Мета: Формування предметних компетентностей: формувати вміння застосовувати правила ділення та множення раціональних чисел до розв’язування вправ; відпрацювати навички ділення раціональних чисел, інші дії із раціональними числами. Формування ключових компетентностей: формувати математичні, комунікативні компетентності; розвивати обчислювальні навички, усну та письмову математичну мову; розвивати логічне та абстрактне мислення; формувати почуття відповідальності за якість та результат виконуваної роботи; формувати вміння здійснювати контроль та самоконтроль. формувати соціальну компетентність: увагу, акуратність, наполегливість; виховувати інтерес до предмету; патріотизм та гордість за свою країну.
Країнн багато на великій карті, Та серед них– вона, твоя єдина Її люби і будь завжди на варті, Бо це твоя земля, це Україна Вона така ж реальна і казкова . Як мамина долоня, тепла й щира, У неї в серці українська мова, В її душі любов і світла віра. Цвітуть в ній мальви, маки і левкої Хтось може каже, що таких багато, Але ти знай, що іншої такої Не зможеш в цілім світі відшукати -5,6:4 48:(-1,2) -12:8 15:(-1) -35:(-10) -6:(-0,5) 8,4:(-4) 0:(-1,32) -21:5 -1,4 -40 -1,5 -15 12 0 -2,1 -4,2 3,5
Г О В Е Виконайте тестові завдання (взаємоперевірка): 1. У якому з наведених прикладів ділення виконано правильно? М) - 72 : 8 = 9; Г) - 72 : 8 = - 9; А) - 72 : 5 = - 14. 2. Виконати ділення: -2,8: (-4) О) 0,7; Т) 7; Л) - 0,7. 3. Обчислити: Ж)- 9; Ю) 21; В) 9. 4. Розв’язати рівняння - 6х = 24 Е)- 4; Я) 4; К) 24. 5. Порівняйте, не виконуючи обчислення: -1,2⸱ 5 і -6,6 :(-1,1) У) > Р) < Б) = 6. Розв’язати рівняння - 48:х = -4 Д) 17 З) -12 Л) 12 7. Обчисли: 25:25+2,7⸱0 – 2:(-1) К) -1 А) 3 Н) 0 3 7 – 21 · Р Л А
СТАРТ ФІНІШ -15 •(-8)= 120 :6= 20 :(-10)= -2 -3 +2,5= -0,5 •20= -10 •0 = 0 1,6 :(-8)= -0,2 •(-3)= 0,6 •10 = 6 -23 +56= 33 •(-1)= -33 :(-33)= 1 СТАРТ ФІНІШ -20 •(-8)= 160 :40= 4 •0,5 = 2 -5,5 +1,5= -4 •30= -120 •0 = 0 27 :(-0,9)= -30 •(-4)= 120 : 20= 6 -35 +385= 350 :(-70)= -5 :(-5)= 1