Презентація до семінару-практикуму "Безконфліктне спілкування з батьками"

Про матеріал

Супровід до семінару-практикуму, розраховано для педагогів на 1,5 години. Метою практикуму є сприяння формуванню у педагогічного колективу навичок ефективного спілкування з батьками.

Учасникам надається можливість: актуалізувати наявні знання про спілкування; ознайомитися з типами конфліктних особистостей та прийомами ефективного спілкування з ними; зміцнити міжособистісні відносини у колективі; навчитися та відпрацювати уміння і навички побудови «Я-повідомлень»; отримати задоволення від спілкування, пізнання та самовдосконалення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала пр. психолог Ямпільської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Покотило Т. Ю.«Безконфліктне спілкування з батьками»

Номер слайду 2

Мета: сприяти формуванню у педагогічного колективу навичок ефективного спілкування з батьками. Завдання: - актуалізувати наявні знання про вербальному спілкуванні;- ознайомити з типами конфліктних особистостей та прийомами ефективного спілкування з ними;- сприяти зміцненню міжособистісних відносин в колективі;- навчити та відпрацювати уміння і навички побудови «Я-повідомлень»;- сприяти самопізнання та самовдосконалення

Номер слайду 3

1. Знайомство. І - ім'я моє… М – мої найкращі якості ( повинні починатися на першу літеру ім'я учасника)…‘Я – я люблю своє життя, тому що…Хід заняття:

Номер слайду 4

Доброзичливе ставлення одне до одного. Щирість у спілкуванні. Взаємоповага. Активність. Відсутність критики. Конфіденційність 2. Вправа «Правила групи»

Номер слайду 5

Сьогоднішня наша зустріч присвячена теми безконфліктного спілкування педагогів з батьками учнів. На цьому занятті ми познайомимося з типами конфліктних людей, та дізнаємося як себе поводити з цими типами особистостей. Відпрацюємо навички побудови техніки «Я-повідомлення» у ситуаціях.3. Тема та мета заняття

Номер слайду 6

Оберіть картинку, яка найвлучніше характеризує ваш нинішній стан, відображає ваш настрій, розкриває ваші очікування від сьогоднішнього заняття. 4. Очікування, вправа «Вибери картинку»

Номер слайду 7

5. Мозковий штурм «Що таке безконфліктне спілкування»

Номер слайду 8

Самодіагностика6. Вправа «Труднощі у спілкуванні з батьками»

Номер слайду 9

Одними з основних завдань взаємодії педагога з батьками є:• встановлення партнерських відносин з родиною кожного вихованця• об’єднання зусиль для розвитку та виховання дітей• створення атмосфери взаєморозуміння, спільності інтересів• активізація та збагачення умінь батьків7. Міні–лекція

Номер слайду 10

типи конфліктів: особистісні, міжособистісні, міжгрупові, внутрішньогрупові конфлікти.«Конфлікт» у перекладі з латинської означає «зіткнення».

Номер слайду 11

Двовимірна модель способів вирішення конфліктів К. Томаса

Номер слайду 12

Перший тип “паровий каток”/”шерманівський танк”. Ці люди грубі, безцеремонні, і якщо предмет конфлікту недуже важливий, то краще відхилитися від нього, поступитися. Якщо ж вибирається інший підхід то починати краще з того, щоб дати покій людині і “зпустити пар”, потім треба спокійно визказати свою точку зору намагаючись неставити під сумнів його правоту. Ярість людини подавляється власним спокоєм; це допоможе йому подолати йому свою агресивність, і обидві сторони зможуть прийти до спільного рішення. Ярысть «парового катка» можно подолати лише власним спокоєм. Типи людей у спілкуванні

Номер слайду 13

Тип  “прихований агресор”\”снайпер” . Ця людина намагається чинити неприємності приховано, за допомогою закулісних махінацій. Якщо відхилитись від конфлікту неможливо, потрібно виявити конкретний факт вчинення зла та його приховані причини, потрібно довести цій людині, що ви розкрили її наміри. Коли людина визнає свою провину, можна виявити істинні причини складності людини і враховуючи їх знайти вирішення проблеми. Типи людей у спілкуванні

Номер слайду 14

Тип “розгнівана дитина”\”людина-вибух”. Ці люди не є злими за своєю природою, вони вибухають як дитина у якої поганий настрій. Основний принцип, якого треба притримуватись для усунення конфлікту з цією людиною, заключається в тому, щоб дати людині викричатися, дати виходу його емоціям, запевнити людину, що ви її слухаєте. Коли людина позбавиться своїх емоцій, вона знову буде здаватись спокійною та розсудливою. Типи людей у спілкуванні

Номер слайду 15

Тип “жалібщик”. Ця людина постійно звинувачує у всьому інших. Якщо така людина звертається до когось зі своїми жалобами, то найкраще у всьому піддакувати їй. Якщо «скаржник» говорить вам про когось іншого, можна підтакувати, або заперечити йому. Але краще спочатку просто його вислухати, причому зовсім не обов'язково погоджуватися з тим, що він говорить. Може, єдине, що йому потрібно, - бути вислуханим.. Типи людей у спілкуванні

Номер слайду 16

Тип «мовчун» / «тихоня». Люди цього типу можуть бути скритними з різних причин, причому причини цієї скритності вам невідомі. Ключ до вирішення конфлікту в даній ситуації – подолання цієї замкнутості. Стратегія спілкування: задати кілька питань, але обов'язково в такій формі, щоб не отримати на них відповіді односкладові, продемонструвати своє співчутливе і доброзичливе ставлення до людини, свою підтримку і визнання. Типи людей у спілкуванні

Номер слайду 17

Тип “надмірно покладистий”. Коли такі люди зустрічаються нам, вони здаються приємними в усіх відношеннях: підтримують будь-яку нашу ідею, завжди поступаються у спорах, намагаючись сподобатися всім оточуючим. Але, як правило, їх слова розходяться з ділом: ви покладаєтеся на таку людину, а він у відповідальний момент підводить вас, не виконавши того, що обіцяв. Якщо ви змушені спілкуватися з такою людиною, скажіть йому, що для вас найголовніше – правдивість. Нехай він обіцяє зробити для вас тільки те, що справді в його силах.. Типи людей у спілкуванні

Номер слайду 18

Об’єктивне описування події чи чиєїсь поведінки Мої почуття. Причина виникнення почуття. Висловлювання прохання. Коли ви критикуєте мою роботу, не говорячи, у чому я помиляюся. Я відчуваю нерозуміння. Адже я не знаю, що конкретно потрібно виправити. Скажіть мені, що я роблю не так. Коли ви запізнюєтеся на заняття. Я відчуваю, що мені важко , і засмучуюся. Мені доводиться міняти хід заняття, я втрачаю час. Будь ласка, намагайтеся приходити вчасно. Кожного разу, коли ви не приходите на батьківські збори. Я відчуваю прикрість і досаду. Адже через те, що мені доводиться передавати інформацію вам особисто, я втрачаю багато часу. Якщо ви не в змозі прийти, будь ласка, пришліть когось замість себе. Використання техніки « Я – повідомлення»8. Побудова «Я-повідомлення»

Номер слайду 19

9. Вправа «Мій погляд на мої взаємини»

Номер слайду 20

Кожен по черзі називає по одній букві слова. У кінці слова – всі встають, на знаках пунктуації (кома, крапка, тире і т.п.) – плескають в долоні, в кінці строфи – притуп ногою.10. Руханка «Друкарська машинка».

Номер слайду 21

Як умру, то поховайте. Мене на могилі,Серед степу широкого,На Вкраїні милій,Щоб лани широкополі,І Дніпро, і кручіБуло видно, було чути,Як реве ревучий. Як понесе з України. У синєє море. Кров ворожу... отойді яІ лани, і гори —Все покину і полину. До самого бога. Молитися... а до того. Я не знаю бога. Поховайте та вставайте,Кайдани порвітеІ вражою злою кров'ю. Волю окропіте.І мене в сем'ї великій,В сем'ї вольній, новій,Не забудьте пом'янути. Незлим тихим словом. Заповіт

Номер слайду 22

Учасники обирають картку, яка найвлучніше характеризує їх нинішній стан, відображає настрій, розкриває, чи справдилися очікування від сьогоднішнього заняття.11. Вправа « Рефлексія»

Номер слайду 23

Зробити подарунок для свого сусіда, а саме – подарувати добрий настрій за допомогою міміки та жестів.12. Підсумок заняття. Вправа «Подарунок».

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
1506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку