Презентація до статті "ОСНОВНІ ВИДИ КОНТРОЛЮ ЗА РІВНЕМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХКЛАСІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ, ЇХ ЕФЕКТИВНІСЬ ТА РОЛЬ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ЗНАНЬ"

Про матеріал

Презентація до статті "ОСНОВНІ ВИДИ КОНТРОЛЮ ЗА РІВНЕМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХКЛАСІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ, ЇХ ЕФЕКТИВНІСЬ ТА РОЛЬ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ЗНАНЬ"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОСНОВНІ ВИДИ КОНТРОЛЮ ЗА РІВНЕМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХКЛАСІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ, ЇХ ЕФЕКТИВНІСЬ ТА РОЛЬ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ЗНАНЬФадєєва І. В.

Номер слайду 2

Сучасний урок. Урок на якому новий матеріал викладено зрозуміло й доступно;Веселий, пізнавальний, неважкий урок, на якому вчитель і учень спілкуються вільно;Урок, на якому не доводиться робити щораз те саме, це різноманітний урок;Урок, на якому вислуховують будь-яку твою думку, урок, де людина учиться бути людиною;Урок, на якому почуваєш себе впевнено;Урок без стресів.

Номер слайду 3

Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Форми контролю

Номер слайду 6

Ефективність контролю

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Розвантаження та оновлення програм початкової школи

Номер слайду 9

Загальні вимоги до оцінювання. Оцінювання - процес встановлення рівня навчальних досягненьучня/учениці в оволодінні змістом предмета, відповідно до вимог чинних програм. Результати оцінювання навчальних досягнень учнів є конфіденційноюінформацією, доступною для дитини та її батьків (або осіб, що їх замінюють). Вимоги до оцінювання розроблено з урахуванням вікових особливостейдітей – окремо для 1,2,3,4 класів (у попередньому документі вимоги булизагальні для учнів 1-4 класів). Уніфіковано вимоги між усіма предметами в початковій школі та між предметами у початковій та основній школі.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Види контролю. Поточний, що включає поточну перевірку та поточне оцінювання. Використовують у повсякденній навчальній роботі. Він полягає в систематичному спостереженні вчителя за навчальною діяльністю учнів на уроці. Мета такого контролю — отримання оперативних даних про рівень знань учнів і якість навчальної роботи на уроці.  Підсумковий контроль включає підсумкову перевірку (тематична перевірка та підсумкова контрольна робота), а також підсумкове оцінювання за тему/семестр/рік.

Номер слайду 13

Контроль“Я у світі”; “Основи здоров’я”;“Трудове навчання”;“Образотворче мистецтво”;“Музичне мистецтво”;“Мистецтво”;“Фізична культура”;“Інформатика”.

Номер слайду 14

1 клас. ВЕРБАЛЬНО** оцінюються УСІ ПРЕДМЕТИ, в тому числі інваріантної (постійної) складової.** При вербальному оцінюванні використовуються як усні, так і письмові оцінні судження, які характеризують процес навчання і відображають кількісний і якісний його результати: ступінь засвоєння знань і вмінь з навчальних предметів та характеристику особистісного розвитку учнів. Підсумкова перевірка в 1 класі включає ЛИШЕ підсумкові контрольні роботи в кінці навчального року, жодних тематичних перевірок (к. р.)*** Тематична перевірка здійснюється у формі тематичної контрольної роботи після опанування програмової теми/розділу (2-4 класи). У разі, коли тема/розділ розраховано на велику кількість годин, її/його розподіляють на логічно завершені частини –підтеми/підрозділи.

Номер слайду 15

2 клас. ВЕРБАЛЬНО можуть оцінюватися УСІ ПРЕДМЕТИ, але виключно зарішенням педагогічної ради навчального закладу;ЗА 12-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ здійснюється оцінювання навчальнихдосягнень учнів з предметів, щоналежать до наступних освітніх галузей:• «Мова і література (мовний і літературний компоненти)»;• «Математика»;• «Природознавство». Підсумкова перевірка включає ТІЛЬКИ тематичну перевірку

Номер слайду 16

3 клас. ЗА 12-БАЛЬНОЮШКАЛОЮ здійснюється оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів, що належать до наступних освітніх галузей:• «Мова і література (мовний і літературний компоненти)»;• «Математика»;• «Природознавство». Підсумкова перевірка включає ТІЛЬКИ тематичну перевірку

Номер слайду 17

4 клас. ЗА 12-БАЛЬНОЮШКАЛОЮ здійснюється оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів, що належать до наступних освітніх галузей:• «Мова і література (мовний і літературний компоненти)»;• «Математика»;• «Природознавство». Підсумкова перевірка включає тематичну перевірку та підсумковіконтрольні роботи.

