Біографія. Завдання:1. Обрати прізвище вченого-хіміка.2. Дізнатись про нього 3-4 факти та знайти портрет.3. Який вклад в хімію зробив вчений?4. Представити його однокласникам. Бекетов М. М. Бунге М. А. Вернадський В. А. Зелінський М. Д. Пелипенко А. Т. Завдання для групи учнів. Виконати на джамборді за 5хв.
Назвіть відомі вам предмети лабораторного обладнання і перекладітьукраїнською написи на малюнку 1.1.3. Сформулюйте одну–дві (можна більше!) дослідницькі проблеми, які можнарозв’язати, використавши зображені матеріали.4. Подискутуйте, чи правильно на малюнку 2.1 розташовані: а) вхідні дверікласу; б) конічна посудина з трубкою для фільтрування чи переливання рідини в посуд з вузькою шийкою; б) стійка посудина, у якій легко перемішувати обертанням або збовтуванням рідини, не побоюючись випліскування
Прокоментуйтекористуйтеся засобами індивідуального захисту; 2) працюйте над столом; 3) читайте уважно етикетку на посудині з реактивом; 4) беріть посудину з реактивом, повернувши етикеткою в бік долоні; 5) ставте, а не кладіть боком, корок на лабораторний стіл; 6) беріть реактиви для дослідів лише в мінімально необхіднихкількостях; 7) знімайте краплю з краю шийки посудини; 8) закоркуйте й поставте відразу на місце посудину, з якої взяли реактив; 9) спрямовуйте отвір пробірки, у якій нагріваєте речовину, убік від себе й інших; 10) прогрівайте рівномірно весь уміст пробірки, а не лише знизу; 11) спрямовуйте обережно повітря рухами руки до себе,щоб визначити запах речовини; 12) їжте і пийте поза кабінетом хімії.
Домашнє завдання. Вивчити правила на с.24 та слайді 7 Скористайся інтерактивним тренажером, витлумач піктограмиукраїнською мовою і заповни таблицю https://chemicalsinourlife.echa.europa.eu/pictograms-infographic (правою кнопкою мишки перекласти на українську)Таблицю прислати в гугл-клас