11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Презентація до уроку "Доба Мейдзі в Японії"

Про матеріал
Презентація до уроку для 9 класу. Використані в матеріалі відео сюжети, фото, ілюстрації, карти, схеми збільшують швидкість передачі інформації дітям, підвищують рівень її засвоєння, сприяють розвитку таких процесів як увага, пам'ять, мислення, уява. Також презентація під час заходу використовується для створення благополучного емоційного фону (музикальний мультфільм «Мадам Баттерфляй», «Пісня про Сакуру») . Елементи мультимедіа підсилюють змістовну частину, допомагають сприйняттю найбільш складних питань, розвивають в учнів активність. На підставі демонстрації ілюстрацій в японському традиційному стилі використовувався метод емоційного стимулювання учнів, створюючи в навчальному процесі ситуацію зацікавленості та виховуючи поваги до історичного минулого інших народів, їхньої культури. Даний матеріал можна використовувати при вивченні відповідних тем на уроках історії, у позакласній роботі. Тому цей урок заслуговує широкого впровадження в педагогічну практику закладів освіти. Перехід від слайду до слайду відбувається за щелчком.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рядами суцільними , Стіною Смарагдовою Вершини гір Ямато оточують. І нема у світі кращої країни. Європейці її називають країною Вранішнього Сонця

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Якщо Государ не знає труднощів свого народу,а народ не знає турбот свого государя,то заворушення виникнуть самі по собі. Із «Заповіту» Іеясу Токугава 徳川家康, とくがわいえやす

Номер слайду 9

Сьогунат – форма правління ХІІ – середини ХІХ ст. в Японії сьогунами – воєначальниками, за якої імператор був позбавлений реальної влади Самураї – військово-феодальний прошарок дрібних дворян

Номер слайду 10

Російська імперія Велика Британія Франція США

Номер слайду 11

Метью К.Перрі

Номер слайду 12

Номер слайду 13

明治天皇, めいじてんのう Ворота до святилища Мейдзі, зведеного для вшанування пам`яті імператора Мейдзі та його дружини

Номер слайду 14

Доба Мейдзі – (в перекладі з японського – “освічене правління”) – період правління імператора Муцухіто, який прийшов до влади в результаті революції 1867-1868 рр.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

П`ятистатейна імператорська клятва (6 квітня 1868 р.) ….2. Усі люди,як правителі,так і підлеглі,повинні одностайно присвяти себе досягненню успіху нації. 3.Усім військовим і цивільним чинам і всьому простому народу буде дозволено здійснювати свої власні прагнення і розвивати свою діяльність. 4.Усі погані звичаї минулого будуть скасовані; буде дотримуватися правосуддя і неупередженість… 5.Знання будуть запозичатися у всьому світі і таким шляхом основи імперії будуть зміцнені.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Назва реформи Рік Суть реформи Аграрна Адміністративна Військова Освітня Фінансова Судова

Номер слайду 20

Судова Суди європейського типу Єдині закони Грошова Єдина монета (єна) Освіти Школи, університети Адміністративно- територіальна Префектури Аграрна Купля-продаж- землі, скасована власність князів на землю Військова Загальна військова повинність

Номер слайду 21

Yamaha Corporation ( ヤマハ株式会社, ямаха кабусікі-ґайся, «Акціонерне товариство Ямаха») засноване у 1887 році майстром Ямахою Торакусу *Корпорація Toshiba була заснована в 1875 році і стала першим в Японії виробником телеграфного устаткування. Фірма Міцубіші була заснована на початку 1870-х років Івасакі Ятаро. Зі злиття родинних гербів засновників виникла всесвітньо-відома торгова марка Mitsubishi — три ромби ( 三菱, міцубісі).

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Конституція 1889р. (Дарована імператором) Верховна таємна рада, яку призначав імператор. Дорадчий орган при імператорові. Імператор. Глава держави. Зосереджував у своїх руках світську і духовну владу, яка ніким не обмежувалася Генро Рада великих землевласників, яку призначав імператор Радники Імператора. Уряд, якого призначав Імператор. Очолював прем`єр-міністр. Був відповідальний перед Імператором. П а р л а м е н т Верхня палата-палата перів. Складалася з імператорської сім`ї, феодалів Нижня палата-палата представників, обиралася на 4 роки

Номер слайду 24

Франція. У 1875 р. прийнята Конституція. Форма державного правління - це парламентська республіка. Законодавча влада – Національним зборам. Президент обирався парламентом на 7 років. Уряд, який очолював президент, був відповідальний перед парламентом Німеччина. Прийнята Конcтитуція у 1871 р. Форма державного правління конституційна монархія. На чолі держави кайзер(імператор), Який мав величезні повноваження. Законодавча влада належала Федеральним зборам (парламенту) США. Конституція у 1787 р., форма правління - президентська республіка, обирався на 4 роки. Законодавча влада належить Конгресу

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

о д і с у б с и ї о т н м з о т і х ц у М у н г ь с о у з д а б й а ц у е м й д з і р с а м у а й к С і м о н о с е і

Номер слайду 30

З книги В.Пронникова та І.Ладанова «Японія. Етнопсихологічні нариси» Хоча довготривала «закритість» Японії згубно позначилася на економічному розвитку країни,вона…сприяла виникненню феномена японської національної психології. Навіть коли «реставрація Мейдзі»…привела до докорінних змін в галузі економіки,політики,культури…в галузі соціальних відносин,національна психологія японців змінилася дуже мало. Як і раніше,в характері японців домінували риси,що склалися в епоху ізоляції Японії…працьовитість,організованість,готовність до безсуперечного підкорення,наполегливість,витримка,невимогливість стосовно життєвих умов та ін.. …Національна психологія сприяла розвиткові централізованої держави. Японія швидкими темпами реорганізувала промисловість,почала удосконалювати сільське господарство,реформувала суспільний устрій. Самурайський воєнний дух спонукав народні маси на боротьбу за доблесть нації. Запитання до документа. Чи згодні ви з тим,що національна психологія є визначальною для розвитку суспільства?Відповідь аргументуйте.

Номер слайду 31

1. Параграф 25 опрацювати. 2. Знайти японське прислів'я або вірш, присвячений якійсь з вивчених подій.

Номер слайду 32

ppt
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Д’ячков С.В., Литовченко С.Д.)
Додано
18 січня 2019
Переглядів
5165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку