Як з`являються краплинки? Як потрібно ставитися до води?
Номер слайду 4
Гра «Чи є такий предмет?»1. Буря, гроза, нуч, роса, креплуна, веселка.2. Кущ, мед, баж, птах, ірек, пач, сад.3. Дівчата, цукерки, вікта, карка, оповівання
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Прочитай твір. Дай відповіді на запитання.- Чи можна назвати цей твір оповіданням? А казкою? Чому?— Де прокинулася Краплинка?— Куди їй захотілося знову?
Номер слайду 7
Утвори та прочитай слова.
Номер слайду 8
Вибіркове читання. Робота над змістом казки.— Про що думала Краплинка?— Як їй удалося піднятися високо у небо?— Кого вона там зустріла?— Чому Сонечко розгнівалося?— Що воно послало на хмару?— Що сталося з чорною хмарою?— Куди впала Краплинка?— За що їй подякувала Земля?
Номер слайду 9
Підсумок уроку:- Яку казку ми сьогодні читали?— Що здивувало у цьому творі? Чому?— Як по-іншому можна назвати цей твір?
Номер слайду 10
Домашнє завдання:читати, переказувати казку ст.8,намалювати портрет літа словами.