Тема уроку: Додавання та віднімання десяткових дробів. Очікувані результати1. Працювати на уроці старанно та продуктивно2. Повторити та закріпити раніше вивчений матеріал з теми «Десяткові дроби»3. Узагальнити знання про дроби та наблизити їх до реального життя4. Дізнатися цікаве про десяткові дроби5. Вийти з уроку задоволеними та усміхненими
Номер слайду 3
Дидактична гра: «Найуважніший» Назвіть тільки десяткові дроби.3/10; 4/11; 19/100; 56/70; 7/10; 21/60; 345/1000; 24/100; 47/1000; 8/45. Чому названі дроби називаються десятковими?
Номер слайду 4
Назвіть найбільший дріб серед запропонованих пар1) 17,6 і 21,6; 3) 8,27 і 8,35; 5) 40,37 і 40,31; 2) 5,538 і 5,539; 4) 2,7 і 2,72; 6) 10,7 і 10,70.
Номер слайду 5
Інтерактивна вправа: «Так чи НІ»1. Порівняти кількість цифр в обох дробах після коми.2. Записати числа так, щоб кома стояла під комою.3. Додати і відняти як звичайні числа.4. Поставити кому під комою в отриманому результаті.
Номер слайду 6
Навчальний посібник. Стор.8, №10 Випишіть три десяткових дроби, більші від 12,3. (12,4; 1,023; 22,23; 1,2344; 0,0023; 123,6)
Номер слайду 7
Навчальний посібник. Стор.8,№11 Оберіть серед дробів три десяткових дроби, менші від 1,68(1,068; 1,69; 3,68; 0,0068; 10,68; 1,65)
Розв’яжіть задачу . Стор.13, №21 До шкільної їдальні завезли 43,5 кг картоплі, а капусти на 15,8 кг менше. Використали 38,7 кг овочів. Скільки овочів залишилося в шкільній їдальні?
Номер слайду 10
Інтерактивна вправа: «Найкмітливіший». Завдання: виміряти сторони геометричної фігури, виразити в десяткових дробах та знайти периметр.
Номер слайду 11
Рене Декарт писав:«Цікавий відшукує невідоме, щоб здивуватись, А допитливий – щоб дізнатисьІ перестати дивуватись»
Номер слайду 12
Домашнє завдання.(Навчальний посібник «Десяткові дроби»)Для першої групи учнів.1. Повторити правила на стор.11,12 та алгоритм додавання, віднімання десяткових дробів.2. Стор. 12, №2 3. Стор. 13 , №17. Для другої групи учнів.1. Повторити правила на стор.11,12 та алгоритм додавання, віднімання десяткових дробів.2. Виконати за зразком. Стор.7,№1(А) 3. Стор.10, №13 Дякую за увагу! Успіхів!