Сьогодні на уроці ми: М маємо все повторити А Е Т ефективно використовувати знання творчо підходити до роботиактивно працювати
Номер слайду 2
3никаний. Тема уроку:«» .та100рони
Номер слайду 3
«Міцні знання – гарантія успіху»Девіз уроку:
Номер слайду 4
Найбільше значення має не те, що учень використовує нові технології, а те, як це використання сприяє підвищенню його освіти. Епіграф уроку:
Номер слайду 5
Сучасні архітектори всі креслення проводять за допомогою комп’ютерів.
Номер слайду 6
Дизайнери проектують будинки, розташування кімнат, меблів за допомогою різних комп’ютерних програм
Номер слайду 7
Програми для побудови рисунків на комп’ютеріГоловна ідея DG – дати користувачеві можливість виконувати на комп'ютері побудови, аналогічні класичним геометричним побудовам "на папері". Динамічна геометрія DG
Номер слайду 8
Geo. Gebra - це безкоштовна, динамічна математична програма для всіх рівнів освіти, що включає в себе геометрію, алгебру, таблиці, графи, статистику і арифметику в одному зручному для використання пакеті. Вона завоювала кілька освітніх нагород в Європі та США. Geo. Gebra також має онлайн середовище, що є дуже зручно, адже користуватися ним можна на будь якому комп’ютері що має підключення до інтернету Програми для побудови рисунків на комп’ютеріGeo. Gebra
Номер слайду 9
Номер слайду 10
ВАСПовторимо: Сума кутів трикутника…А+ В + С = 1800
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Знайдіть невідомі кути трикутників. АВС5004501?23??АСВ400700700 ВАС200?500850 D
Номер слайду 13
АВСК12 СВК21=+Властивість зовнішнього кута трикутника. Зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох внутрішніх кутів, не суміжних з ним.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
https://learningapps.org/
Номер слайду 16
https://learningapps.org/3424302
Номер слайду 17
Б і л ь ш а с т о р о н а В трикутнику:1) проти більшої сторони лежить більший кут; і навпаки, 2) проти більшого кута лежить більша сторона. АВСТеорема про співвідношення між сторонами та кутами трикутника.
Номер слайду 18
Чому не існує трикутника зі сторонами 14, 6 і 7.146714<6+7 Нерівність трикутників.rrstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
Номер слайду 19
Нерівності трикутників. Кожна сторона трикутника менша суми двох інших його сторін. Знайти трикутники, які не можуть існувати та клацни по ним мишкою. АВС12188 QRN7614 КВС4117 НRМ891418<12+8 (Вірно)11<4+714<6+714<9+8 (Вірно)Достатньо перевірити виконання нерівності для більшої сторони.
Номер слайду 20
АВСПрямокутний трикутник
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Ознаки рівності прямокутних трикутників
Номер слайду 26
Ознаки рівності прямокутних трикутників. За малюнком визначите які із трикутників рівні і поясніть чому
Номер слайду 27
Ознаки рівності прямокутних трикутників. За малюнком визначите які із трикутників рівні і поясніть чому
Номер слайду 28
Ознаки рівності прямокутних трикутників№466 (ст.142)
Номер слайду 29
https://learningapps.org/display?v=p7wuhh80t18 Зіграємо в «Перший мільйон»?
Номер слайду 30
Домашнє завдання. Домашня контрольна на Вайбері у групі «7-А»Підготуватись до контрольної роботи