Презентація до Міжнародного дня терпимості " Будьмо взаємно ввічливими"

Про матеріал
Презентація містить поради та рекомендації щодо толерантної поведінки людей у різних життєвих ситуаціях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВВІЧЛИВІСТЬ

Номер слайду 2

«Усі правила гідної поведінки здавна відомі, затримка за малим – за умінням ними керувати»Б. Паскаль

Номер слайду 3

Ввічливість – риса характеру, яка визначається гарними манерами, добрими вчинками та доброзичливим ставленням до людей

Номер слайду 4

«НІЩО НЕ КОШТУЄ ТАК ДЕШЕВО І НЕ ЦІНИТЬСЯ ТАК ДОРОГО, ЯК ВВІЧЛИВІСТЬ»

Номер слайду 5

Слова привітань: Добрий день Добрий вечір Добрий ранок Здрастуйте Доброго здоров'я Вітаю Привіт та інші

Номер слайду 6

Першою вітається більш вихована людина

Номер слайду 7

ДЯКУЮСПАСИБІДуже, сердечно, щиро, красно

Номер слайду 8

Будьте добрі…Можна Вас попросити…Будьте люб'язні…Будь ласка…ПРОХАННЯ

Номер слайду 9

ПРОБАЧТЕ! ДАРУЙТЕ! ВИБАЧЕННЯВИБАЧТЕ!

Номер слайду 10

Для успішного, приємного спілкування ввічлива людина використовує: При зустрічі – посмішку,При слуханні – інтерес,При обміні думками та в суперечці - люб'язність,Під час критики – співчуття, міру.

Номер слайду 11

«ЖОДНА ПРИЧИНА НЕ ВИПРАВДОВУЄ НЕЧЕМНОСТІ» Тарас Шевченко

Номер слайду 12

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ГІДНОЇПОВЕДІНКИ

Номер слайду 13

Уміти бути уважним до людини в усіх ситуаціях

Номер слайду 14

Ввічливо звертатися з проханням про будь – яку послугу і самому подякувати за таку послугу

Номер слайду 15

Співчувати людині у її невдачах, поділяти з нею радість успіху

Номер слайду 16

Берегти робочий та вільний час інших людей і ні в якому разі не примушувати людину чекати на тебе

Номер слайду 17

Розмовляти мовою, зрозумілою більшості присутніх (усім)

Номер слайду 18

Не сміятися безпричинно за присутності людини, не давати їй приводу гадати, ніби ви смієтесь з неї

Номер слайду 19

Намагатися не помічати фізичних вад людини

Номер слайду 20

Не допускати ніяких погроз щодо людини, тим більше – фізичних дій

Номер слайду 21

Бути терплячим до інших думок, смаків, не допускати приниження людської гідності того, чиї смаки не відповідають вашим

Номер слайду 22

Терпляче вислуховувати того, хто говорить, не перебивати його і виявляти інтерес до його думки

Номер слайду 23

Не нав'язувати співрозмовникові тему розмови про себе як найцікавішу, прагнути більше запитувати і слухати, ніж говорити самому

Номер слайду 24

Не підкреслювати своєї шляхетності і жертовності у зробленій вами послузі, якою б важливою і значною вона не була, покажіть, що ви робите її легко, з задоволенням, без думки про взаємну віддяку

Номер слайду 25

Неможливо змінити світ, але можна змінити себе!Японська мудрість

Номер слайду 26

Пам'ятайте – поруч з вами людям має бути приємно!

Номер слайду 27

Люди, будьте взаємно ввічливі!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гольдфельд Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мацола Діана Іванівна
    Дякую за корисну інформацію.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Іванців Іванна
Пов’язані теми
Етика, Виховна робота
Додано
21 травня 2019
Переглядів
2682
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку