Урок математики. Тема: розрядна таблиця. Підготувала вчитель початкових класів. Світловодської ЗШ №9 Ненько Світлана Іванівна
Усний рахунок. Порахуйте до 20 і назад;Назвіть числа першого десятка;Назвіть числа другогодесятка;
Назвіть найменше та найбільше числа першогота другого десятків;Назвіть пропущені числа:10, .., .., 13, .., 15, .., .., 18, ..,20
Допоможіть білочці10 + 5 =1601011155
17 – 7 =177100119
10 + 9 =9015901019
16 – 10 =101606189
Розрядна таблиця{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Десятки Одиниці 1 3 2 0 413204
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} ДЕС. ОДИН. 112159 1215910
число десятків число одиниць 12 – двоцифрове число
Прочитай і запиши числа за розрядними таблицями{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} дес. од. 1 2 1 5 1 7{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} дес. од. 7 0 1 0 9 0{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} дес. од. 5 3 9
Запиши числа. Яке з них одноцифрове?1 дес. 5 од.3 дес.1 дес. 9од.8 од. Перевірка15, 19, 30, 8
Випиши з кожної парибільше число. Скільки в кожному з них десятків та одиниць?8 чи 1820 чи 1219 чи 149 чи 1110 чи 116 чи 15
Робота з підручником. Ст. 172 № 4 (самостійно)Ст. 172 № 7 (в парах)
Оцініть свою роботуна уроціБуло легко. Потрібна була допомога. Було важко
Дякую за роботу на уроці!
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект