Домогтися засвоєння учнями змісту поняття «тотожні перетворення раціональних виразів» та схеми (алгоритму) перетворення раціонального виразу на раціональний дріб.
Мета уроку. Домогтися засвоєння учнями змісту поняття «тотожні перетворення раціональних виразів» та схеми (алгоритму) перетворення раціонального виразу на раціональний дрібr
Номер слайду 3
ОБЧИСЛИТИ УСНО!2.1.
Номер слайду 4
ОБЧИСЛИТИ УСНО!
Номер слайду 5
Тотожні перетворення раціональних виразів. Перетворення будь-якого раціонального виразу можна звести до додавання, віднімання, множення та ділення раціональних дробів. Суму, різницю, добуток і частку раціональних дробів завжди можнаподати у вигляді раціонального дробу.
Номер слайду 6
Тотожні перетворення раціональних виразів3. Будь-який раціональний вираз можна подати у вигляді раціональногодробу. Для цього:а) встановлюємо (визначаємо), які дії з раціональними дробами слід виконати, виходячи з умови завдання;б) виконуємо ці дії або у порядку спадання дії, або користуючись законами (властивостями) арифметичних дій (перестановка + і; сполучна + і; розподільна) та властивостями раціональних дробів (основною властивістю дробу
Номер слайду 7
ПОДУМАЙ І СКАЖИ!31.2.3.
Номер слайду 8
Розв'язати письмово!За підручником№ 176 (колективно)№ 178(1, 3, 6) – робота в парі,№ 180 ( 1, 3, 6) – самостійно
Номер слайду 9
ДЛЯ КМІТЛИВИХ!Що потрібно вставити замість знака питання?
Номер слайду 10
. Підсумки уроку
Номер слайду 11
Домашнє завдання. Вивчити орієнтовну схему дій перетворення раціонального виразу на раціональний дріб. №№ 177, 179(1,4), 181(3)