Презентація підсумкового нестандартного уроку по темі "Додавання і віднімання раціональних чисел" в 6 класі. В важкий для України час ми повинні бути патріотами та її захисниками. Якими рисами повинні володіти захисники України дізнаєтесь на даному уроці. Сьогодні МАТЕМАТИКА в гостях у телепередачі "Служу Україні".
1. Числа якими ми користуємось при лічбі - ……… 2. Натуральні числа, їм протилежні та число 0 називають… числами. 3. Сума двох протилежних чисел дорівнює … 4. Закони додавання -…. 5. Щоб знайти невідоме зменшуване треба різницю і від’ємник –…….. 6. Щоб відняти два числа треба до зменшуваного додати число ….. від’ємнику. 7. Щоб знайти суму двох чисел з різними знаками треба ……. їхні модулі і поставити знак …….. 8. Щоб знайти суму двох від’ємних чисел треба ……. їхні модулі ……і поставити знак ….
Захисники України мають мати почуття товариства, взаємодопомоги і відповідальності які допоможуть вам розшифрувати слово (робота в парах) У 23,9>21,4 С -99<-99,1 К -14,3 <-14 Ф 7,7>0,7+7,1 Р -45+9 > -44 А 4,2:4,2>-4 Ш 100:5>25 ї -7,2+9 >-7,2 М -7,8 >-5,4 Н -15,3< -15 Б -4,5+5>1 Ж -34>-33,9 А 7,5=2,5+5 Т -55+5=50 Я -23,9>-21,4
1. Корінь рівняння х-65=-5 дорівнює 70; 2. Модуль числа 2,78 дорівнює -2,78; 3. -72+9=63; 4.Результат дії віднімання - різниця; 5.Компоненти дії додавання- доданки 6. -7,05+7,05=0; 7. До числа 1,3 протилежним є число -⅓ ; 8. Сума двох чисел з різними знаками є від’ємним числом. (правильна відповідь +, неправильна -)
Гра «Знайди помилку 2» Якщо відповідь правильна ви піднімаєте зелену картку, якщо неправильна – червону. 1)-9+(-16)= -25 2)14+(-8)=6 3)14+(-5)= -9 4) -17-10= -27 5) -16+6=10 6)-12-(-54)=42 7) -27+14= -13 8) -42+79= -36 9) 14-80=66 10)79+(-42)=36 11)21+(-28)= -7 12)1-3,8=2,8 13)0-(-11,9)= -11,9 14) 12,7+(-1)=11,7 15) 4-(-41)= -37 16) -7,2+7,2=14,4 17) 9-(-9)= -18 18) -7,2+7,2=0
Розв’язавши рівняння, ви дізнаєтеся, яка кількість вітамінів (в грамах) потрібна кожній дитині вашого віку на добу (робота в парах) 1) 6-х= -3 (В6); 2) 600 - x = 200: (ВС); 3) -5 −x = -7 (В2); 4) -68+x = 2 (С); 5) -x+12,5 = 10,5 (В3); 6) x- (-6) = 7 (Р); 7) -2,15-х=-4,15 (В1); 8) 120 −(- x) = 122 (В2). Захисники України повинні піклуватися за своє здоров’я
1.Знайти суму цілих послідовних чисел від -1000 до 1000, поясніть відповідь. 2.Знайти суму цілих послідовних чисел від -5,6 до 6, поясніть відповідь. 3. Назвати цілі числа, які розміщені між числами -3,5 і 2,8. 4. Назвати натуральні числа, які розміщені між числами -11,25 і 2,8. Кмітливість і практичні навички допоможуть вам справитись з любим завданням
Повторити п.23-26 2. Скласти тестові завдання по темі «Додавання і віднімання раціональних чисел» і розв’язати їх. 3.Завдання на повторення №1233. 4.Творча частина домашнього завдання (додатково): написати інформацію про вітаміни: в яких продуктах вони містяться та яке їх значення для людини.