Олена Хита Кривоконь, викладач історії ДНЗ «Криворізький центр професійної освіти машинобудування та металургії»ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Номер слайду 2
можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час. на базі самостійного вивчення матеріалу (екстернат)співпраця навчальних закладів;автономні навчальні системи;з використанням мультимедійних програм
Номер слайду 3
Номер слайду 4
НЕДОЛІКИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯВідсутність безпосереднього контакту зі здобувачем освітинеможливо точно перевірити, чи саме та людина працює, виконує завдання, чи це робить хтось іншийне в усіх населених пунктах є можливість доступу до мережі Інтернетособлива самоорганізаціявміння розрахувати свій час
Номер слайду 5
Критерії оцінювання з історії, крім базових рівнів, можна розділити так:з історичним документом;за усні відповіді;за роботу з історичною картою;за роботу зі складання історичного портрету;за роботу з перевірки знань за тему;за роботу з хронології подій; за роботу в групах або парахза роботу із виконання презентацій;
Номер слайду 6
додаткові програми, що полегшують процес оцінюваннясервіс дає змогу складати відео фрагменти з аудіо- та текстовими замітками, питаннями та завданнями до них. EDpuzzle інтегровано з Google клас. Відмінність цього додатку від інших полягає в тому, що його мета – не просто перевірити, а супроводжувати освітній процес. Наприкінці уроку викладач може запропонувати зробити завдання в цій програмі і швидко відреагувати на відповіді окремих здобувачів. Сервіс доступний англійською і російською мовами. У ньому є завдання з природничих наук, англійської та інших іноземних мов, математики, історії тощо.
Номер слайду 7
Kahoot АБО DOTSTORMINGАнгломовний сервіс, де можна створити вікторини з множинним вибором для всього класу. Учні зможуть працювати через браузер або додаток. Побачити, як це – можна в демонстраційному відео. Базова версія – безкоштовна. В ІСТОРІЇ МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ПІД ЧАС МОЗКОВОГО ШТУРМУ, БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ, ГОЛОСУВАННЯ ЧИ ДОВЕДЕННЯ ГІПОТЕЗИ.
Номер слайду 8
PEAR DECKСлайди презентації можуть містити різноманітний контент, від текстової інформації до візуалізації дослідів. «Родзинка» Pear Deck в тому, що додаток дозволяє вчителю під час активної сесії відразу отримувати зворотню реакцію і розуміти, наскільки засвоєний матеріал. За допомогою інструментів «Quick Question» можна задавати питання аудиторії в реальному часі. Це можуть бути і прості питання про готовність рухатися далі, і тестові завдання, і прохання зазначити що-небудь на зображенні слайда.
Номер слайду 9
Socrative дозволяє проводити тести в режимі реального часу, учні при цьому відповідають за допомогою наявних у них пристроїв. ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ІСТОРИЧНИЙ ДИКТАНТІВ, ТЕСТУВАННЯ. У режимі Space Race (гонка в космосі) учні або групи учнів можуть змагатися, хто швидше правильно відповість на більшу кількість запитань. Сервіс безкоштовний.
Номер слайду 10
МОТИВАЦІЯВІДПОВІДАЛЬНІСТЬСПІВПРАЦЯВЗАЄМОДІЯДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