20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Розробка уроку "Народна казка "Мудра дівчина"

Про матеріал
Розвиток комп’ютерних технологій став однією з перспективних платформ для розвитку сучасної моделі змішаного навчання. Представляю розробку уроку з української літератури для 5 класу за поданою моделлю та таксономією Блума.
Перегляд файлу

Орієнтований план проведення уроку української літератури у 5 класі за змішаним навчанням

 

Дата:

Урок № 8

Клас: 5

 

Тема уроку: «Мудра дівчина» Яскравий національний колорит казки. Народне уявлення про добро і зло в казці.

 

Навчальні цілі (за таксономією Блума)

5.

творчість

Створювати власні твори.

4.

оцінка

Прогнозувати подальший розвиток подій, висловлювати власні судження стосовно правильності чи неправильності вчинків героїв.

3.

застосування

Вміти характеризувати героїв, наводити приклади з тексту

2.

розуміння

Доводити фантастичність та реальність описуваних подій, характеризувати персонажів.

1.

отримання знання

Визначати ідейно-тематичний зміст казки, її виховну роль.

 

Похожее изображение

Робота вдома

 

Картинки по запросу піктограма блокнот

Елементи традиційного навчання

 

Картинки по запросу піктограма школа

Робота в школі, на уроці

Картинки по запросу піктограма книга

Робота з книгою, словником, зошитом

Похожее изображение

Засоби мультимедії, ресурси on-line

Картинки по запросу піктограма група

Групова робота, презентація власної роботи

Картинки по запросу піктограма інтернет

Мережа

 

 

 

Опис навчальних завдань

 

 

Час хв

Місце

Засоби

on-line/ off-line

1.

Прочитати народну казку «Мудра дівчина».

 

Заздалегідь

Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма книга

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

2.

Прослухати аудіокнигу казки «Мудра дівчина». Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=TNxfWvxPwOU

 

10:25

Похожее изображение

Описание: Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернет

3.

Виразне читання за особами фрагментів казки.

*розмова дочки з батьком;

* зустріч бідного брата з паном;

*зустріч Марусі з паном.

7

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма група

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

4.

Евристична бесід. Робота над ідейно-тематичним змістом.

7

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма група

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

5.

Вправа класифікація. Упізнай героя за його характеристикою Свою думку обґрунтуй прикладами з тексту. Режим доступу: https://learningapps.org/display?v=pk592co8j18

7

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернет

6.

Робота з підручником.

Накресли і заповни таблицю в зошиті. Запиши, якими були панові завдання, а якими – Марусині відповіді.

5

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма книга

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

7.

Займи позицію.

Доведи або спростуй думку. «Найціннішим для пана було…» (розум)

3

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Картинки по запросу піктограма група

Описание: Картинки по запросу піктограма блокнот

8.

Спробуйте себе у ролі головної героїні, мудрої Марусі. Розгадайте логічні загадки. Режим доступу: https://learningapps.org/display?v=pxqyi9v1518

10

Картинки по запросу піктограма школа

Описание: Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернет

9.

Напишіть міні-твір «Що буває, коли розум з жадібністю спере­чаються?» (5-7 речень).

 

Похожее изображение

Описание: Картинки по запросу піктограма книга

Описание: Картинки по запросу піктограма інтернет

Резервний час – 6 хв. (організаційні моменти, оцінювання, підсумки, домашнє завдання).

Пояснення для колег

До завдання 4.

Евристична бесіда:

  •             Чому пан загадував загадки всім позивачам? Обґрунтуйте свою думку.
  •             Хто допоміг бідному брату?
  •             Чому пан розсердився, почувши правильну відповідь?
  •             У чому полягали загадки пана?
  •             Чим відповідала дівчина на нові загадки?
  •             Як пан хотів вплинути на Марусю? Чи вийшло це в нього?
  •             Хто або що допомогло Марусі успішно подолати усі випробування?
  •             Чого ми можемо навчитися з цієї казки?

 

До завдання 6.

Накресли і заповни таблицю в зошиті. Запиши, якими були панові завдання, а якими – Марусині відповіді.

Панове завдання

Марусина відповідь

1.Із варених яєць висидіти за одну ніч курчат

 

2.

Із гілочки виготовити знаряддя для ткацтва.

3.

 

 

До завдання 8.

Спробуйте себе у ролі головної героїні, мудрої Марусі. Розгадайте логічні загадки.

  •             Від чого у качки ноги червоні? (від колін)
  •             Коли ми дивимось на цифру "два", а кажемо "десять"? (Коли годинникова стрілка показує десять хвилин.)
  •             На небі одна, на землі немає, у баби дві, у дівки нема. (літера «Б»)
  •             Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного? (дзеркало)
  •             Чоловік їде у вагоні і йому сниться, що він сидить на підлозі, а дошки летять у безодню. Чоловік лишився на одній дошці, що йому треба зробити, аби не впасти. (прокинутися)
  •             Який острів каже, що він одяг? (Ямайка)

 

docx
Додано
9 вересня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку