18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок " Трикутники.Підсумковий урок".

Про матеріал
Підсумковий урок з геометрії в 7 класі,з теми "Трикутники".Урок цікавий тим,що учні розв`язують більшість задач усно,але при цьому коментують кожен етап розв`язання,розвиваючи мовленеву компетентність та вміння точно формулювати свою думку.
Перегляд файлу

Геометрія  7 клас

                                                         

                                                                        Життя прикрашають дві    

                                                                     речі: можливість вивчати

                                                                    математику й можливість

                                                                     викладати її.

                                                                                          С.Пуассон.

 

Тема. Трикутники. Підсумковий урок.

 

Мета: 

повторити,  систематизувати  та узагальнити  знання учнів про трикутники; про суму кутів трикутника та властивість зовнішнього кута трикутника; про прямокутні та рівнобедрені трикутники.

Узагальнити та систематизувати вміння:

Знаходити кути трикутника за допомогою теореми про суму кутів трикутника та властивість зовнішнього кута;

Використовувати означення та властивості прямокутного та рівнобедреного трикутників під час розв’язування задач:

розвивати розумову активність, пам'ять, увагу, загальнонавчальні навички; виховувати уважність, працьовитість, кмітливість, самостійність, загальну культуру, інтерес до навчання, математики зокрема. Перед  учнями  поставлені завдання, на  які  протягом уроку неодноразово  наголошувалося.

 

Тип уроку: систематизація та узагальнення знань і вмінь.

 

Обладнання: ноутбуки, методичні кейси.

 

 Хід уроку

 

1. Організаційний момент.

Дошка оформлена до початку уроку, на  партах  ноутбуки,  методичні  кейси учні готові до роботи на уроці.

 

2. Перевірка домашнього завдання.

Щоб заощадити час на реалізацію основної мети уроку, перевірку домашнього завдання здійснюємо усно, коментуючи розв’язання  тих вправ, які викликали труднощі в учнів.

 

3. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Основна мета уроку цілком логічно випливає з місця уроку в темі (урок перед контрольною роботою), тому учні навіть самі зможуть сформулювати її. Вчитель тільки корегує і конкретизує завдання.

 

4. Актуалізація опорних знань. Проводиться у формі гри  побудова асоціативного куща, «корінь» якого термін трикутник. Усні вправи за готовими малюнками

 

Знайти невідомі елементи трикутника.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р = 45 см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р = 40 см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні мотивують розв’язання завдання, опираючись на означення та теореми.

 

Дати відповіді на запитання

 

1.Чи існує трикутник з кутами: 40˚; 50˚;70˚ ?

 

2. Знайти третій кут трикутника, якщо два його кути  дорівнюють 30˚ і  50˚.

 

3. Сума двох кутів трикутника дорівнює  120˚. Знайдіть третій кут трикутника.

 

4. Доведіть, що кожний  кут рівностороннього  трикутника дорівнює 60˚.

 

5. Знайти кути при  основі  рівнобедреного трикутника, якщо кут при  вершині  дорівнює 40˚.

 

6. Чому дорівнює сума внутрішнього кута трикутника і його зовнішнього кута при  тій  самій  вершині?

 

7. Зовнішній  кут трикутника дорівнює  70˚, чому дорівнює  сума  внутрішніх  кутів  не  суміжних  з  ним?

 

8. Два  кути трикутника дорівнюють 60˚ і 20˚, знайдіть градусну міру зовнішнього  кута  при  третій  вершині.

 

9. Знайдіть другий  гострий  кут  прямокутного трикутника, якщо перший  дорівнює  20˚.

 

10. У прямокутному трикутнику проти  кута  30˚ лежить  катет, який  дорівнює  6см. Знайдіть  гіпотенузу.

 

11. Чи  існує трикутник  зі  сторонами: 3см, 4см, 7см?

 

12. Дві  сторони  рівнобедреного  трикутника дорівнюють 5см  і  11см. Знайти  периметр цього трикутника.

 

 

5. Систематизація та узагальнення знань та вмінь.

№ 488 ( 3б.)  № 499 ( 4б.)  № 507 ( 3б.)

Робота з кейсами ( в парах ) Визначити вид  Бермудського  трикутника за кутами та знайти його периметр, виразити його в морських милях.

 

6. Підбиття підсумків уроку.   Метод «Незакінчене речення»

  • Сьогодні  на уроці ми…
  • На мою думку…

 

7. Домашнє  завдання:  повторити  розділ III, розв’язати № 506; № 511;  № 516

 

 

 

doc
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
16 грудня 2019
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку