Урок - гра "Множення звичайних дробів"

Про матеріал

Грати молодшим школярам завжди цікаво, а особливо, якщо це під час уроку. На таких уроках учні більш розкуті, немає страху отримати погану оцінку. Наприкінці таких уроків корисно дати учням самим оцінити один одного.

Виховуються такі якості як самостійність, відповідальність перед товаришами.

Перегляд файлу

Тема: Множення звичайних дробів. Знаходження відсотків від числа.

Мета: З’ясувати рівень засвоєння дій додавання, віднімання та множення звичайних дробів. Узагальнити знання учнів з даної теми.

Розвивати увагу, логічне мислення, цікавість учнів.

Виховувати працьовитість, культуру математичних записів, мовлення, інтерес до рідного краю.

Тип уроку: уроку – гра.

Обладнання: підручник А.Г. Мерзляк Математика 6 клас , картки з завданнями.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Організація уваги учнів.

Учні заздалегідь розбиваються на три команди.

Повідомлення вчителем теми, мети та завдань уроку

 

ІІ. Актуалізація знань.

Перед початком змагань команди відповідають на запитання. За правильну відповідь команді зараховується 1 бал.

  1. Який дріб називається правильним?
  2. Який дріб називається неправильним?
  3. Що означає скоротити дріб?
  4. Як додати два дроби з різними знаменниками?
  5. Як помножити два дроби?
  6. Що таке відсоток?
  7. Як знайти дріб від числа?
  8. Як знайти відсоток від числа?
  9. Як порівняти два дроби?

ІІІ. Розв’язання вправ.

а) Кожна команда отримує завдання.

Правильно розв’язавши приклади, команди зможуть назвати найбільші озера в Одеській області.

 

Завдання для І команди.

  1. 2                        2)               3)  6

     4)                             5) Знайти

 

К

А

Г

У

Л

6

18

11

1

1

 

Завдання для ІІ команди.

  1. 3                      2)                  3) 1  

4) 9                    5) Знайти

 

Я

Л

П

У

Г

7

15

4

4

42

 

Завдання для ІІІ команди

1)1                          2)                        3) 4 

4) 8                    5) Знайти

 

К

И

Т

А

Й

10

15

5

2

 

 

Б) колективне розв’язання вправ

Задачі розв’язуються в командах. Перша команда, яка розв’язала правильно задачу коментує розв’язання біля дошки.

  1. Дніпро за довжиною є найбільшою річкою в Україні. Із загальної довжини 2201 км на Україну припадає приблизно 44,6%. Знайти довжину річки, яка протікає по території України. ( 981,6 тис.кв.км.)
  2. Загальна площа території України становить 603,7 тис. кв. км. Ліси займають 14%. Знайти площу, яку займають ліси. (84,518 тис. кв. км)
  3. Обчислити площу, яку займає Одеська область, якщо її площа становить близько 5,6% від загальної площі України. ( 33,8тис.кв. км)
  4. Дунай найбільша річка Європи. Її загальна довжина 2900км., а по території України протікає 6%. Знайти довжину річки, яка протікає по території України. (174 км)

 

ІV. Підсумки уроку.

Підраховуються біли, які набрали команди. Виставляються оцінки в командах.

Домашнє завдання.

 

docx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
1093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку