Ознайомити учнів із поняттям «літературна казка»; вчити виразно інтонувати казку, правильно читати в особах, аналізувати казкові сюжети, розкривати мотиви вчинків дійових осіб, риси їх характерів. Розвивати зв'язне мовлення учнів, критичне мислення, збагачувати словниковий запас. Удосконалювати техніку роботи з пластиліном; вчити контролювати і коригувати свої дії орієнтуючись на зразок.
Підготувала Бойко Людмила Сергіївна вчитель початкових класів Роздільської ЗОШ I-IIIст. Презентація до інтегрованого уроку з літературного читання та трудового навчання2клас. Літературне читання. Тема:І. Франко”Лисичка і Журавель”Трудове навчання. Тема: Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавля
«Тисячі речей забудете, а тих хвилин, коли вам люба мама чи бабуся розповідали казку, не забудете до смерті.»І. Я. Франко народився 27 серпня 1856р. у селі Нагуєвичі Дрогобицького повіту в родині сільського коваля. У 6 років Івася віддають до школи у сусіднє село. Вчився хлопчик легко, оскільки від природи був здібним, мав надзвичайну пам'ять . Закінчив іще школу при монастирі, а згодом і гімназію. Після навчання в університеті здобув ступінь доктора філософії. В університеті почав писати і друкувати свої твори Іван Франко любив дітей.
« Життя-говорив Іван Франко,- мені мало всміхалося, а діти були тим весняним сонячним промінням, яке зігрівало моє серце.» Саме для найменших, він написав чимало творів, але особливого значення надавав казкам. І. Я. Франко написав майже 50 казок, 20 з них увійшли до збірки «Коли ще звірі говорили" . —Це казки “Коли ще звірі говорили”, “Осел і лев”, “Фарбований лис” , “Лис і дрізд”, “Заєць і ведмідь”, “Заєць і їжак”, “Ворона і гадюка”.
Правила роботи і техніка безпеки Робоча поверхня має бути закрита клейонкою або газетою, тому що пластилін може забруднити її. Усі роботи необхідно виконувати тільки на дошці для ліплення Після роботи потрібно обов’язково ретельно помити руки з милом (пластилін залишає жирні плями) і почистити нігті. Зі стеками слід поводитися дуже обережно, не розмахувати ними і не пустувати.
Інструктаж учителя. ГЛЕЧИК• Обліпіть товсту палку пластиліном (більшу частину палки обгорніть па пером, щоб її легко було витягнути).• Витягніть палку.• Розрівняйте краї глечика.• Скатайте джгутик. Зробіть ручку для глечика. Прикріпіть ручку.• Просушіть. МИСКА• Скачайте кульку. Виліпіть корж.• Поглибте середню частину, заокругліть її.• Краї відігніть у боки і стоншіть.• Виліпіть миску або тарілку.• Просушіть.• І глечик, і миску можна заґрунтувати і розфарбувати фарбами за власним задумом.