1 урок – урок – захист проектів “ Квіти – символи України ”( 5клас)2 урок – урок розвитку зв’язного мовлення “ Твір – опис лілії ” ( 5 клас)Квітковий вернісаж рідної України. Підготувала:вчитель української мови та літератури. ЗОШ І – ІІ ступенів № 21 м. Торецьк Донецька область. Савіна В. В.
Урок № 1 Урок – захист творчих проектів“ Квіти – символи України ”Творчий проект Назва проекту:1 група – “ Барвінок – квітка – символ України ”2 група – “ Соняшник – квітка – символ України ”3 група – “ Лілія ( Лілея) – квітка – символ України ”Клас: 5 клас. Міжпредметні зв’язки: Українознавство, інформатика, природознавство. Результат проекту: Мультимедійна презентація за проекту. Тривалість: тиждень
Завдання для груп: Розподілити обов’язки в групі. Підготувати мультимедійну презентацію про квітку ( барвінок, соняшник, лілія) як символ України, використовуючи такі джерела інформації: наукову, художню, довідкову літератури, матеріали Інтернету. Знайти і включити до презентації 2-3 пісні, 2-3 поезії про певну квітку, один вірш члени кожної групи вчить напам’ять. Підготувати наукову довідку про квітку, її біологічні властивості та особливості. Намалювати малюнок до проекту, знайти репродукції картин із зображенням цієї квітки. Знайти і включити до презентації міф , казку чи легенду про виникнення цієї квітки. Створити буклет чи листівку за темою проекту.
Правила поведінки на уроці: Будь ввічливим, уважним, доброзичливим. Поважай співрозмовника та його думку. Уважно слухай і не перебивай. Прислухайся до думок однокласників. Не розмовляй голосно, коли хтось відповідає. Не вживай грубих слів. Не викрикуй і не розмахуй руками. Підніми руку, якщо хочеш висловитись. Роби висновки з почутого.
Проблемне запитання для кожної групи. Барвінок: Дивлячись на сучасне життя України, яку квітку ви додали б до списку “ Квіти – символи України ”?Соняшник: Як, на ваш погляд, могла б виглядати незвичайна квіткапід назвою “ Україна ”? Усно опишіть її. Лілія: Усно створіть квітку - символ вашого класу, спираючись на улюблені уроки, заняття, заходи, свята, екскурсії тощо.
Домашнє завдання: Діти, пропоную вам самостійно обрати домашнє завдання. Оберіть те завдання, яке ви виконаєте на 12 балів.1 завдання: склади сенквейн « Квітка»2 завдання: склади речення про квітку, яка є символом України , підкресли усі члени речення, визнач частини мови.3 завдання: склади казку про улюблену квітку, зроби до неї ілюстрацію.