Презентація до уроку хімії НУШ пілот "Безпека праці в шкільній хімічній лабораторії, хімічна безпека в побуті, на виробництві, у зоні надзвичайної ситуації "
Матеріали до 2-го уроку для пілотних 7-х класів. Модельна навчальна програма «Хімія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Лашевська Г.А.). Увага! Зарані слід підготувати джамборди для роботи учнів.
Біографія. Завдання:1. Обрати прізвище вченого-хіміка.2. Дізнатись про нього 3-4 факти та знайти портрет.3. Який вклад в хімію зробив вчений?4. Представити його однокласникам. Бекетов М. М. Бунге М. А. Вернадський В. А. Зелінський М. Д. Пелипенко А. Т. Завдання для групи учнів. Виконати на джамборді за 5хв.
Номер слайду 2
Розгляньте малюнки. Чому в кабінеті хімії слід вести себе не так, як в інших кабінетах школи?
Номер слайду 3
Безпека праці в шкільній хімічній лабораторії, хімічна безпека в побуті, на виробництві, у зоні надзвичайної ситуації Хімія7 клас
Номер слайду 4
Робота з підручником. Перегляньте правила на с. 24. Визначте які з них для вас виявились новими. Які правила залишились незрозумілими?Підготуйте для однокласників питання по прочитаному. Завдання
Номер слайду 5
Знайомимось з обладнаннямhttps://www.youtube.com/watch?v=VHjb79 ZYOEs. Перегляд 1 хвилини до будови полум'я
Номер слайду 6
Назвіть відомі вам предмети лабораторного обладнання і перекладітьукраїнською написи на малюнку 1.1.3. Сформулюйте одну–дві (можна більше!) дослідницькі проблеми, які можнарозв’язати, використавши зображені матеріали.4. Подискутуйте, чи правильно на малюнку 2.1 розташовані: а) вхідні дверікласу; б) конічна посудина з трубкою для фільтрування чи переливання рідини в посуд з вузькою шийкою; б) стійка посудина, у якій легко перемішувати обертанням або збовтуванням рідини, не побоюючись випліскування
Номер слайду 7
Прокоментуйтекористуйтеся засобами індивідуального захисту; 2) працюйте над столом; 3) читайте уважно етикетку на посудині з реактивом; 4) беріть посудину з реактивом, повернувши етикеткою в бік долоні; 5) ставте, а не кладіть боком, корок на лабораторний стіл; 6) беріть реактиви для дослідів лише в мінімально необхіднихкількостях; 7) знімайте краплю з краю шийки посудини; 8) закоркуйте й поставте відразу на місце посудину, з якої взяли реактив; 9) спрямовуйте отвір пробірки, у якій нагріваєте речовину, убік від себе й інших; 10) прогрівайте рівномірно весь уміст пробірки, а не лише знизу; 11) спрямовуйте обережно повітря рухами руки до себе,щоб визначити запах речовини; 12) їжте і пийте поза кабінетом хімії.
Номер слайду 8
Поміркуйте. Які з перелічених правил показують ілюстрації.
Номер слайду 9
Вви. Визначте назву хімічного посуду
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Хімічна безпека. Робота в групах. Завдання: Переглянути відео за посиланням. Написати 3 висновки з відео на фрейміБути готовим розповісти про свої враження.https://jamboard.google.com/d/166 Sd8g. N0lr. Dw_tglvk. Rlt1h98 H1_FM4 Pe. E8 Eg. H2ha40/edit?usp=sharing
Номер слайду 12
Наскільки добре ви зрозуміли правила безпеки в кабінеті хімії?
Номер слайду 13
Продовжіть речення
Номер слайду 14
Домашнє завдання. Вивчити правила на с.24 та слайді 7 Скористайся інтерактивним тренажером, витлумач піктограмиукраїнською мовою і заповни таблицю https://chemicalsinourlife.echa.europa.eu/pictograms-infographic (правою кнопкою мишки перекласти на українську)Таблицю прислати в гугл-клас