Номер слайду 18

Орієнтовні вимоги до оцінювання: “Українська мова”ЗНЯТО оцінювання КАЛІГРАФІЇ та зниження балів за ВИПРАВЛЕННЯ, натомість оцінюватимуть графічні навички письма, культуру оформлення письмових робіт (охайність, розбірливість, розміщення записів), орфографію та пунктуацію. ЗМІНЕНО ВИМОГИ норм оцінювання грамотності:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень навчальних. Досягнень учня/учениціБали. БУЛОКількість помилок. СТАЛОКількість помилок. Початковий19 і більше17 і більше28 помилок14 – 16 помилок37 помилок11 – 13 помилок. Середній46 помилок8 – 10 помилок55 помилок5 – 7 помилок64 помилки1 негруба та 4 помилки. Достатній73 помилки2 негр. та 2 гр. або 3 грубі82 помилки2 негр. та 1 гр. ,1 негр. та 2 гр.91 помилка1 негруба та 1 груба. Високий101 негр. або 2-3 випр.2 негрубі помилки111 виправлення1 негруба помилка

Номер слайду 19

Перевірні роботи{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Клас. Було. Стало12 роботи2 роботи213 робіт9 робіт315 робіт10 робіт417 робіт11 робіт Українська мова

Номер слайду 20

Перевірні роботи Літературне читання. Знято оцінювання темпу читання. Кількісні показники читання лишилися, але наголошується, що ці показники – орієнтир для розвитку темпу читання, а не для перевірки та оцінювання. Перенесено до « Літературного читання» аудіювання. Діагностичний характер в 2 класі має поточна перевірка читання мовчки. В 3 та 4 класах – письмово за визначеними показниками.

Номер слайду 21

Перевірні роботи Літературне читання{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Вид перевірки2 клас3 клас4 класІсемІІсемІсемІІсем.ІсемІІсем. Навичка читання вголос (усно).111111 Навичка читання мовчки (письм.)--1111 Аудіювання (письмово)221111 Усний переказ прочитаного твору1-1-1-Робота з літер. твором (письмово)-1-1-1 Підсумкова контр. робота. ДПА-----1 Загальна кількість перевірок444444

Номер слайду 22

Перевірні роботи Літературне читання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вид поточної перевірки2 клас3 клас4 класІсемІІсемІсемІІсемІсемІІсем. Читання напам'ять віршованих текстів223233 Читання напам'ять прозових текстів - - - 1 уривок з казки (30-35 слів)1 уривок з казки (35-40 слів)1 уривок з оповідання(35-40 сл.)

Номер слайду 23

Математика Перелік тематичних контрольних робіт{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}Вид перевірки1 клас2 клас3 клас4 класІІ семІ семІІ семІ семІІ семІ семІІ сем. Тематична контрольна робота434343 Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень111 Підсумкова контрольна робота/ ДПА11 Загальна кількість перевірок за семестр1444445

Номер слайду 24

Математика {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень навчальних. Досягнень учня/учениціБали. БУЛОКількість помилок. СТАЛОКількість помилок. Початковий19 і більше12і більше28 помилок10 - 11 помилок37 помилок8 - 9 помилок. Середній46 помилок6 - 7помилок55 помилок5 помилок64 помилки4 помилки. Достатній73 помилки2/3 роботи або 3 помилки82 помилки3/4 роботи або 2 помилки91 помилка1 грубу й 1 негруба Високий101 негр. або 2-3 випр. Виконано окрім творчого характеру11 Все виконане. Виконано, творче теж

Номер слайду 25

Природознавство. За формою організації навчально-пізнавальної діяльностіІндивідуальною Груповою Фронтальною. За способом Усною Письмовою Практичною. Бесіда - самостійні - дослід. Розповідь учня - контрольні - практична робота - тестові - проект - портфоліо - спостереження - робота з картами - заповнення таблиць - побудова схем

Номер слайду 26

Природознавство Об'єкти поточної перевірки

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Види і кількість перевірних робіт. За оновленою програмою{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}Клас. Кількість робіт на навчальний рік. Практичні роботи. Рекомендовані екскурсіїНавчальні проекти. Тематичні контр. роботи1 87 за вибором вчителя. Запропоновано 5, але не менше 2 - 2 73 за вибором вчителя. Запропоновано 8, але не менше 4( у тому числі 1 – дослідницький)63 75 за вибором вчителя. Запропоновано 8, але не менше 4( у тому числі 1 – дослідницький)64 52 за вибором вчителя. Запропоновано 11, але не менше 4 ( у тому числі 1 – дослідницький)6

Номер слайду 29

1632 рік

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Васькіна Валентина Миколаївна
    Дякую за змістовний матеріал!
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 липня 2018
Переглядів
4394
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку