Презентація до урока математики у 4 класі.
Інтегрований урок з математики у 4 класі із використанням інноваціійних технологій
Вправа « Очикування ». Очікувані результати:* Учні повинні знати назви чисел у межах 1000, місце числа в натуральному ряді; * визначати розрядний склад числа; * заміняти число сумою розрядних доданків; * порівнювати числа в межах 1000; * виконувати дії додавання й віднімання трицифрових чисел на основі нумерації.
Вправа « Мозковий штурм». Які числа називають натуральними? (Натуральні числа — це числа, які застосовують у лічбі предметів або порядковій лічбі.* Чи є число 0 натуральним? Ні. Число 0 не використовують у лічбі предметів. Ми не кажемо «нуль предметів», а зазначаємо, що предметівнемає взагалі.)style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
* Назвіть найменше натуральне число. Чи можна назвати найбільше натуральне число? Чому? ( Найменше натуральне число 1. Найбільше натуральне число назвати неможливо: яке б число не назвали, завжди можна назвати число, на одиницю більше .) style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Сьогодні на уроці я хочу : * ознайомитись з…………. * поглибити знання ……… . * удосконалити вміння …….. * закріпити знання про ………….. * учитись робити висновки ……. * плідно працювати.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
1. Колективне виконання завдання № 1.* Які розрядні одиниці ви знаєте? * Як одержати десяток; сотню; тисячу? Як утворити інші розрядні одиниці? * (Треба згрупувати 10 тисяч, і ми одержимо наступну розрядну одиницю, і так далі, групуючи по 10 розрядних одиниць…) style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
ВИСНОВОК. . Отже, одна й та сама цифра має різний зміст залежно від місця, на якому вона записана. Якщо цифра записана на першому місці праворуч, то вона позначає одиниці, на другому місці — десятки, на третьому — сотні.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Колективне виконання завдання № 5. № 6.5 Перевір, чи правильно Артем подав числа у виглядісуми розрядних доданків двома способами.284 = 200 + 80 + 4 284 = 2 . 100 + 8 . 10 + 4903 = 900 + 3 903 = 9 . 100 + 3560 = 500 + 60 560 = 5 . 100 + 6 . 10 500 + 40 + 7 = 547 5 . 100 + 4 . 10 + 7 = 547800 + 4 = 804 8 . 100 + 4 = 804300 + 20 = 320 3 . 100 + 2 . 10 = 320
Самостійне виконання завдань № 9, 10Із цифр 1, 3, 5 склади можливі трицифрові числатак, щоб у жодному з них цифри не повторювалися. Скільки таких чисел можна скласти?№ 10 Запиши можливі трицифрові числа за допомогою цифр 6, 3, 2 так, щоб цифри в записі кожного числа не повторювалися. Скільки чисел утворено?Скільки серед них парних? Скільки — непарних?