Презентація до урока математики у 4 класі

Про матеріал

Презентація до урока математики у 4 класі.

Інтегрований урок з математики у 4 класі із використанням інноваціійних технологій

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика 4 клас Інтегрований урок з математики у 4 класі із використанням інноваціійних технологій Тема. Нумерація трицифрових чисел Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , старший вчитель м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ

Номер слайду 3

Ось дзвінок сигнал нам дав. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо,Урок скоріше починаймо!

Номер слайду 4

Ми вам раді, добрі люди!І вітаєм щиро вас. Та запрошуєм ласкаво. На урок в четвертий клас.

Номер слайду 5

Психологічне налаштування: « Мій настрій »

Номер слайду 6

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 7

3 вересня Класна робота

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка. Вправа « Палиндром » 1, 9, 20, 18, 1 9, 91, 110.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 9

Вправа « Очикування ». Очікувані результати:* Учні повинні знати назви чисел у межах 1000, місце числа в натуральному ряді; * визначати розрядний склад числа; * заміняти число сумою розрядних доданків; * порівнювати числа в межах 1000; * виконувати дії додавання й віднімання трицифрових чисел на основі нумерації.

Номер слайду 10

Вправа « Мозковий штурм». Які числа називають натуральними? (Натуральні числа — це числа, які застосовують у лічбі предметів або порядковій лічбі.* Чи є число 0 натуральним? Ні. Число 0 не використовують у лічбі предметів. Ми не кажемо «нуль предметів», а зазначаємо, що предметівнемає взагалі.)style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

* Назвіть найменше натуральне число. Чи можна назвати найбільше натуральне число? Чому? ( Найменше натуральне число 1. Найбільше натуральне число назвати неможливо: яке б число не назвали, завжди можна назвати число, на одиницю більше .) style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

* Які упорядковані числа в натуральному ряді? (Кожне наступне число в натуральному ряді 1 більше за попереднє.)* Чи є числовий ряд; а) 0, 1, 2, 3; б) 153, 154, 155, 156 відрізком натурального ряду? (а) Ні, бо нуль не є натуральним числом; б) так.

Номер слайду 13

Тема Сьогодні на уроці ми ознайомимося із нумерацією трицифрових чисел ™Десятковою системою числення. ™™Позиційним принципом запису чисел.

Номер слайду 14

Сьогодні на уроці я хочу : * ознайомитись з…………. * поглибити знання ……… . * удосконалити вміння …….. * закріпити знання про ………….. * учитись робити висновки ……. * плідно працювати.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

?™™Десяткова система числення Позиційний принцип запису чисел.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Вправа «Мікрофон»

Номер слайду 20

1. Колективне виконання завдання № 1.* Які розрядні одиниці ви знаєте? * Як одержати десяток; сотню; тисячу? Як утворити інші розрядні одиниці? * (Треба згрупувати 10 тисяч, і ми одержимо наступну розрядну одиницю, і так далі, групуючи по 10 розрядних одиниць…) style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 21

* Скільки десятків у сотні? * Скількома нулями записується сотня? * Скільки сотень у тисячі? Чому * Як записати тисячу

Номер слайду 22

Скільки всього цифр використано для запису кожної розрядної одиниці? Як розрізняють числа за кількістю цифр, використаних для їх запису? Наведіть приклади одноцифрових, двоцифрових та трицифрових чисел.

Номер слайду 23

ВИСНОВОК. . Отже, одна й та сама цифра має різний зміст залежно від місця, на якому вона записана. Якщо цифра записана на першому місці праворуч, то вона позначає одиниці, на другому місці — десятки, на третьому — сотні.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 24

Музична фізкультхвилинка « Пісня щастя »

Номер слайду 25

№ 3. Яке число містить 7 сотень, 2 десятки, 6 одиниць?Запиши та прочитай це число. Склади подібні завдання для однокласників.№ 4. Прочитай числа . Визнач розрядний склад кожного. 30, 7 2, 2 80, 5 06, 8 00, 2 78, 7 24 , 1 000. Колективне виконання завдання № 3. № 4

Номер слайду 26

Колективне виконання завдання № 5. № 6.™5 Перевір, чи правильно Артем подав числа у виглядісуми розрядних доданків двома способами.284 = 200 + 80 + 4 284 = 2 . 100 + 8 . 10 + 4903 = 900 + 3 903 = 9 . 100 + 3560 = 500 + 60 560 = 5 . 100 + 6 . 10 500 + 40 + 7 = 547 5 . 100 + 4 . 10 + 7 = 547800 + 4 = 804 8 . 100 + 4 = 804300 + 20 = 320 3 . 100 + 2 . 10 = 320

Номер слайду 27

Самостійне виконання завдань № 9, 10Із цифр 1, 3, 5 склади можливі трицифрові числатак, щоб у жодному з них цифри не повторювалися. Скільки таких чисел можна скласти?№ 10 Запиши можливі трицифрові числа за допомогою цифр 6, 3, 2 так, щоб цифри в записі кожного числа не повторювалися. Скільки чисел утворено?Скільки серед них парних? Скільки — непарних?

Номер слайду 28

Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?

Номер слайду 29

Домашнє завдання. Підручник, ч. 1, с. 5, завдання № 11

pptx
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
7532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку