Презентація підготовлена до теми «Казки». Містить барвисті ілюстрації для підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення теми. Включає вікторину і цікаві завдання, мотивує учнів до читання казок.
Мамо, розкажи мені казку – Про хитрого короля, Про мудрого коваля, Про красуню царівну, Про сопілку чарівну, Про бубликів в’язку, Розкажи мені казку.
Номер слайду 2
Завдання уроку:розширити знання про казку як жанр усної народної творчості;вчитися розпізнавати такі твори серед інших;вчитися орієнтуватися в структурі тексту;удосконалювати навички виразного читання;вчитися уважно слухати, робити висновки;розвивати вміння відтворювати зміст прочитаного;вчитись проявляти доброту, повагу до людей.
Номер слайду 3
Як казка прийшла до нас?Про кого, або про що ви знаєте казки?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
До якої групи слід віднести такі казки?Про тварин
Номер слайду 6
Чарівні
Номер слайду 7
Соціально-побутові
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Як називаються казки, написані письменником?Хто є автором народних казок?Народні казки виникли раніше, ніж люди навчилися писати. Тому їх не записували, а переказували один одному. При переказуванні ці казки змінювалися. Ім’я автора забувалося за давністю. Казка ставала народною.
Номер слайду 10
Чим казка відрізняється від оповідання?В оповіданні описуються події, які могли бути насправді в житті. А в казці розповідаються часто про фантастичні явища, події. В казках говорять тварини, рослини, різні предмети. Існують дійові особи, яких немає насправді.
Номер слайду 11
Гра “З якої це казки?”
Номер слайду 12
Номер слайду 13
А з якої казки ці герої?
Номер слайду 14
У світі казки чарівноїУкраїнська народна казка “Вовк та козенята”
Номер слайду 15
Послухайте українську народну казку “Вовк та козенята”Яка головна думка цієї казки?Хто її головні герої?
Номер слайду 16
Гра “Знайди пару”Повернеться відчиниться. Відімкнеться прийде
Номер слайду 17
Прочитайте казку мовчки. Чому коза залишила своїх діток удома самих?Яким перед нами постав Вовк? Коза? Козенята?Про кого можна сказати так:добра, любляча, дбайлива;злий, підступний;слухняний.
Номер слайду 18
Фізкультхвилинка. Раз, два, три, чотири, п’ять! Час прийшов відпочивать. Тож піднімем руки вгору, Ніби глянемо на зорі. А тепер всі руки в боки, Як зайчата – скоки-скоки! Десять, дев’ять, вісім, сім – Час за парти нам усім.
Номер слайду 19
Прочитайте уривок з казки, які відповідає малюнку
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Вибіркове читання. Прочитайте мовчки пісеньку Кози та Вовка. Чим вони відрізняються?Прочитайте зачин казки. Скільки було козенят?Прочитайте кінцівку казки. За що коза похвалила своїх діток?
Номер слайду 22
Гра “Закінчи речення”“Козенята почують матір…”“Вовк підслухав як…”“Чуємо, чуємо, - та…”“Повернулася Коза додому і …”
Номер слайду 23
Висновки. Який розділ ми почали вивчати?Що найбільше сподобалось на уроці?Хто з героїв казки сподобався, а хто – ні? Чому?Чого вчить нас казка “Вовк та козенята”?
Номер слайду 24
Гра “Плутанка”Прочитайте прислів’я, яке заховалося у “Плутанці”. Поясніть його зміст. Чи могло б воно бути темою уроку?Чи знаєте ви ще прислів’я, які виражають головну думку казки “Вовк та козенята”?
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Домашнє завдання. Читати казку “Вовк та козенята за особами”.І. Зробити малюнки до тексту.ІІ. Переказувати казку, придумати іншу кінцівку.