У руки квіточку візьмем, Повітря в себе наберем. І як маленькі бджілочки Подуємо на квіточки.(Дж-дж-дж) Тут з’явився вітерець І на квіточку дмухнув. (С-с-с-с) Листячко у квіточки вмить зашелестіло.(Ш-ш- ш) А ось хмаронька з’явилась І на нашу квітоньку водичка полилась (Кап-кап- кап) Логопедична розминка. Вправа для розвитку дихання
Гра «Хто уважніший». Послухайте розмову мами й дитини і у їхніх словах впізнайте назви творів Лесі Українки, що раніше вивчали на уроках читання. - Мамо, іде вже зима! Я думаю, що усі вишеньки-черешеньки сніг з морозом поморозив у нашому садочку, що на зеленому горбочку. Ні, дитинко, ми їх гарно утеплили перед морозами. А от інших ця біда навчить, як потрібно готуватися до зими.
Стежинка «Підсумкова» Вправа «Капуста» Кому був присвячений сьогоднішній урок? Як називався вірш, який ми опрацьовували? Що ви розкажете про поетесу своїм рідним? Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці про поетесу? Що найважче було для тебе на уроці? Що було найцікавіше на уроці? Що очікував (-ла) ти і чи збулися твої очікування?