-17.00 |
|
|
|