Презентація до уроку: " Ділення раціональних чисел (продовження)"

Про матеріал
Матеріали цієї презентації дозволять учням навчитися обчислювати значення виразів, які містять дії першого і другого ступеня з раціональними числами
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бердянська гімназія №3“Сузір’я”Учитель Момот Л. О. Діленняраціональних чисел

Номер слайду 2

Дуже важливо навчитися виконувати математичні дії з раціональними числами, сьогодні ми навчимося обчислювати значення виразів, які містять всі відомі вам дії з раціональними числами Усі правила дій з раціональними числамивідповідають законам дій з натуральними числами, але постійно пам'ятай про знаки та місце коми у дробах. Етап орієнтації Раціональні числа…Навчились їх ми округляти, Можемо їх порівняти. Додавати, віднімати, множити. А сьогодні навчимося Числа ці ділити.

Номер слайду 3

Алгоритм ділення раціональних чисел. Знайди частку двох чисел за правилами ділення натуральних або дробових чисел. При діленні чисел, які мають різні знаки, частку запиши з мінусом. При діленні чисел з однаковими знаками результат - додатній.1. 105 : 3 = 35 2. -105 : (-3) = 353. 105 : (-3) = - 35 4. -105 : 3 = - 355. -105: 0,03 = = -(10500 : 3) = - 3500 1. 10,5 : 3 = 3,5 2. 1,05 : 3 = 0,35 3. – 1,05: 0,3 = = - (10,5 : 3) = -3,5 284,76: 1,4 ==2847,6 : 14 =203,4 _2847,6 14 28 203,4 _47 42 _56 56 0

Номер слайду 4

- 0,08 · (- 4) – 3,5 · (- 0,7) : (- 1,4) - ( - 17,9) = = 0,32 - (- 2,45): (-1,4) + 17,9 = 0,32 - 24,5:14 +17,9 = = 0,32 – 1,75 + 17,9 = 18,22 – 1,75 = 16,47 Хід роздумів:- 0,08 · (- 4) = 0,32: множимо числа з однаковими знаками – результат додатній, після коми дві цифри: у першому множнику їх 2, у другого – немає.3,5 · (- 0,7) = - (3,5 · 0,7 ) = - 2,45: множимо числа з різними знаками – результат від'ємний, після коми дві цифри: у першому множнику 1, у другого – 1: разом 2.- 2,45 : (- 1,4) = 24,5 : 14 = 1,75: ділимо числа з однаковими знаками – результат додатній, на десятковий дріб ділити не можна - переносимо кому в діленому і дільнику на 1 знак, бо в дільнику після коми 1 цифра, ділимо в стовпчик.0,32 + 17,9 =18,22: додаємо числа з однаковими знаками: складаємо модулі і ставимо їх спільний знак.- 1,75 + 18,22 = 18,22 - 1,75 = 16,47: додаємо числа з різними знаками: від більшого модуля віднімаємо менший модуль, ставимо у відповідь знак числа з більшим модулем.

Номер слайду 5

Перевір свою компетентність:обчисли значення виразів №1332 – 9б ; №1331 – 12б.(всі обчислення поступово по діях за зразком 4 слайду) Сподіваюсь на такий результат:

pptx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
1054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку