Презентація до уроку геометрії у 7 класі «Суміжні і вертикальні кути та їх властивості. Розв’язування вправ»

Про матеріал
Урок із застосуванням здоров’язберігаючих технологій. Здоров’я дітей – це загальна проблема медиків, педагогів і батьків. І розв’язання цієї проблеми також залежить від упровадження в навчальний процес здоров’язберігаючих технологій. Мета здоров’язберігаючих освітніх технологій навчання – забезпечити школяреві можливість збереження здоров’я за період навчання в школі, сформувати в нього необхідні знання, вміння і навички щодо здорового способу життя, навчити використовувати набуті знання в повсякденному житті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я бачу, чую й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,я набуваю знань і навичок. Конфуцій

Номер слайду 2

Усміхненими. Спокійними. ПрогресивнимиІніціативними. Хоробрими

Номер слайду 3

Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня Вчитель математики І. Ф. Цой

Номер слайду 4

УСНІ ВПРАВИ1) Прямі АМ і СЕ перетинаються в точці О, яка лежить між точками А і М і між точками С і Е. Чи утворилися при цьому вертикальні кути? Якщо так, то назвіть їх. 2) На якому з малюнків 1-4 кути 1 і 2 є суміжними? 1 1 2 1 2 2 2 1   Мал. 1 Мал.2 Мал.3 Мал. 4

Номер слайду 5

3) Чи можуть два суміжні кути дорівнювати: а) 167° і 13°; б) 90° і 90°; в) 41° і 149°? 4) Чому дорівнює кут, якщо вертикальний із ним кут дорівнює 34°?5) Два кути мають спільну вершину, кожен із цих кутів дорівнює 60°. Чи обов’язково ці кути вертикальні?6) Два кути мають спільну вершину. Перший кут дорівнює 40°, а другий – 140°. Чи вертикальні ці кути?

Номер слайду 6

ГУМОРИСТИЧНА ХВИЛИНКА Сталася халепа в Васі – Не розв’яже він задачі. Він і так, він і сяк, Не розв’яже аж ніяк. Чи учитель з глузду з’їхав? Чи це Вася не доїхав? Має він знайти кути, Та не прості, а вертикальні! Де ж узялися такі ?! Вася знає про кути, Що є вони прямі і гострі, Є розгорнуті й тупі. Що ж учитель хоче з нього? Де йому знайти кути, Не прямі, і не тупі, А якісь аж вертикальні?! Де шукати їх скажіть? Просить Вася – допоможіть!

Номер слайду 7

ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯДо потреб, які людина мусить задовольняти передусім, належить потреба у воді та їжі. Те, що ми їмо, впливає на наше фізичне, емоційне, інтелектуальне і навіть соціальне благополуччя. Від правильного харчування залежить стан здоров’я окремої людини і цілих народів. Отож, давайте сьогодні на уроці з’ясуємо: чому так важливо підліткам правильно харчуватися?

Номер слайду 8

Школярі мають дві специфічні особливості: Школяр інтенсивно росте і розвивається. У нього величина основного обміну речовин 1,5-2 рази вища, ніж у дорослих. Школяр має підвищене розумове навантаження, пов’язане з оволодінням шкільної програми та постійно зростаючим потоком інформації.

Номер слайду 9

Ці дві особливості дітей-школярів вимагають особливо уважно ставитись до їх раціонального (правильного) харчування. У їжі містяться речовини, життєво необхідні нам від народження. Це білки, жири, вуглеводи, вітаміни та різноманітні мінеральні речовини. Низький зріст деяких народів – це наслідок нестачі білків у їжі. Отож, розв’язавши слідуюче завдання, ви дізнаєтесь, яка щоденна добова потреба підлітків 11-13 років у (г): а) білках: знайдіть градусну міру більшого із суміжних кутів, якщо відомо, що різниця їх градусних мір дорівнює 20°;

Номер слайду 10

б) жирах: знайдіть градусну міру більшого із суміжних кутів, якщо відомо, що їх градусні міри відносяться як 1,25 : 1; в) вуглеводах: знайдіть суму мір вертикальних кутів, що утворилися за перетину двох прямих та плюс кут, величина якого дорівнює 40°. 

Номер слайду 11

Білки – це основний будівельний матеріал для організму (молоко, сир, риба, м'ясо). Білки крові транспортують поживні речовини. Деякі білки (ферменти і гормони) регулюють обмін речовин та інші процеси в організмі.

Номер слайду 12

Жири – найбагатше джерело енергії для організму. Вони захищають внутрішні органи від переохолодження, важливі для засвоєння деяких вітамінів, поліпшують смак продуктів, утворюють в організмі запаси, які використовуються під час голодування.

Номер слайду 13

Вуглеводи дають відчуття ситості на тривалий час (хліб, картопля). Деякі вуглеводи допомагають швидко втамувати голод і подолати втому (фрукти, мед, цукор). Вуглеводи також сприяють нормалізації процесів травлення.

Номер слайду 14

З уроків біології ви знаєте, що у період росту та розвитку організму важливо забезпечити дитині необхідні вітаміни і мінерали для правильного формування скелета і підтримки ростового процесу, зміцненню імунітету, для забезпечення функціонування всіх процесів життєдіяльності. Основні вітаміни для підлітка: - Вітамін Д - Вітаміни групи В - Вітамін А - Вітамін С - Вітамін Е - Вітаміни РР, К і Н

Номер слайду 15

Отож, розв’язавши наступне завдання, ви дізнаєтесь, яка кількість вітаміну С потрібна підлітку на добу (мг): а) знайдіть кути, які утворилися при перетині двох прямих, якщо сума двох із них дорівнює 140°. Чому дорівнює кут між цими прямими?

Номер слайду 16

Для підлітка є достатнє забезпечення організму вітаміном Д. Саме він необхідний для росту і підтримання здоров’я скелета. Розв’язавши наступне завдання, ви дізнаєтесь, яка кількість вітаміну Д потрібна підлітку на добу (мкг): б) один із суміжних кутів дорівнює 51°. У скільки разів градусна міра другого кута більша за градусну міру першого?

Номер слайду 17

Р Е Ф Л Е К С І Я

pptx
Додав(-ла)
Коваль Тамара
Додано
22 листопада 2022
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку