Презентація до уроку "Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівностей"

Про матеріал
Презентація для проведення уроку алгебри у 9 класі з елементами проблемного навчання та використання тесту "На Урок"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Квадратні нерівності. Розв’язування квадратних нерівностей Вчитель математики Орлівського навчально-виховного комплексу Пантюх Юрій Васильович

Номер слайду 2

Правила роботи на уроціНа уроці працюють усі; Вислуховуємо інших; Говоримо після підняття руки; Висловлюємось коротко, по черзі; Не змінюємо тему обговорення; Поважаємо інших; Тримаємо робоче місце у порядку; Виконуємо тільки запропоновані завдання; Заощаджуємо час.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань. Вправа «Асоціативний кущ» Термін «Квадратична функція»

Номер слайду 4

Властивості квадратичної функціїзагальний вигляд, визначення коефіцієнтів квадратного тричлена, назва графіка, визначення напрямок віток параболи, визначення нулів функції, визначення координат вершини параболи, визначення проміжків зростання і спадання

Номер слайду 5

Виконайте тестза посиланням join.naurok.ua код: 8737057

Номер слайду 6

Знайти усі цілі розв’язки нерівності:2𝑥2−5𝑥+2≤0 

Номер слайду 7

Навчальні цілі: Ознайомитись із квадратними нерівностями, сформувати уміння і навички розв’язування квадратної нерівності графічним методом. Вдосконалити навики розв’язування нерівностей, використання властивостей квадратичної функціїРозвивати логічне та аналітичне мислення, навики читання і побудови схематичних графіків квадратичної функцій, розв’язування нерівностей з однією змінною. Виховувати уважність та відповідальність, культуру записів та малюнків

Номер слайду 8

Засвоєння нових знань. Чим відрізняються дана нерівності серед нерівностей з однією змінною?Які знаки використовуються для запису нерівностей?У якій частині нерівності слід розмістити квадратний тричлен для стандартного запису?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Правила роботи при розв’язуванні вправ. Не заважаємо іншим; Вивчаємо умову; Визначаємо що потрібно знайти; Створюємо математичну модель; Розв’язуємо завдання за визначеним алгоритмом; Аналізуємо отримані результати; Записуємо відповідь.

Номер слайду 14

Виконуємо усно

Номер слайду 15

Виконуємо разом

Номер слайду 16

Виконуємо самостійновправи 477, 479, 481, 483, 485.

Номер слайду 17

Знайти усі цілі розв’язки нерівності:2𝑥2−5𝑥+2≤0 

Номер слайду 18

Підсумок уроку. Закінчіть речення: На уроці я зрозумів, зрозуміла …На уроці найцікавішим було … На уроці мені було найважче … На уроці мені запам’яталось… На уроці мені сподобалось… У мене виникло запитання …

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Опрацювати § 12, вивчити означення і алгоритм, розглянути приклади 2-7 с. 112-114, виконати вправи 476, 478, 480, 482, 486*.

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kr Elena
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 12. Квадратна нерівність
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
12481
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку