Презентація до уроку геометрії. «Геометричні тіла. Розв'язування прикладних задач»

Про матеріал

Презентація до STEM-уроку з геометрії в 11 класі з теми: «Геометричні тіла. Розв'язування прикладних задач».

Мета: навчальна - повторити теоретичний матеріал з теми «Площі поверхонь геометричних тіл», узагальнити, систематизувати і поглибити знання учнів про площі поверхонь геометричних тіл при розв'язуванні практичних задач; ознайомити з практичною спрямованістю вивченого матеріалу в різних сферах діяльності людини; використовувати набуті математичні знання для підвищення фінансової грамотності;

розвивальна - розвивати вміння творчо мислити, працювати самостійно,

робити висновки; розвивати інтерес вивчати технічні науки через STEM підходи;

виховна - виховувати самостійність, як засіб інтелектуального розвитку,

працьовитість, кмітливість, інтерес до нових знань і прагнення їх набути.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Геометричні тіла. Розв'язування прикладних задач»11 клас

Номер слайду 2

“Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії неможлива”. Рене Декарт

Номер слайду 3

Задача 1. «Будинок»У кімнаті є одне вікно та одні двері. Скільки кілограм рідких шпалер потрібно придбати, щоб покрити стіни цієї кімнати, якщо відомі розміри (у м) кімнати – 4 х 5 х 2,8; вікна – 1,5 х 1,8; дверей – 0,9 х 2,1. 1 кг рідких шпалер вистачає на 3,5 кв. м. Скільки коштів потрібно виділити з сімейного бюджету, якщо ціна 1 кг шпалер 160 грн.

Номер слайду 4

Рідкі шпалери — це назва декоративного фінішного покриття для стін та стель. Рідкі шпалери поєднують в собі найкращі властивості як звичайних рулонних шпалер, так і декоративної штукатурки та лакофарбових покриттів.

Номер слайду 5

Як розрахувати кількість?Отже, розрахуємо, скільки потрібно на кімнату рідких шпалер:перший крок: визначаємо параметри кімнати, довжину, ширину, висоту;другий крок: враховуємо кількість дверей в кімнаті та їх параметри;третій крок: кількість вікон в приміщенні та їх параметри, ширина і висота;четвертий крок: знаходимо загальну площу стін за вирахуванням отворів;п'ятий крок: вибираємо артикул, щоб визначити витрату, заявлену виробником.

Номер слайду 6

Безпека життя. Велику загрозу для життя та діяльності людини представляють розряди блискавки. Захистити домівки й виробничі об’єкти допомагають блискавковідводи. Громовідводами їх називали тоді, коли ще не було надане наукове пояснення грозі, як природному явищу. Винахідником громовідводу є Бенджамін Франклін. За статистикою на Землі кожен рік гине від розрядів блискавки 6 чоловік на 1 000 000 мешканців (частіше у південних країнах). Цього б не траплялося, якби всюди були б громовідводи, де і утворюється конус безпеки. Чим вищий громовідвід, тим більше об’єм такого конуса. Деякі люди роблять спроби заховатися від розрядів під деревами, але дерево не провідник, на ньому заряди накопичуються, і дерево може бути джерелом напруги.

Номер слайду 7

Задача 2. «Блискавковідвід»Обчислити висоту блискавковідводу, який потрібно установити над будинком, який займає площу 6 м х 8 м. Кут падіння блискавки 45°.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Задача 2. «Комфорт»Циліндрична димова труба діаметром 60 см маєвисоту 18 м. скільки жерсті треба для її виготовлення, якщо назаклепку іде 10% матеріалу?

Номер слайду 10

«Дерево»

Номер слайду 11

Це цікаво знати„ Геометрія бджолиних сот „ „ Бджолині соти абсолютно досконалі з точки зору економії праці і воску ,” – писав Ч. Дарвін. Їх вигляд зверху – правильний шестикутник. Доведено, що він з усіх можливих многокутників заданої площі має найменший периметр. Тоді кожна сота в цілому є відкритою зверху шестикутною призмою з хитромудро добудованим дном. Таким чином, і площа її поверхні теж найменша з можливих.

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Повторити п.4 -5, переробити тести. Скласти або знайти цікаву прикладну задачу по темі «Геометричні тіла», розв'язати її та прислати мені на електронну адресу.

Номер слайду 13

{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}На уроці я працювавактивнопасивно. Своєю роботою на уроці я задоволенийя не задоволений. Урок мені здавсякороткимдовгим. За урок я не втомивсяя втомився. Матеріал уроку мені бувзрозумілийкориснийцікавийнезрозумілийдаремнийнудний. Домашнє завдання мені здаєтьсялегкимважким. Мій настрій став кращимгіршим. Анкета для самоаналізу

pptx
Додав(-ла)
Вікулова Ганна
Пов’язані теми
Геометрія, Презентації
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку