Для успішного, приємного спілкування ввічлива людина використовує: При зустрічі – посмішку,При слуханні – інтерес,При обміні думками та в суперечці - люб'язність,Під час критики – співчуття, міру.
Номер слайду 11
«ЖОДНА ПРИЧИНА НЕ ВИПРАВДОВУЄ НЕЧЕМНОСТІ» Тарас Шевченко
Номер слайду 12
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ГІДНОЇПОВЕДІНКИ
Номер слайду 13
Уміти бути уважним до людини в усіх ситуаціях
Номер слайду 14
Ввічливо звертатися з проханням про будь – яку послугу і самому подякувати за таку послугу
Номер слайду 15
Співчувати людині у її невдачах, поділяти з нею радість успіху
Номер слайду 16
Берегти робочий та вільний час інших людей і ні в якому разі не примушувати людину чекати на тебе
Номер слайду 17
Розмовляти мовою, зрозумілою більшості присутніх (усім)
Номер слайду 18
Не сміятися безпричинно за присутності людини, не давати їй приводу гадати, ніби ви смієтесь з неї
Номер слайду 19
Намагатися не помічати фізичних вад людини
Номер слайду 20
Не допускати ніяких погроз щодо людини, тим більше – фізичних дій
Номер слайду 21
Бути терплячим до інших думок, смаків, не допускати приниження людської гідності того, чиї смаки не відповідають вашим
Номер слайду 22
Терпляче вислуховувати того, хто говорить, не перебивати його і виявляти інтерес до його думки
Номер слайду 23
Не нав'язувати співрозмовникові тему розмови про себе як найцікавішу, прагнути більше запитувати і слухати, ніж говорити самому
Номер слайду 24
Не підкреслювати своєї шляхетності і жертовності у зробленій вами послузі, якою б важливою і значною вона не була, покажіть, що ви робите її легко, з задоволенням, без думки про взаємну віддяку
Номер слайду 25
Неможливо змінити світ, але можна змінити себе!Японська мудрість