Орієнтований план проведення уроку української літератури у 5 класі за змішаним навчанням
Дата:
Урок № 8
Клас: 5
Тема уроку: «Мудра дівчина» Яскравий національний колорит казки. Народне уявлення про добро і зло в казці.
Навчальні цілі (за таксономією Блума)
5. |
творчість |
Створювати власні твори. |
4. |
оцінка |
Прогнозувати подальший розвиток подій, висловлювати власні судження стосовно правильності чи неправильності вчинків героїв. |
3. |
застосування |
Вміти характеризувати героїв, наводити приклади з тексту |
2. |
розуміння |
Доводити фантастичність та реальність описуваних подій, характеризувати персонажів. |
1. |
отримання знання |
Визначати ідейно-тематичний зміст казки, її виховну роль. |
|
Робота вдома
|
|
Елементи традиційного навчання
|
|
Робота в школі, на уроці |
|
Робота з книгою, словником, зошитом |
|
Засоби мультимедії, ресурси on-line |
|
Групова робота, презентація власної роботи |
|
Мережа |
|
|
Опис навчальних завдань
|
|
Час хв |
Місце |
Засоби |
on-line/ off-line |
1. |
Прочитати народну казку «Мудра дівчина». |
Заздалегідь |
|
|
|
2. |
Прослухати аудіокнигу казки «Мудра дівчина». Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=TNxfWvxPwOU
|
10:25 |
|
|
|
3. |
Виразне читання за особами фрагментів казки. *розмова дочки з батьком; * зустріч бідного брата з паном; *зустріч Марусі з паном. |
7 |
|
|
|
4. |
Евристична бесід. Робота над ідейно-тематичним змістом. |
7 |
|
|
|
5. |
Вправа класифікація. Упізнай героя за його характеристикою Свою думку обґрунтуй прикладами з тексту. Режим доступу: https://learningapps.org/display?v=pk592co8j18 |
7 |
|
|
|
6. |
Робота з підручником. Накресли і заповни таблицю в зошиті. Запиши, якими були панові завдання, а якими – Марусині відповіді. |
5 |
|
|
|
7. |
Займи позицію. Доведи або спростуй думку. «Найціннішим для пана було…» (розум) |
3 |
|
|
|
8. |
Спробуйте себе у ролі головної героїні, мудрої Марусі. Розгадайте логічні загадки. Режим доступу: https://learningapps.org/display?v=pxqyi9v1518 |
10 |
|
|
|
9. |
Напишіть міні-твір «Що буває, коли розум з жадібністю сперечаються?» (5-7 речень). |
|
|
|
|
Резервний час – 6 хв. (організаційні моменти, оцінювання, підсумки, домашнє завдання).
Пояснення для колег
До завдання 4.
Евристична бесіда:
До завдання 6.
Накресли і заповни таблицю в зошиті. Запиши, якими були панові завдання, а якими – Марусині відповіді.
Панове завдання |
Марусина відповідь |
1.Із варених яєць висидіти за одну ніч курчат |
|
2. |
Із гілочки виготовити знаряддя для ткацтва. |
3. |
|
До завдання 8.
Спробуйте себе у ролі головної героїні, мудрої Марусі. Розгадайте логічні загадки.