Тема педради «Врахування психологічних аспектів під час активізації пізнавальних інтересів учнів». Мета педагогічної ради: 1. Підвищити психолого-педагогічну грамотність вчителів щодо активізації та взаємної діяльності вчителя і учнів.2. Забезпечення якості освітнього процесу шляхом врахування психологічних аспектів під час активізації пізнавальних інтересів.3. Апробування тренінгових вправ щодо джерел формування пізнавальних інтересів.
Перебіг педрадиІ Виступ голови педагогічної ради, директора школи «Про суть пізнавального інтересу та джерела і чинники його формування».ІІ Проведення тренінгових вправ «Джерела формування пізнавальних інтересів учнів» - практичний психолог Акименко С. М.ІІІ Виступи голів методичних об’єднань з аналізом результатів анкетування членів предметних методичних об’єднань з особистого досвіду формування пізнавального інтересу учнів класу на уроці та в позаурочний час: Ленда О. Л., Дернова Т. Г., Шибко С. Ю., Жулай Л.І., Біла Л. Г., Корума Ю. В., Летуча С.І.ІV Ознайомлення з проектом рішення педради.
Виступи голів методичних об’єднань з аналізом результатів анкетування членів предметних методичних об’єднань з особистого досвіду формування пізнавального інтересу учнів класу на уроці та в позаурочний час: Ленда О. Л., Дернова Т. Г., Шибко С. Ю., Жулай Л.І., Біла Л. Г., Корума Ю. В., Летуча С.І.
Проект рішення педрадиІ. Розглянувши питання «Врахування психологічних аспектів під час активізації пізнавальних інтересів учнів», педагогічна рада вирішила:1. Під час організації освітнього процесу забезпечити дотримання таких принципів особистісно-орієнтованого навчання:- виявлення індивідуальних особливостей суб’єкта навчання;- опора на здібності, схильності, інтереси, ціннісні орієнтації і суб’єктивний досвід учня Постійно, протягом року, Відповідальні: вчителі предметними,класні керівники.2. Розробити «Методичні рекомендації щодо врахування психологічних аспектів під час активізації пізнавальних інтересів школярів». Травень 2021 р., Відповідальні: члени творчої групи, (мікрогрупа «Психологія»), практичний психолог - Акименко С. М.
3. На засіданнях методичних об’єднань опрацювати методичні рекомендації. Травень 2021 р., Відповідальні: керівники методичних об’єднань4. Створити банк компонентів розвитку пізнавальної діяльності школярів (проблемно-дослідницьких, проектних методів навчання та завдань творчого характеру, тренінгів, які активізують пізнавальну діяльність учнів). Квітень - травень 2021 н.р, Відповідальні: члени методичної радиІІ. За наслідками психологічного аналізу уроків провести моніторинг дотримання вчителями школи психологічного клімату на уроці та організації пізнавальної діяльності школярів Вересень-жовтень 2021 н.р, Відповідальні: заступники директора з навчально-виховної роботи