Домогтися засвоєння учнями схем виконання дій під час пе¬ретворення цілих виразів, що містять квадратний корінь; сформувати вміння по скороченню дробів, які містять квадратні корені та звільненню від ірраціональності в знаменнику
1. Розкладiть на множники: б) в) де 2. Прокоментуйте виконанi дiї: б) в) Виконання усних вправ а) а)
Номер слайду 13
1. Логiчнi вправи та завдання пiдвищеного рiвня складностi для учнiв, якi мають достатнiй та високий рiвні знань. 2. На повторення: завдання на перетворення цiлих ірраціональних виразiв; розв’язування рiвнянь. Виконання письмових вправ Вставте пропущений вираз:
Номер слайду 14
В якому з випадкiв правильно виконано дiю? Пiдсумки уроку
Номер слайду 15
1. Вивчити схеми виконання розглянутих на уроцi дiй iз дробовими виразами, що мiстять квадратнi коренi. 2. Розв’язати вправи на застосування вивчених схем дiй. 3. На повторення: завдання на перетворення цілих ірраціональних виразiв. Домашнє завдання