План роботи вчителя математики з використанням технологій дистанційного навчання під час карантину

Про матеріал
План роботи вчителя математики з використанням технологій дистанційного навчання під час карантину
Перегляд файлу

 План роботи

з використанням технологій дистанційного навчання

під час карантину

відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України

211 від 11 березня 2020 р.  

вчителя математики Жовклої Іванни Володимирівни

з  16.03.2020  по  24.04.2020

І тиждень (16.03-20.03)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

16.03.2020

понеділок

1.   Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Відсотки. Знаходження відсотків від числа»).

 

 

 

2.   Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А, Б класів (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа ромба»).

 

3.  Онлайн консультація для батьків 5, 8 класів ( Навчання в дистанційній формі).

 

 

 

 

4. Робота зі шкільною документацією (перевірка поурочних планів  вчителів-предметників). Звітування.

9.00 – 10.00

 

 

 

 

 

 

10.00 -13.00

 

 

 

 

 

 

 

13.00- 13.45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.00-17.00

 

+ перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg   Д/з - опрацювати матеріали презентації, виконати завдання 25 слайду.

 

Положення про дистанційне навчання https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/z0703-13?fbclid=IwAR3vkcy5ooCAxG_idmZDLMPXDXivKfL6xqMCZdS-osfZEW6G6UlR9mF7bDE

 

2

17.03.2020

вівторок

1. Робота з шкільною документацією

( перевірка класних журналів).

 

2. Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ на відсотки»).

 

 

 

 

3.  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: « Формула коренів квадратного рівняння»).

 

 

 

 

4.  Робота зі шкільною документацією (перевірка контрольних зошитів вчителів-предметників). Звітування.

 

5. Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».

 

9.00 –10.00

 

 

 

  10.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

 

 11.00 – 12.00

 

 

 

 

 

 

 

12.00 – 17.00

 

 

 

18.00

  • Інструкції щодо ведення класних журналів.

 

 

 

 

 

3

18.03.2020

середа

1. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

2. Опрацювання фахової літератури. Підбір матеріалу для  самостійної роботи 8 клас (алгебра, геометрія).

 

3. Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: « Розв’язування задач і вправ на відсотки»).

 

4. Індивідуальні консультації для учнів 5 класу  в онлайн – режимі.

 

5.  Робота зі шкільною документацією. Звітування.

 

9.00 -10.00

 

 

10.00 – 11.00

 

 

11.00-  12.30

 

 

 

 

12.30-  14.00

 

14.00-  17.00

 

 

 

  • Математика 5 клас: Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=J29PRItZWqo     Д/з  – за підручником О.С.Істер, повторити § 42, виконати № 1518, 1533, 1539.

4

19.03.2020

четвер

1. Упорядкування папки «Забезпечення внутрішньої системи якості освіти». Опрацювання нормативних документів.

 

2. Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Знаходження числа за його відсотком»).

 

 

3. Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А, Б класів (алгебра) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ з квадратними рівняннями. Самостійна робота»).

 

 

 

4.  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геометрія) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трикутника. Самостійна робота»).

 

 

 

 

5.  Робота зі шкільною документацією. Звітування.

 

9.00 – 10.00

 

 

 

10.00 - 11.00

 

 

  

 

 

11.00- 13.00

 

 

 

 

 

 

13.00- 14.00

 

 

 

 

 

 

 

14.00-17.00

 

 

5

20.03.2020

пятниця

1. Перевірка виконаних завдань.

 

2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ДПА 4 клас, ДПА 9 клас, ЗНО 11 клас.

 

3. Розробка  і розміщення завдань для учнів 8- Б класу (геометрія) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трикутника. Самостійна робота»).

 

 

 

 

 

4. Розробка  і розміщення завдань для учнів 8- Б класу (алгебра) за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Теорема Вієта»).

 

 

 

 

 

 

5. Дистанційна онлайн- консультація для учнів 8-х класів з алгебри і

геометрії.

 

6. Складання плану роботи на період весняних канікул.

