Тема уроку: Квадратні нерівності. Розв’язування квадратних нерівностей Вчитель математики Орлівського навчально-виховного комплексу Пантюх Юрій Васильович
Номер слайду 2
Правила роботи на уроціНа уроці працюють усі; Вислуховуємо інших; Говоримо після підняття руки; Висловлюємось коротко, по черзі; Не змінюємо тему обговорення; Поважаємо інших; Тримаємо робоче місце у порядку; Виконуємо тільки запропоновані завдання; Заощаджуємо час.
Номер слайду 3
Актуалізація опорних знань. Вправа «Асоціативний кущ» Термін «Квадратична функція»
Номер слайду 4
Властивості квадратичної функціїзагальний вигляд, визначення коефіцієнтів квадратного тричлена, назва графіка, визначення напрямок віток параболи, визначення нулів функції, визначення координат вершини параболи, визначення проміжків зростання і спадання
Навчальні цілі: Ознайомитись із квадратними нерівностями, сформувати уміння і навички розв’язування квадратної нерівності графічним методом. Вдосконалити навики розв’язування нерівностей, використання властивостей квадратичної функціїРозвивати логічне та аналітичне мислення, навики читання і побудови схематичних графіків квадратичної функцій, розв’язування нерівностей з однією змінною. Виховувати уважність та відповідальність, культуру записів та малюнків
Номер слайду 8
Засвоєння нових знань. Чим відрізняються дана нерівності серед нерівностей з однією змінною?Які знаки використовуються для запису нерівностей?У якій частині нерівності слід розмістити квадратний тричлен для стандартного запису?
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка
Номер слайду 13
Правила роботи при розв’язуванні вправ. Не заважаємо іншим; Вивчаємо умову; Визначаємо що потрібно знайти; Створюємо математичну модель; Розв’язуємо завдання за визначеним алгоритмом; Аналізуємо отримані результати; Записуємо відповідь.
Підсумок уроку. Закінчіть речення: На уроці я зрозумів, зрозуміла …На уроці найцікавішим було … На уроці мені було найважче … На уроці мені запам’яталось… На уроці мені сподобалось… У мене виникло запитання …