Презентація допоможе дізнатися про творчий і життєвий шлях Ганни Чубач,її збірку.Діти відгадуватимуть предмет за ознаками,складатимуть "Сенкан",спробують римувати та логічно мислити.
-. Г. Чубач “ У лісочку на пеньочку”. Презентацію підготувала вчитель Опорного закладу освіти «Хомутецька гімназія» Федоренко Л. Г.
Номер слайду 2
-. Добрий день! В добрий час!Рада, діти, бачить вас!Ви почули всі дзвінок?Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався —На перерві постарався. Зараз сядуть всі дівчатка,А за ними і хлоп’ятка.
Номер слайду 3
-. Рубрика «Очікування та сподівання»
Номер слайду 4
-. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Номер слайду 5
-. Гра «Хто як говорить?»Пригадаймо, друзі, вмить,Як пшениченька шумить? Ш-ш-ш. Як в гайку струмок дзвенить?Дз-дз-дз. Як бджола в саду бринить? Дж-дж-дж. Як шумлять у птаха крила? Ше-ше-ше. В морі синьому вітрила? З-з-з. Вітер з гаєм розмовляє? Шу–шу-шу. Поміж листячком гуляє? Ша-ша-ша. А зараз запросимо тишу. Ц-ц-ц-ц.
Номер слайду 6
Чистомовка. Ла-ла-ла – десь гуде …(бджола); Ець-ець-ець – цвірінчить …(горобець); Ик – ик – ик – на квітку сів …( метелик); Рі – рі – рі – на деревах…(снігурі); Ти –ти – ти – за ними дивляться…(коти).
Номер слайду 7
Скоромовка. Ви сичі-горлачі,Не кричіть уночі!Бо в траві на землі Сплять мишата малі.
Номер слайду 8
-. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГОЗАВДАННЯ
Номер слайду 9
Ганна Танасівна Чубач 6 січня 1941 рік. Народилася в селі Плоске на Вінниччині в сім'ї хліборобів. Закінчила школу, Український поліграфічний інститут, курси при Літературному інституті ім. М. Горького в Москві. Авторка 30 поетичних збірок та 200 пісень.
Номер слайду 10
Видала понад сорок книжок для дітей: "Вивчаймо самі", "Сонячна абетка", "Алфавітні усмішки", "Жук малий і волохатий", "Черепаха Аха" та багато-багато інших.
Сенкан ( синквейн)мишкасіренькамаленькашкодитьгризевиглядаєМиша – дуже маленька тваринка. гризун
Номер слайду 14
Гра «Упізнай героя»Маленьке, сіреньке, Довгий хвостик має, По підлозі бігає, Насіннячко збирає. 2 Сірий, моторний, На соняшник сів, Надзьобався добре, І далі полетів.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
ЗАГАДКАЄ сорочка у моєї мами,Вишита барвистими нитками. ( акнавиши. В)
Номер слайду 17
Довідкове бюро. Заздрісно. Міточки Виточкизнак, зроблений на будь - якій речі, на будь – якому предметі для відмінності від інших.зашита з вивороту невеликаскладочка на одязі.в перекладі на російську мову: завистливо, завидно.
Номер слайду 18
• Простежте, як змінюється настрій мишки. Продовжіть міркування: Спочатку мишка вишивала для синочка весело, тому що... Яким став настрій мишки потім? Чому?Продовжіть міркування: Настрій мишки став сумним, бо …
Номер слайду 19
Вибіркове читання• Прочитайте рядки, у яких йдеться мова про те, як мишка вишивала сорочку. • Що робили горобці?• Як можна оцінити вчинок горобців?Вибери відповідь і продовж:• Я засуджую горобців, тому що…• Я одобрюю вчинок горобців, тому що…• За такий вчинок мені соромно, бо…
Номер слайду 20
З яким висловлюванням ти погоджуєшся? - Горобці теж хотіли мати сорочку. - Бешкетники заздрили мишеняті й не поважали чужої праці. - Горобці хотіли допомогти мишці .
Номер слайду 21
— Розгляньте малюнок. Які фарби на ньому переважають?- Як називають такі фарби в образотворчому мистецтві? — Які рядки вірша проілюстрував художник?- Який настрій передано на малюнку до вірша?- Уявіть, що ви художники і вам потрібно намалювати ілюстрації до вірша Г. Чубач « У лісочку на пеньочку»- Який малюнок ви б намалювали ?
Номер слайду 22
Гра «Знайди риму»на пеньочку - …сріблиночка- … - … - …ниточка - …( Якою частиною мови є ці слова? На які питання відповідають? )Вишивала - … - …Злетілися – … – …- … ( Якою частиною мови є ці слова? На які питання відповідають? )
Номер слайду 23
Вправа “Незакінчене речення” — Ми читали вірш…— Найцікавішим для мене було…— Я відчув труднощі…--- Більше за все сподобалось…
Номер слайду 24
Домашнє завдання На вибір:1. Виразно читати вірш. Дати відповіді на запитання.2. Виразно читати вірш. Підготувати запитання за його змістом. За бажанням намалювати малюнок до вірша.