Майстер-клас учителя української мови та літератури Лендєл Оксани Василівни
Номер слайду 2
Фонетика.Орфоепія.Графіка. Орфографія.Узагальнення та систематизація знань ( урок –мандрівка) 5 клас Лендєл О.В.
Номер слайду 3
Мета: поглибити, узагальнити, систематизувати, перевірити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки, орфографії; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння систематизувати вивчений матеріал; виховувати старанність у навчанні, пізнавальний інтерес до мови; патріотичні почуття школярів. Лендєл О.В.
Номер слайду 4
Ніжна мова – ти ніжний цвіт; Ти п’яниш нас, як рута - м’ята. Тож на цілий на білий світ Ти духмяністю розіллята. Д. Білоус Лендєл О.В.
Номер слайду 5
Україна
Номер слайду 6
Наші правила Будь ввічливим,не ображай і не ображайся. Кожен має свою думку. Пам’ятай правила! Грамотно пиши! Висловлюйся зв’язно! Будь привітним! Лендєл О.В.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Метод «Мозковий штурм» Що вивчає фонетика? Чим відрізняються у вимові голосні звуки від приголосних? Що вивчає графіка? Що вивчає орфоепія? Який зв’язок існує між орфоепією та орфографією? Лендєл О.В.
Номер слайду 9
Ужгород
Номер слайду 10
Метод «Я-редактор» Словом можна вбити і ожевити, паранити і вилікувати, посіяти тревогу і безнадію, розсіяти сумнів і засмутити, виклекати посмішку і слйозу, надихнути на працю. ( В. Сухомлинський). Лендєл О.В.
Номер слайду 11
Перевір себе: Словом можна вбити і оживити, поранити і вилікувати, посіяти тривогу і безнадію, розсіяти сумнів і засмутити, викликати посмішку і сльозу, надихнути на працю. Лендєл О.В.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
“Фонетична пригода” Перевір себе: (Робота в групах) I група Джерельце, нього, камінням, задзвенить, джерельна. II група Вербою, виблискує, водою, порозчищаю, обмощу, не пущу. Лендєл О.В.
Метод «Мікрофон» - Чим саме сподобалася Вам сьогоднішня мандрівка? - Які види робіт були для Вас цікавими? - Чи виникали труднощі під час виконання завдань на уроці, які саме? Лендєл О.В.
Номер слайду 25
Домашнє завдання: Повторити правила, скласти словниковий диктант (10 – 12 слів) на вивчені орфограми. Для охочих скласти діалог (5-7реплік) «Фонетика, орфоепія, графіка, орфографія взаємопов`язані в мові так, як усі регіони нашої держави».