Презентація до семінарського заняття "Застосування інтеграла до моделювання процесів" з використанням методу проектів

Про матеріал
Презентація до семінарського заняття з математики на тему «Застосування інтеграла до моделювання процесів» з використанням методу проектів, з мультимедійною пітримкою та методичними додатками, мета якого - узагальнити і систематизувати знання студентів з теми; сприяти закріпленню знань про геометричний, фізичний та економічний зміст інтеграла; формувати вміння й навички студентів самостійно систематизувати та поглиблювати знання, використовувати їх у практичній діяльності, усунути ті прогалини в навчальних досягненнях студентів, які існують у засвоєнні теми; розвивати творчі здібності, культуру математичної мови, вміння проводити самоаналіз діяльності, бути опонентом, висловлювати свої думки, виражати почуття та використовувати свій досвід, брати на себе відповідальність за навчання та розвивати вміння вчитися, сприяти підвищенню інтересу до математики; виховувати комунікативні та інформаційні риси у студентів, активність та спостережливість, колективізм та вміння самостійно міркувати, узагальнювати та робити висновки, почуття успіху, бажання подолати труднощі, задовольнити інтереси.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знання збільшуються, а вміння вдосконалюються коли ними ділишся. народна мудрість

Номер слайду 2

Епіграф: …Природа формулює свої закони мовою математики. Галілео Галілей.

Номер слайду 3

Девіз: Думаємо коллективно, працюємо оперативно. Сперечаємося доказово - це для всіх обовязково.

Номер слайду 4

Досягнення успішного результату під час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це не що інше, як бажання досягти успіху в розв’язуванні все нових питань та проблем.

Номер слайду 5

Мета: узагальнити та систематизувати знання по даній темі; визначити значущість, необхідність використання інтеграла до моделювання процесів у фізиці, математиці, економіці та інших науках, необхідних для успішного оволодіння вами обраною професією відповідно до сучасних вимог ринку праці.

Номер слайду 6

«Математику не можна вивчити, спостерігаючи як це робить сусід…». А. Нівен

Номер слайду 7

Формула Ньютона-Лейбніца Ньютон Лейбніц Які натхненні Ньютон з Лейбніцем були, Якими барвами їх формули заграли, Яку могуть побачили, коли Зійшлись їх похідні і інтеграли! Зійшлись – немов злилися два струмки В стократ потужнішу ріку єдину. Їх теоремі давній завдяки Те, що колись долали вчені за віки, Тепер студент долає за годину.

Номер слайду 8

Картка індивідуальних досягнень Прізвище _______________ група ___________ Етапи роботи Максимальна кількість балів Набрані бали Участь в розв’язуванні кросворду 5 Підбір матеріалу 5 Оформлення презентації 5 Демонстрація презентації 5 Бліцопитування 5 Оформлення буклету 5 Виконання тестових завдань 15 Додаткова участь 5 Підсумок 50 Оцінка________________

Номер слайду 9

Критерії оцінювання Бали Менше 5 5-9 10-14 15-19 20-24 25-29 30-34 35-39 40-44 45-50 Більше 50 Оцінка 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Номер слайду 10

Відгадай 1. Першу букву якого слова нагадує знак інтеграла? 1 2 3 4 5 6 7

Номер слайду 11

Відгадай 2. Хто із відомих математиків-фізиків розглянув фізичний зміст інтеграла? С У М А 2 3 4 5 6 7

Номер слайду 12

Відгадай 3. Хто із відомих математиків розглянув математичний зміст інтеграла? С У М А Н Ь Ю Т О Н 3 4 5 6 7

Номер слайду 13

Відгадай 4. Як називається трапеція, площу якої ми знаходимо за допомогою визначеного інтеграла? С У М А Н Ь Ю Т О Н Л Е  Й Б Н І  Ц 4 5 6 7

Номер слайду 14

Відгадай 5. Як називається функція, яка стоїть під знаком інтеграла? С У М А Н Ь Ю Т О Н Л Е  Й Б Н І  Ц К Р И В О Л І Н І  Й Н А 5 6 7

Номер слайду 15

Відгадай 6. Як називається множник dx в підінтегральному виразі? С У М А Н Ь Ю Т О Н Л Е  Й Б Н І  Ц К Р И В О Л І Н І  Й Н А П І  Д І  Н Т Е Г Р А Л Ь Н А 6 7

Номер слайду 16

Відгадай 7. Як називається операція обернена до операції диференціювання? С У М А Н Ь Ю Т О Н Л Е  Й Б Н І  Ц К Р И В О Л І Н І  Й Н А П І  Д І  Н Т Е Г Р А Л Ь Н А Д И Ф Е Р Е Н Ц І  А Л 7

Номер слайду 17

Відгадай МОЛОДЦІ! С У М А Н Ь Ю Т О Н Л Е  Й Б Н І  Ц К Р И В О Л І Н І  Й Н А П І  Д І  Н Т Е Г Р А Л Ь Н А Д И Ф Е Р Е Н Ц І  А Л І Н Т Е Г Р У В А Н Н Я

Номер слайду 18

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТІВ «Застосування інтеграла до моделювання процесів у математиці»; «Застосування інтеграла до моделювання процесів у фізиці та техніці»; «Застосування інтеграла до моделювання процесів в економіці, бізнесі та бухгалтерії»; «Застосування інтегралу згортки для синтезу цифрових систем».

Номер слайду 19

Робота з тестами «… Покажи мені – і я запам’ятаю. Дай мені діяти самому – і я навчуся…». китайська мудрість

Номер слайду 20

КЛЮЧ ДО ТЕСТІВ Варіант Номер завдання 1 2 3 1 А В Б 2 В Г А 3 Б Г А 4 А Г Г 5 Г А А 6 Б В А

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Мета: узагальнити та систематизувати знання по даній темі; визначити значущість, необхідність використання інтеграла до моделювання процесів у фізиці, математиці, економіці та інших науках, необхідних для успішного оволодіння вами обраною професією відповідно до сучасних вимог ринку праці.

Номер слайду 23

Геніальні вчені Ньютон і Лейбніц довели : виявлення точності і можливості розрахунків у світовому хаосі рухів під силу людському розуму.

Номер слайду 24

Домашнє завдання Мерзляк А.Г. та ін. Алгебра та початки аналізу: Підруч. для 11 класу загальноосвітніх навч. закладів: академ. Рівень, проф. рівень. Опрацювати за підручником п.26 с.254- 261. ШкільМ.Т. та ін. Алгебра та початки аналізу: Підруч. для 11 класу загальноосвітніх навч. закладів /М.І.Шкіль, З.І.Слєпкань, О.С. Дубинчук. – К.: Зодіак – ЕКО, 2006 Опрацювати за підручником с.144- 148. Розв’язати задачі для самостйного домашнього розв’язування, запропоновані вашими товаришами

Номер слайду 25

Використані ресурси: література Апанасов П.Т., Апанасов Н.П.Сборник математических задач с практическим содержанием. – М.: Просвещение, 1987. – 110 с. Бродский Я.С., Слипенко А.К. Производная и интеграл в неравенствах, уравнениях, тождествах – К.: Вища шк., 1988. – 120 Виленкин Н.Я., Функции в природе и технике: Книга для внеклассного чтения, 9-10 класс.– М.: Просвещение,1985,-192 с. Дороговцев А.Я. Інтеграл та його застосування. – К.: Вища школа, 1974. – 128 с. Кириченко В., Бала ханова О. Інтегрований урок-семінар в 11 класі з поглибленим вивченням математики // Математика в школі. – 206. - № 6. – С.26-31 Стасюк В., Григулич С., Використання похідної функції на прикладах розв'язування економічних задач // Математика в школі. – 2008. - № 5. – С.35-41.

Номер слайду 26

ppt
Додано
31 березня 2020
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку