ПЕДАГОГІЧНА РАДА «Уміння спілкуватися – запорука професійної успішності педагогічного працівника» «Скажи мені що небудь, щоб я тебе побачив» Сократ
Номер слайду 2
Робота в групах «Пазл спілкування»
Номер слайду 3
Номер слайду 4
ВИМОГ ДО УСПІШНОГО ОРАТОРА Ерудиція; Енергія; Емоційність; Експресивність; Етика; Естетика.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
СХЕМА «Я - ВИСЛОВЛЮВАННЯ» Назвати, що саме сталося, тобто ситуацію, яка викликала напругу 2. Визначити і назвати емоцію, яка у тебе при цьому виникає 3. Назви причину цього почуття й вислови свої побажання 4. Проговорити найбільш альтернативний варіант
Номер слайду 7
Робота в групах «Я - повідомлення»
Номер слайду 8
Номер слайду 9
ВПРАВА «ЗІПСОВАНИЙ ТЕЛЕФОН»
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ВПРАВА «ЗІПСОВАНИЙ ТЕЛЕФОН»
Номер слайду 12
ВИДИ СЛУХАННЯ
Номер слайду 13
ПРАВИЛА ЕМПАТІЙНОГО СЛУХАННЯ Необхідно налаштуватися на слухання: на час забути про свої проблеми. У своїй реакції на слова партнера необхідно в точності відобразити переживання, почуття, емоції, які стоять за його висловом. Необхідно тримати паузу. Необхідно пам'ятати, що емпатичних слухання - не інтерпретація прихованих від співрозмовника таємних мотивів його поведінки. У випадках, коли партнер збуджений і бесіда складається таким чином, що партнер говорить «не закриваючи рота», а ваша розмова носить досить довірчий характер, зовсім не обов'язково відповідати розгорнутими фразами, досить просто підтримувати партнера вигуками, короткими фразами типу «так-так» , «угу», кивати головою або повторювати його останні слова. Методика емпатичних слухання застосовна тільки в тому випадку, коли людина сама хоче поділитися якимись переживаннями.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ
Номер слайду 16
Вправа «Інтонація»
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Вправа «Згода, незгода, оцінка»
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Правила конструктивної критики - Не переходьте на особистість. - Говоріть про найголовніше. Акцентуйте увагу тільки на основних деталях. - Подумайте, що мало б реальну цінність, якби ви були слухачем. - Не говоріть занадто багато, дайте слухачеві змогу проаналізувати ваші думки. - Зберігайте баланс білого та чорного - Розпочніть із позитиву і підкресліть сильні сторони, які потрібно з зберегти. Потім зверніть увагу на негативні моменти й обов'язково запропонуйте шляхи для покращення ситуації. Завершуйте позитивним твердженням. - Говоріть конкретно. Загальні фрази не надто корисні, тому намагайтеся використовувати конкретні приклади для підтвердження вашої думки. - Пропонуючи певні рішення, подавайте декілька варіантів, щоб слух мав більший вибір. - Будьте реалістом. Говоріть лише про ті речі, які можна змінити. - Не дратуйте слухача критикою моментів, які йому непідконтрольні - Уникайте вживання слів «завжди» або «ніколи». - Говоріть від свого імені. - Обирайте вдалий час. Відчувайте ситуацію — інколи критичну оцінку варто притримати, а інколи затримка може бути задорогою.
Номер слайду 21
Вправа «Моделі конструктивної критики » Модель «+-+ » (позитив, хиба, позитив) Модель «- +» (хиба, позитив)
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Моделі педагогічного спілкування
Номер слайду 24
ОЦІНІТЬ ПЕДАГОГІЧНУ РАДУ - інформація була цікава і корисна - обов'язково потрібно продовжити роботу на цю тему - інформація була непродуктивна і не корисна