У презентації представлено інтерактивний метод "СЕНКАН" до Лоскотона та царя Плаксія, метод "АСОЦІАТИВНА ПАВУТИНКА" у вигляді квітки та хмарки з дощем, де чітко розписані риси характеру головних героїв казки " Цар Плаксій та Лоскотон"
Краще терпіти нужду і бути веселим, Ніж жити в розкошах, Не знаючи почуття радості. Епіктет
Номер слайду 3
Тема. Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій і Лоскотон». Різні життєві позиції царя Плаксія та Лоскотона. Девіз уроку: «Добро – вічне, а зло – гине.
Номер слайду 4
Дядько ЛОСКОТОНОСК Красивий Щирий Веселий Добрий
Номер слайду 5
ПЛАКСІЙ Сердитий Жорстокий Негарний Злий Хвалько
Номер слайду 6
життєрадісні, бадьорі люди, твердо вірять в краще майбутнє, в успіх. перейняті смутком, безнадією, зневірою в успіх, у краще майбутнє людей.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Сенкан СХЕМА СКЛАДАННЯ 1.Що це таке? ( 1 слово – іменник). 2.Яке воно? ( 2 слова – прикметники). 3.Що воно робить? ( 3 слова – дієслова). 4.Як ви до цього ставитесь? ( Речення). 5.Як інакше можна це назвати?
Номер слайду 9
Лоскотон Добрий, веселий. Лоскоче, сміється, смішить. Дітям носить щирий сміх. Визволитель-рятівний. Плаксій. Злий, жорстокий. Плакав,злився, лопнув. Цар помер від сміху. Злий цар. Л І Д Е Р И СЕНКАН
Номер слайду 10
Домашнє завдання Обо’язкове: Написати лист-пораду царю Плаксію; Або ж лист-прохання до Лоскотона. За бажанням: придумати власний варіант заголовка до казки, обгрунтувати його.