Презентація до розділу "Література проти війни. Друга світова війна у європейській поезії"

Про матеріал
Презентацію можна використаи як план - конспект до серії уроків "Друга світова війна у європейській поезії ". У змісті презентації - завдання для ознайомлення і роботи з біографією поетів, аналіз віршів з використанням методу емоційно - образного бачення, завдання мотивують здобувачів освіти до продуктивної діяльності, критичного мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Література проти війни. Друга світова війна у європейській поезії

Номер слайду 2

Війна є лихо та злочин, що укладає в собі всі лиха і всі злочини. — Вольтер

Номер слайду 3

Національний музей історії України у Другій світовій війні

Номер слайду 4

Між минулим і сучасним. Оригінальні фотоколажі років війни і сучасного Києва. Зйомки з одного місця

Номер слайду 5

За допомогою підручника встановіть відповідностіАльфред Маргул-Шпербер. Константи Ільдефонс Галчинський. Булат Шалвович Окуджава. Пісня про солдатів з Вестерплятте. До побачення, хлопчики…Про назву концтабору Бухенвальд. Румунія Польща. Росія

Номер слайду 6

Зможу назвати авторів і їх твори. Зможу визначити тему і ідею творів. Зможу назвати основні художні прийоми, за допомогою яких автори створюють картини життя. Я досягну успіху, якщо…

Номер слайду 7

Румунський німецькомовний поет і перекладач. Завдання за підручником:встановіть зв'язки з Україною Створіть географічну карту життя поета. Завдання для роздумів: Чому поета так зацікавила проблема Бухенвальду? (особисті передбачення (біографія)+ підручник)Альфред Маргул-Шпербер“Про назву концтабору Бухенвальд”

Номер слайду 8

Поезія контрастів (знайдіть їх)Веймар – місто в Німеччині, “культурна столиця”. Центр німецького Просвітництва. В місті проживали такі відомі поети, як Гете, Шиллер, відомий філософ Ніцше. Бухенвальд – один із найкрупніших концтаборів смерті“Бухенвальд” у перекладі означає “буковий ліс”Число  увязнених. Більш250 000[1]Числозагиблих. Більше 56 000[1]

Номер слайду 9

Визначіть контрасти у творі (читання тексту). Чому ліричний герой не може згадувати свою юність?

Номер слайду 10

Запам'ятав, що ______________Визначаю основну ідею твору:_________Розумію, що_____________Раджу _____________ Що я вже знаю і можу. Я визначив художні прийоми, за допомогою яких автор виражає ідею твору

Номер слайду 11

Видатний польський поет. Завдання: Чи можна долю поета співставити зі змістом попереднього твору (знайдіть доказ)Константи Ільдефонс Галчинський

Номер слайду 12

Пісня про солдатів з Вестерплятте. Вестерплятте – півострів неподалік від Гданьську Упродовж першого тижня війни польський гарнізон стримував натиск фашистів, які за кількістю значно перевищували захисників. Пам’ятник захисникам Вестерплятте У Гданьську

Номер слайду 13

Завдання до читання тексту. Як у вірші описується подвиг солдат (процитуйте)?Як самі солдати відносяться до свого подвигу? Про що це свідчить?

Номер слайду 14

Яке відношення до вірша мають ці природні явища? Зробіть висновок про зв’язок людини, природи, вічності

Номер слайду 15

Запам'ятав, що ______________Визначаю основну ідею твору:_________Розумію, що_____________Раджу _____________Що я вже знаю і можу. Я визначив художні прийоми, за допомогою яких автор виражає ідею твору

Номер слайду 16

1. Підготувати коротку інформацію про Булата Шалвовича Окуджаву (Хто? Звідки? Коли? Про що? ). Чому тема війни посідає значне місце у творчості поета?2. Мати при собі текст вірша «До побачення, хлопчики» (“До свидания, мальчики”)Домашнє завдання

Номер слайду 17

Булат Шалвович Окуджава. Хто?Де?Коли?Про що?Им’я Окуджави присвоєно астероїду № 3149

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Історія вірша У фотоальбомі Булата Окуджави – шкільний випуск 1941 року. Сидять на садових лавках, сміються, гримасують в об'єктив… До чого ж красиві парні! Як на підбір. Потім вони пішли на війну. І загинули всі. Весь випуск. Тільки в 1958 році Булат Шалвович зміг написати пісню про своїх друзів. Минулий мінометник Булат Шалвович Окуджава дуже довго не вважав себе готовим до створення цієї пісні.. Ця пісня присвячена тім молодим людям, з якими він виріс в одному дворі і які не повернулися з війниІ які не пов

Номер слайду 20

Це теж поезія контрастів(чому???)

Номер слайду 21

Як поет доводить, що “війна є лихо та злочин, що укладає в собі всі лиха і всі злочини» (робота з текстом)Ах, война, что ж ты сделала, подлая: Стали тихими наши дворы,Наши мальчики головы подняли -Повзрослели они до поры,На пороге едва помаячили. И ушли, за солдатом - солдат... До свидания, мальчики!Мальчики,Постарайтесь вернуться назад. Нет, не прячьтесь вы, будьте высокими,Не жалейте ни пуль, ни гранат. И себя не щадите вы,И все-таки. Постарайтесь вернуться назад. Ах, война, что ж ты, подлая, сделала: Вместо свадеб - разлуки и дым,Наши девочки платьица белые. Раздарили сестренкам своим. Сапоги - ну куда от них денешься?Да зеленые крылья погон... Вы наплюйте на сплетников, девочки. Мы сведем с ними счеты потом. Пусть болтают, что верить вам не во что,Что идете войной наугад... До свидания, девочки!Девочки,Постарайтесь вернуться назад. До свидания, девочки!Девочки,Постарайтесь вернуться назад.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Подгайная Марина
    Дякую за роботу і своєчасну допомогу!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
30 березня 2021
Переглядів
8395
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку