Презентація для проведення майстер-класу вчителів хімії на тему "Нові підходи до побудови уроку хімії в умовах упровадження Дерстандарту освіти України".
Нові підходи до побудови уроку хімії в умовах упровадження Дерстандарту освіти України Майстер-клас вчителя хімії Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Малік Олени Ігорівни
Номер слайду 2
Мета майстер-класа Обмін досвідом з колегами Головний принцип майстер – класа : Я знаю як це робити й з задоволенням поділюсь цим з Вами
Номер слайду 3
Секрет успіху Задумайте число Додайте стільки ж Додайте 10 Розділіть на 2 Відніміть задумане число У вас вийшло число 5!
Номер слайду 4
Що необхідно дітям для успіху? Вміння творчо мислити, послідовно міркувати й виголошувати свої ідеї; Вміння працювати в команді й мати навички спілкування; Визначати пріоритети, планувати конкретні результати й нести за них персональну відповідальність; Ефективно використовувати знання в реальному житті; Використовувати компютерні програми, анімацію,що дозволяє побачити те, що на звичайному уроці неможливо.
Номер слайду 5
Аспекти сучасного уроку В центрі технології навчання – учень; В основі навчальної діяльності – співробітництво; Позиція дитини в навчальному процесі – активна; Перспективна мета – формування мотивації й розвиток здатності учня до самоосвіти.
Номер слайду 6
Інноваційні технології Технології інтерактивного навчання Проектні технології Інформаційно-комунікативні технології Технології ігрового навчання Технології критичного мислення
Номер слайду 7
Елементи інтерактивних технологій “мікрофон” “хімічний футбол” “сніжний ком” “мозковий штурм” “бліц-опитування” робота в малих групах дебати незакінчене речення
Номер слайду 8
За допомогою ІКТ дитина вчиться Використовувати електронні таблиці Засвоювати способи збирання інформації Створювати графічні об’єкти Працювати з текстом Розширює світогляд
Номер слайду 9
При використанні ІКТ Стимулюється пізнавальний інтерес; Підвищується мотивація навчання; Збільшується ефективність самостійної роботи. Варіанти використання ІКТ на уроках хімії: Мультимедійні презентації; Перегляд відеозаписів фрагментів (дослідів) в Інтернеті; Пошук інформації в мережі.
Номер слайду 10
Проектні технології Дослідницькі проекти (домашній експеримент) Інформаційно-пізнавальні
Номер слайду 11
Ігрове навчання Сприяє підвищенню зацікавленості учнів до різних видів навчальної діяльності й пізнавальної активності Пробуджує інтерес до предмету уроки-подорожі; уроки-аукціони; інтелектуальні ігри, тощо
Номер слайду 12
Технології критичного мислення Прийоми : “пориємось у пам’яті” Таблиця аргументів Побудова синквейну перша строка – тема синквейну (об’єкт, предмет); друга строка – 2 прикметника з ознакою обраного об’єкту; третя строка – три дієслова, що описують дії об ’єкту; четверта строка – фраза з 4 слів, що показують особисте ставлення автора до об ’єкта; п’ята строка – одне слово-резюме (сутність предмета чи об ’єкта)
Номер слайду 13
Складемо синквейн Хімія Органічна, неорганічна Досліджує, вивчає, синтезує Наука про речовини, перетворення Урок Зв’язок
Номер слайду 14
Хімічний компанент Держстандарту Синім кольором виділені знання, уміння й навичкі, які формуються в 7 класі основної школи Червоним – ті, що формуються в 8 класі Чи згодні Ви з даним твердженням?
Номер слайду 15
Традиційний урок Урок закріплення (застосування) знань Урок узагальнення та систематизації Урок перевірки, контролю та корекції знань Урок повторення Комбінований урок Урок засвоєння нового матеріалу Класифікація уроків
Номер слайду 16
Сучасний урок Сучасний урок Нетрадиційний урок Нестандартні уроки- технології навчання Урок-диспут Урок-подорож Урок-захист(звіт,аукціон...) Урок-змагання Урок-гра Урок-фантазія Урок-семінар(практикум) Інтегровані уроки
Номер слайду 17
Технології навчання Які нестандартні технології навчання Ви використовуєте? В чому їх особливість?
Номер слайду 18
Конструювання уроку Створити план уроку у 8 класі на тему «Властивості, знаходження в природі та застосування оксидів» І група – традиційний урок ІІ група – нетрадиційний урок-подорож Обговорення результатів роботи груп
Номер слайду 19
Висновки Результатами побудови уроку згідно нового Держстандарту освіти є: Підвищення компетентності учнів, розвиток їх творчої розумової діяльності; Активізація творчих здібностей учнів; Формування наукового мислення; Вміння критично оцінювати різні шляхи вирішення досліджувальних завдань.