Цей майстер-клас призначений для вчителів 4 класів, щоб показати різновиди задач з логічним наантаженням і показати, як правильно опрацьовувати їх у групах.
Творчі завдання з математики з логічним навантаженням для 4класу. Підготувала вчитель початкових класів ЗОШ №12 Покровської міської ради Алпатова Наталія Михайлівна
Номер слайду 2
Значимість задач з логічним навантаженням для розвитку математичних здібностей молодших школярів сприяють вихованню загальнонаукового творчого мисленнявимагають гнучкості,критичного підходу, раціонального мислення
Номер слайду 3
задачІ з логічним навантаженням ПОТРЕБУЮТь
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Види задач з логічним навантаженням
Номер слайду 6
ВИДИ арифметичних задач підвищеної складності
Номер слайду 7
Методика роботи над задачами підвищеної складності
Номер слайду 8
РОБОТА В ГРУПАХ1 група1. Розв'язати задачу. До майстерні завезли 10 м червоного і білого шовку, всього 88 грн. Скільки привезли окремо червоного і білого шовку, якщо ціна білого - 7 грн. за метр, а червоного - 10 грн. за метр?
Номер слайду 9
Ро. БОТА В ГРУПАХ2 ГРУПАРозв'язати задачу. Лічильник автомобіля показував 12921км. Через 2 години лічильник показав число, яке читалося однаково в обох напрямках. З якою швидкістю їхав автомобіль?.
Номер слайду 10
РОБОТА В ГРУПАХ3 ГРУПАІвасик може з’їсти 300г варення за 6хв, а Юрко – у два рази швидше. За який час вони з’їдять це варення разом.
Номер слайду 11
РОБОТА В ГРУПАХ4 група. Серед чисел 7, 10, 12, 15, 18, 23, 27, 30 знайти три таких числа, сума який дорівнює 50.
Номер слайду 12
РОБОТА В ГРУПАХ5 група. У кожному виразі постав дужки так, щоб його значення збільшувалось24 : 6 – 2 24 – 18 : 2 + 432 : 8 – 4 42 – 24 : 3 + 37 – 3 + 4
Номер слайду 13
РОБОТА В ГРУПАХ6 група. Коли моєму батькові був 31 рік, мені було 8 років, а тепер батько старший ніж я удвічі. Скільки тепер мені років?
Номер слайду 14
РОБОТА В групах1 група. Три білочки знайшли 90 горіхів. Вони поділили горіхи так: найстарша білочка взяла на 10 горіхів менше, а наймолодша на 10 горіхів більше, ніж середня. Скільки горіхів взяла кожна білочка?
Номер слайду 15
Робота в групах2 групаІвась почав читати книжку, коли Маринка вже прочитала 18 сторінок тієї книжки. Чи наздожене Івась Маринку за 5 днів, коли читатиме щодня по 11 сторінок, а Маринка – по 7 сторінок?
Номер слайду 16
Робота в групах3 група. Два хлопчики з однаковою швидкістю (80 м/хв) вийшли назустріч один одному. Відстань між ними 960 м. З одним хлопчиком був собака, що біг в 4 рази швидше, ніж йшов хлопчик. Собака бігла від одного хлопчика до іншого, а потім назад. Скільки метрів пробіг собака, поки хлопчики йшли назустріч один одному?
Номер слайду 17
Робота в групах4 група. Хазяїн порахував , що корова має вартість у 4 рази більше ніж собака, а кінь у 4 рази дорожче, ніж корова. Тому, коли йшов з міста на ярмарок, захопив з собою 2000 грн. На ці гроші він купив 1 собаку, 2 корови, і коня. Скільки коштує кожна тварина?
Номер слайду 18
Робота в групах5 група Сума чисел, що позначають номери трьох будинків, які стоять поряд на одному боці вулиці, дорівнює 54. Визнач номери цих будинків.
Номер слайду 19
Робота в групах6 група. У двох бідонах було 24 л молока. У другому бідоні було в 3 рази менше молока, ніж у першому. Скільки літрів молока було в кожному бідоні?