9.00 – 10.30

 

 

10.30 - 12.00

 

 

   12.00-13.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.00-14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

14.00-15.00

 

 

 

15.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

ІІ тиждень (23.03-27.03)

 

6

23.03.2020

понеділок

1. Складання  плану дистанційних занять з 30.03 по 03.04.  

 

3.  Робота зі шкільною документацією (перевірка робочих зошитів вчителів-предметників). Звітування.

9.00 – 10.30

 

 

10.30 - 13.45

 

 

7

24.03.2020

вівторок

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня вчителя математики.

 

2.   Робота з шкільною документацією. Звітування.

 

9.00 –10.30

 

 

10.30 - 13.45

 

 

8

25.03.2020

середа

1. Упорядкування дидактичного матеріалу в кабінеті.

 

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей  школярів».

 

3.  Робота зі шкільною документацією. Звітування.

 

9.00 – 10.00

 

 

10.00 -12.30

 

 

12.30-13.45

 

9

26.03.2020

четвер

1.Добірка дидактичних матеріалів до уроків математики для 5, 8 класів.

 

2. Проходження онлайн-курсу на освітній платформі EdEra «Академічна доброчесність».

 

3.Систематизація матеріалів у кабінеті.

 

4.  Робота зі шкільною документацією. Звітування.

9.00 – 10.30

 

 

  10.30 – 12.00

 

 

  12.00 – 12.30

 

12.30 – 13.45

 

10

27.03.2020

п’ятниця

1. Прибирання кабінету.

 

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

 

3. Підготовка конспектів уроків. Виготовлення дидактичного матеріалу.

 

4.  Робота зі шкільною документацією. Звітування.

9.00 – 10.00

 

 

10.00 –10.30

 

 

10.30 – 12.00

 

12.00 - 13.45

 

ІІІ тиждень (30.03-03.04)

 

11

30.03.2020

понеділок

1. Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розв’язування задач і вправ на знаходження числа за його відсотком»).

 

 

 

2. Розміщення завдань для учнів 8-А, Б класів (геометрія ) на тему: «Площа трикутника»). (соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4.  Робота зі шкільною документацією. Звітування.

 

9.00 – 10.00

 

 

 

  

 

 

10.00 –11.00

 

 

 

  

 

 

 

 11.00- 14.00

 

 

14.00 – 17.00

 

12

31.03.2020

вівторок

1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 

2. Розміщення завдань з математики для учнів 5- Б класу на тему: «Розв’язування задач і вправ на знаходження числа за його відсотком»).  (соціальна мережа Viber).

 

3. Розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра ) на тему: «Теорема Вієта»). (соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

 

 

4. Підбір завдань для учнів 5, 8 класів в умовах навчання дистанційної форми.

 

5. Робота зі шкільною документацією. Звітування.

 

9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 –12.00

 

 

 

12.00 - 13.00

 

 

 

 

 

 

 

 

13.00 – 14.30

 

 

14.30 – 17.00

 

 

  • Математика 5 клас: Перегляд відеоуроку  https://www.youtube.com/watch?v=Hk__a4XLzEM    Д/з – за підручником О.С.Істер, повторити §43, виконати № 1567, 1572.

 

13

01.04.2020

середа

1.  Проходження онлайн-курсу на освітній платформі EdEra «Участь батьків у організації інклюзивного навчання».

 

 

2. Розміщення завдань з математики для учнів 5- Б класу на тему: «Розв’язування задач на відсотки»).  (соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з математики.

 

5. Робота зі шкільною документацією.

 

 

9.00- 11.00

 

 

 

 

 

11.00 – 12.00

 

 

 

 

 

 

12.00 – 13.00

 

 

 

 

13.00 – 14.00

 

 

14.00 – 17.00

 

14

02.04.2020

четвер

1. Розміщення завдань з математики для учнів 5- Б класу на тему: «Середнє арифметичне. Середнє значення величини»).  (соціальна мережа Viber).

 

 

 

2. Розміщення завдань з алгебри для учнів 8- А, Б класів на тему: «Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач»).  (соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

3. Розміщення завдань з геометрії для учнів 8- А класу на тему: «Розв’язування задач. Самостійна робота»).  (соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

4. Робота зі шкільною документацією.

9.00 – 10.00

 

 

 

 

 

 

 

10.00- 12.00

 

 

 

 

 

 

 

12.00 – 13.00

 

 

 

 

 

 

13.00 – 17.00

 

 

 

 

15

03.04.2020

п’ятниця

1. Розміщення завдань з алгебри для учнів 8-  Б класу на тему: «Узагальнення і систематизація знань з теми: Квадратні рівняння. Підготовка до контрольнох роботи. Самостійна робота»).  (соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

2. Розміщення завдань з геометрії для учнів 8-  Б класів на тему: «Розв’язування задач. Самостійна робота»).  (соціальна мережа Viber).

 

 

 

 

 

3. Підготовка конспектів уроків.

 

4. Корекція календарно – тематичного планування.

 

5.  Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєного  матеріалу.

 

6. Робота зі шкільною документацією.

 

  9.00 – 10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

 

11.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

14.00 – 15.00

 

15.00 – 17.00

 

 

 

ІV тиждень (06.04-10.04)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Завдання

  1.  

Понеділок

06.04.2020

1. Опрацювання абетки директора.

2. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва».

09.00-10.00

1. https://mon.gov.ua/storage/app/media/Serpneva%20conferentcia/2019/posibniki/abetka%20dlya%20directora.pdf

2. https://www.facebook.com/groups/1686224514945520/?ref=group_header

 

  1.  

Робота зі шкільною  документацією

  • накази, звіти згідно листів-інформаторів;
  • Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР.

 

10.00-11.55

 

  1.  
  1.  

  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції»).

11.55-12.40

Презентація

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-plosa-trapecii-79696.html     - Д/з опрацювати § 26, № 950, 958.

  1.  

   Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

12.55-13.40

Відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=ri2DENZBgDY   - Д/з http://www.myshared.ru/slide/1096766/   повторити § 44.

  1.  

  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції»).

13.55-14.40

Презентація

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-plosa-trapecii-79696.html     - Д/з опрацювати § 26, № 950, 958.

  1.  

   Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару.

14.40-17.00

Сайт:«На Урок»

 

  1.  

Вівторок

07.04.2020

  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А классу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота»).

09.00-09.45

Самостійна робота  https://vseosvita.ua/library/samostijna-robota-po-temi-kvadratni-rivnanna-51480.html  -Д/з повторити § 21,22, виконати № 823, 841.

  1.  

1. Опрацювання фахової літератури.

2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Viber.  

09.45-13.55

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

13.55-14.40

Для повторення  https://myslide.ru/presentation/serednye-arifmetichne-serednye-znachennya-velichini   -Д/з повторити § 42,43, виконати № 1599, 1611.

  1.  

Робота зі шкільною  документацією

  • накази, звіти згідно листів-інформаторів;
  • Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР.

 

14.40-17.00

 

  1.  

Середа

08.04.2020

Підготовка та підбір матеріалів до уроків в онлайн режимі.

09.00-11.00

 

  1.  

Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів).

 

11.00-13.55

 

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами»).

13.55-14.40

Власна презентація на дану тему – Д/з опрацювати §45, виконати № 1643, 1673.

  1.  

Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

14.40-17.00

 

  1.  

Четвер

09.04.2020

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

09.00-10.55

 

 

  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геметрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції. Розв’язування задач. Самостійна робота»).

10.55-11.40

Відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=rbiWZHIQ7PA    + самостійна робота   https://matematikatests.in.ua/ploshha-trapetsiyi-test-25-geometriya-8-klas/
   - Д/з повторити § 26, виконати № 948, 960.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

11.55-12.40

Самостійна робота  https://vseosvita.ua/library/samostijna-robota-po-temi-kvadratni-rivnanna-51480.html  -Д/з повторити § 21,22, виконати № 823, 841.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

12.55-13.40

Тести для повторення https://onlinetestpad.com/ua/testview/115437-seredne-arifmetichne-seredne-znachennya-velichin   -Д/з повторити §45, виконати № 1692, 1706.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

13.55-14.40

Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-algebri-na-temu-kvadratni-rivnanna-8-klas-136070.html  - Д/з виконати № 794.

  1.  

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам та класним керівникам (за запитом) в Viber.

14.40-17.00

 

  1.  

                    Пятниця

                   10.04.2020

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники»).

09.00-09.45

Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=rVrqcIyFG_w  - Д/з опрацювати § 24, виконати № 897, 903.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Площа трапеції. Розв’язування задач. Самостійна робота»).

09.55-10.40

Відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=rbiWZHIQ7PA    + самостійна робота   https://matematikatests.in.ua/ploshha-trapetsiyi-test-25-geometriya-8-klas/
   - Д/з повторити § 26, виконати № 948, 960.

  1.  

Систематизація документів в папці по травматизму.

10.40-13.00

 

  1.  

Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян».

13.00-17.00

https://www.facebook.com/groups/ict.in.ua/

 

  1.  
  1.  
  1.  

 

V тиждень ( 13.04-17.04)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Завдання

  1.  

Понеділок

13.04.2020

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

 

09.00-11.00

 

  1.  
  1.  

Робота з документами заступника з НВР.

11.00-11.55

 

  1.  

  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

11.55-12.40

Презентація   http://www.myshared.ru/slide/1139779/  -Д/з повторити § 23-26, виконати задачі з 20-22 слайда.

  1.  

   Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

12.55-13.40

Презентація http://www.myshared.ru/slide/1176477/  - Д/з повторити § 42-43, виконати № 1697, 1720.

  1.  

  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б классу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

13.55-14.40

Презентація   http://www.myshared.ru/slide/1139779/  -Д/з повторити § 23-26, виконати задачі з 20-22 слайда.

  1.  

   Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі у Viber.

14.40-17.00

 

  1.  

Вівторок

14.04.2020

  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А классу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники»).

09.00-09.45

Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=rVrqcIyFG_w  - Д/з опрацювати § 24, виконати № 897, 903.

  1.  

   Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з 5 популярними платформами для онлайн викладання.

 

09.45-13.55

https://skyteach.ru/2019/01/30/5-populyarnyx-platform-dlya-onlajn-prepodavaniya/

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Узагальнення і систематизація знань»).

13.55-14.40

Тести для повторення https://onlinetestpad.com/ua/testview/147678-dodavannya-ta-v%D1%96dn%D1%96mannya-desyatkovikh-drob%D1%96v   -Д/з https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-dlya-5-klasu-8-mnozhennya-i-dilennya-desyatkovih-drobiv-23014.html  (І варіант для всіх), повторити § 44-45.

  1.  

Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі у Viber.

14.40-17.00

 

  1.  

Середа

15.04.2020

Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків Proficonf.com

 

09.00-12.00

https://skyteach.ru/2019/07/03/proficonf-com-novaya-platforma-dlya-onlajn-urokov/

  1.  
  1.  
  1.  

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

12.00-13.55

 

  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач і вправ»).

13.55-14.40

Тести для повторення https://onlinetestpad.com/ua/testview/109862-m_531-znakhodzhennya-v%D1%96dsotk%D1%96v-v%D1%96d-chisla-18v1  - Д/з виконати № 1711.

  1.  

Опрацювання фахової літератури.

 

14.40-17.00

 

  1.  

Четвер

16.04.2020

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

09.00-10.55

 

  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»).

10.55-11.40

Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos  - Д/з повторити § 1-5, виконати завдання вчителя.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних»).

11.55-12.40

Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-8-klas-rozvazuvanna-rivnan-so-zvodatsa-do-kvadratnih-204383.html  -Д/з опрацювати § 25, виконати № 949.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Лічба, вимірювання і числа»).

12.55-13.40

Відеоурок https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/lichba-vimiryuvannya-i-chisla/predmeti-ta-odinitsi-lichbi   - Д/з повторити § 1,2, виконати № 142, 189.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних»).

13.55-14.40

Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-8-klas-rozvazuvanna-rivnan-so-zvodatsa-do-kvadratnih-204383.html  -Д/з опрацювати § 25, виконати № 949.

  1.  

Опрацювання фахової літератури.

 

14.40-17.00

 

  1.  

Пятниця

17.04.2020

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних»).

09.00-09.45

Презентація https://naurok.com.ua/rivnyannya-scho-zvodyatsya-do-kvadratnih-31715.html   -Д/з повторити § 24,25, виконати № 914, 953.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»).

09.55-10.40

Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos  - Д/з повторити § 1-5, виконати завдання вчителя.

  1.  

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

10.40-13.00

 

  1.  

Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з новою освітньою платформою для створення та проведення онлайн уроків. ZOOM

13.00-15.00

 

  1.  
  1.  

Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в Viber.

15.00-17.00

 

  1.  

 

VІ тиждень ( 20.04-24.04)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Завдання

  1.  

Понеділок

20.04.2020

ВИХІДНИЙ

  

 

 

 

Опрацювання фахової літератури.

09.00-17.00

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Вівторок

21.04.2020

  Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А классу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: ««Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних»).

09.00-09.45

Презентація https://naurok.com.ua/rivnyannya-scho-zvodyatsya-do-kvadratnih-31715.html   -Д/з повторити § 24,25, виконати № 914, 953.

  1.  

   Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

09.45-12.00

 

  1.  
  1.  

Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок»

12.00-13.55

 

  1.  

 

 

 

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач на всі дії з натуральними числами»).

13.55-14.40

Тести для повторення https://naurok.com.ua/test/start/27025   +  відеоурок   https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/diyi-drugogo-stupenya-z-naturalnimi-chislami/dilennya-naturalnih-chisel/dilennya-naturalnih-chisel-chastina-1   -Д/з повторити § 3,4, виконати № 309. 

  1.  

Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в Viber.

14.40-17.00

 

  1.  

Середа

22.04.2020

Робота з самоосвіти, накопичення методичних матеріалів.

 

09.00-12.00

 

  1.  
  1.  
  1.  

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

12.00-13.55

 

  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач на всі дії з натуральними числами»).

13.55-14.40

Відеоурок  https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/lichba-vimiryuvannya-i-chisla/pryama-promin-vidrizok   +   презентація  https://drive.google.com/file/d/0B7BnP45YYRbOLUxja2sxVTU1STQ/view   -Д/з повторити § 5,6, виконати № 594, 624. 

  1.  

Індивідуальні консультації в онлайн режимі учням, батькам і класним керівникам (за запитом) в Viber.

14.40-17.00

 

  1.  

Четвер

23.04.2020

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

09.00-10.55

 

  1.  
  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»).

10.55-11.40

Переглянути презентації та пройти тренажери https://mathematicalpuzzle.blogspot.com/p/blog-page_54.html - Д/з повторити § 1-3. виконати № 26, 67.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь»).

11.55-12.40

 

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 5-Б класу на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач на всі дії з натуральними числами»).

12.55-13.40

Відеоурок  https://vshkole.com/5-klass/videouroki/matematika/diyi-pershogo-stupenya-z-naturalnimi-chislami/bukveni-virazi-formuli  -Д/з повторити § 8,9, виконати № 363, 365.

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-А класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь»).

13.55-14.40

 

  1.  

Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку».

14.40-17.00

https://www.facebook.com/groups/nafleshku/

  1.  

Пятниця

24.04.2020

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (алгебра) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Розвязування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь»).

09.00-09.45

 

  1.  

Розробка  і розміщення завдань для учнів 8-Б класу (геометрія) на період карантину за допомогою мобільного додатку Viber. (Тема: «Чотирикутники та їх властивості»).

09.55-10.40

Переглянути презентації та пройти тренажери https://mathematicalpuzzle.blogspot.com/p/blog-page_54.html   Д/з повторити § 1-3. виконати № 26, 67.

  1.  

Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів.

10.40-13.00

 

 

  1.  
  1.  

Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті https://prometheus.org.ua/

 

13.00-15.00

 

  1.  

1. Накопичення методичних матеріалів.

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Робота в папці з календарно-тематичного планування.

 

15.00-17.00

 

  1.  

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Жовкла Іванна
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
1036
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку