Що необхідно дітям для успіху? Вміння творчо мислити, послідовно міркувати й виголошувати свої ідеї; Вміння працювати в команді й мати навички спілкування; Визначати пріоритети, планувати конкретні результати й нести за них персональну відповідальність; Ефективно використовувати знання в реальному житті; Використовувати компютерні програми, анімацію,що дозволяє побачити те, що на звичайному уроці неможливо.
При використанні ІКТ Стимулюється пізнавальний інтерес; Підвищується мотивація навчання; Збільшується ефективність самостійної роботи. Варіанти використання ІКТ на уроках хімії: Мультимедійні презентації; Перегляд відеозаписів фрагментів (дослідів) в Інтернеті; Пошук інформації в мережі.
Технології критичного мислення Прийоми : “пориємось у пам’яті” Таблиця аргументів Побудова синквейну перша строка – тема синквейну (об’єкт, предмет); друга строка – 2 прикметника з ознакою обраного об’єкту; третя строка – три дієслова, що описують дії об ’єкту; четверта строка – фраза з 4 слів, що показують особисте ставлення автора до об ’єкта; п’ята строка – одне слово-резюме (сутність предмета чи об ’єкта)
Висновки Результатами побудови уроку згідно нового Держстандарту освіти є: Підвищення компетентності учнів, розвиток їх творчої розумової діяльності; Активізація творчих здібностей учнів; Формування наукового мислення; Вміння критично оцінювати різні шляхи вирішення досліджувальних завдань.