Грати молодшим школярам завжди цікаво, а особливо, якщо це під час уроку. На таких уроках учні більш розкуті, немає страху отримати погану оцінку. Наприкінці таких уроків корисно дати учням самим оцінити один одного.
Виховуються такі якості як самостійність, відповідальність перед товаришами.
Тема: Множення звичайних дробів. Знаходження відсотків від числа.
Мета: З’ясувати рівень засвоєння дій додавання, віднімання та множення звичайних дробів. Узагальнити знання учнів з даної теми.
Розвивати увагу, логічне мислення, цікавість учнів.
Виховувати працьовитість, культуру математичних записів, мовлення, інтерес до рідного краю.
Тип уроку: уроку – гра.
Обладнання: підручник А.Г. Мерзляк Математика 6 клас , картки з завданнями.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Організація уваги учнів.
Учні заздалегідь розбиваються на три команди.
Повідомлення вчителем теми, мети та завдань уроку
ІІ. Актуалізація знань.
Перед початком змагань команди відповідають на запитання. За правильну відповідь команді зараховується 1 бал.
ІІІ. Розв’язання вправ.
а) Кожна команда отримує завдання.
Правильно розв’язавши приклади, команди зможуть назвати найбільші озера в Одеській області.
Завдання для І команди.
4) 5) Знайти
К |
А |
Г |
У |
Л |
6 |
18 |
11 |
1 |
1 |
Завдання для ІІ команди.
4) 9 5) Знайти
Я |
Л |
П |
У |
Г |
7 |
15 |
4 |
4 |
42 |
Завдання для ІІІ команди
1)1 2) 3) 4
4) 8 5) Знайти
К |
И |
Т |
А |
Й |
10 |
15 |
5 |
2 |
|
Б) колективне розв’язання вправ
Задачі розв’язуються в командах. Перша команда, яка розв’язала правильно задачу коментує розв’язання біля дошки.
ІV. Підсумки уроку.
Підраховуються біли, які набрали команди. Виставляються оцінки в командах.
Домашнє завдання.