мета уроку формувати вміння учнів у застосуванні знань розв'язування трикутників до розв'язування прикладних задач. Показати практичну спрямованість математичних знань. Виробляти в учнів потребу в засвоєнні знань.
Автори проекту вчитель математики Вигодського НКРЦ Мирослава Губернат та учні 9 класу. ПРОЕКТРозв’язування трикутників. Геометрія, 9 класrppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x
Номер слайду 2
Увага! Увага!ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ У ПРОЕКТІПровідна ідея проекту. Нічого немає більш практичного, ніж хороша теорія. Л. Больцман. Творчих та сумлінних, комунікабельних та кмітливих оптимістичних та допитливих учнів 9 класу. Розв’язування трикутниківstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 3
Вивчи. Теорему синусів та її наслідки;Теорему косинусів та її наслідки;Історію виникнення тригонометріїЗапам’ятай. Формули співвідношення між сторонами і кутами довільного трикутника;Нерівність трикутникаppt_xxshearppt_x
Номер слайду 4
Навчіться Знаходити невідомі сторони трикутника;Знаходити невідомі кути трикутника;Визначати вид трикутника за відомими трьома сторонами;Знаходити: висоту предмета, основа якого недоступна; відстань до недоступного пункту; відстань між двома доступними пунктами.
Номер слайду 5
Дізнайтеся. Причини зародження тригонометрії як науки;Про вклад у розвиток тригонометрії вчених-математиків: Аль-Хорезмі, Абуль-Вефа, Аль-Коші, Й. Мюллера, Л. Ейлера.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 6
Вмійте. Застосовувати теореми синусів, косинусів та їх наслідки до розв’язування трикутників;Застосовувати нерівність трикутника для визначення його типу за кутами.rr
Номер слайду 7
Найдосконаліший мозок іржавіє без дії. Шерлок Холмс. Науковці! Дослідники!Практики ! Історики !Видавці! Об’єднаймося у групи для виконання завдань проекту!style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 8
Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся, таке ж чудове і те,що мені ще доведеться пізнати. Сократ. НауковціФормулюють теорему синусів;Формулюють теорему косинусів
Номер слайду 9
Дослідники. Найкращий спосіб вивчити що-небудь – це відкрити самому. Д. Пойа. Досліджують застосування теорем синусів , косинусів та наслідків із них
Номер слайду 10
Історики. Чим більше знаєш, тим більше можеш. Е. Абу. Вивчають історичні відомості про виникнення тригонометрії як науки, вклад у розвиток тригонометрії різних вчених-математиків
Номер слайду 11
ВидавціГазета привчає читача міркувати про те, чого він не знає, і знати те, що не розуміє. Василь Ключевський. Готують до випуску математичну газету«Математичний калейдоскоп»rrrrr
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка
Номер слайду 13
Практики. Не достатньо знати, необхідно також застосовувати. Анатоль Франс. Розв’язують типові задачі практичного змісту, застосовуючи теореми Синусів, косинусів та наслідки з нихr
Номер слайду 14
Рекомендована література. О. С.Істер,, 9 клас Геометрія 2017 р.;Нові педагогічні технології. Метод проектів. Ранок. 2012 р. О. М. Паламар Спеціальна методика математики з основами психологіїинавчаннядітей з порушеннями зору. Київ “Кафедра” 2017
Номер слайду 15
Бажаю вам плідної і цікавої роботи! Успіхів!rstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
Номер слайду 16
Підсумок уроку. Закінчити речення: Сьогодні на уроці я повторив …Сьогодні на уроці я навчився …Необхідно додатково працювати над…Найважчим для мене було …
Номер слайду 17
Підсумок уроку. Порівняй свої знання на початку і в кінці уроку і дай відповіді на запитання: Чи отримав ти задоволення від власної праці?Який етап діяльності був найцікавішим?Які загальнонавчальні вміння допомагають у складних ситуаціях?