Презентація до уроку літературного читання "Урок милосердя"

Про матеріал

Презентація до уроку літературного читання "Урок милосердя".

Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка».

Мета. Ознайомити дітей із твором В. Сухомлинського«Горбатенька дівчинка». Вчити аналізувати та оцінювати поведінку вчинки дійових осіб,робити висновки щодо прочитаного, поглибити знання дітей про загальнолюдські моральні якості Розвивати виразне читання, зв'язне мовлення, вміння висловити свою думку, цінувати думкитоваришів. Виховувати доброту і чуйність, викликати бажання наслідувати добрі справи однолітків, співчуття до чужого горя, бажання допомагати людям з фізичними вадами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урокмилосердя

Номер слайду 2

Мовна розминка. Гра “Блискавка”добротачесність терпимість працелюбність людяність

Номер слайду 3

Гра “Блискавка”Від теплого слова і лід розмерзає. Доброта. Мовчання гнів гасить. Терпимість. Брехнею світ перейдеш, а назад не вернешся. Чесність. Де руки і охота, там скора робота. Працелюбність. Що даєш рукою, візьмеш душею. Людяність

Номер слайду 4

Робота в групах       *атуся    щ*рість        *юбов      п*вага    ла*ка      с*рдечність        *адість        *ружбалюд*ність

Номер слайду 5

Тлумачення слова. Милосердя — це милість серця, жалісливість, м'якість, співчуття, ніжність, любов до людей. Милосердя - це добре, співчутливе ставлення до кого – небудь

Номер слайду 6

ГРа “Павутинка”Людяність            Щедрість. Доброта      Милосердя     Чуйність            Чесність Людські якості Щедрість. Повага Працелюбність Вміння дружити. Готовність прийти на допомогу       

Номер слайду 7

Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні допоможе нам в цьому оповідання нашого славетного земляка, талановитого педагога В. О. Сухомлинського. Згадайте які твори цього автора ви вже читали. Що відомо вам про життєвий шлях видатного земляка?

Номер слайду 8

Життєвий та творчий шлях. В. О. Сухомлинського. Народився В. О. Сухомлинський 29 вересня 1918 р. в селі Василівка. Онуфріївського району, Кіровог­радської області у незаможній сім'ї. Його батько працював за наймом як тесляр і столяр,мати працювалав колгоспі. В їхній сім'ї, крім Василя, було ще троє дітей - Іван,Сергійта Меланія. Всі вони стали вчителями. Василь Олександрович теж одержав педагогічну освіту,працював вчителем мови та літератури в школі.  А в 1948 р за власнимпроханням стає директором Павлиської середньої школи. Цієюшколою він керував до кінця свого життя. Василь Олександрович писав чудові книжки, статті, художні твори для дітей близько 1200 творів. Не раз був нагороджений орденами і медалями за свою плідну працю.     Василь Олександрович Сухомлинський писав казки про доброту, бо сам бувдоброю люди­ною і дуже хотів, щоб ви, діти, виросли добрими, чуйни­ми,працьовитими, щоб любили тата і маму, рідну домівку, нашу велику іпрекрасну Батьківщину з її широкими лу­гами, густими лісами, безмежнимиланами.

Номер слайду 9

Збірки оповідань і казок. В.о.сухомлинського

Номер слайду 10

В. Сухомлинський“Горбатенька дівчинка”Підготовка учнів до сприймання нового твору. Давайте прочитаємо назву твору. Як ви думаєте, про кого це оповідання?Чи можна із заголовка дізнатися, як автор ставиться до дівчинки?

Номер слайду 11

Словникова роботачитання сходинок слівп 'ять задачкублагав цікавістьживенько насмішки чорноокий полегшенопустотливих горбатенька

Номер слайду 12

тлумачення значень слів і виразівживенько — швидко;благав — просив;очі впились — придивлялись, уважно дивились;іспит — екзамен, перевірка.

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка

Номер слайду 14

читання тексту з передбаченням і зупинкамиІ зупинка Кого привів у клас директор? Чому всі діти звернули увагу на дівчинку? Що б ви зробили у такому випадку? Як ви думаєте, що відбувалося далі?ІІ зупинка Чого боявся вчитель? Як сприйняли діти дівчинку? Що б ви зробили, побачивши таку дівчинку?Як ви думаєте, що трапилося далі?

Номер слайду 15

Аналіз змісту з елементами вибіркового читання. Який урок йшов у класі? Доведіть словами з тексту. Чому діти "впились" поглядом у незнайомку?Як почувався вчитель? Прочитайте. Поясніть вираз "затамував подих". Про що учитель "благав" мовчки?Чому учитель так хвилювався?Чому учитель "полегшено перевів дух"?З яким проханням звернувся директор до дітей? Прочитайте, як діти відгукнулися на це. А як би ви по-іншому назвали оповідання? Яка головна думка твору?

Номер слайду 16

Вправа на розвиток читацьких навичок. Коли це у двері... Чорноокий хлопчик... Тридцять п'ять пар ... Він дивився у вічі... Вони дивились на... Хто поступиться ... Учитель був тепер ...

Номер слайду 17

Читання деформованихречень. Робота в парах дя. Люність родожча аз все. Людяність дорожча за все.е. Н сясмій з ихал людськоог, щоб обіт не лобу такого. Не смійся з лиха людського, щоб тобі не було такого. Як ви розумієте дані прислів’я .

Номер слайду 18

Тренінг на позитив. Я сьогодні не скривдив нікого,Друзям я надав допомогу,А вони мені за це. Дякували добрим слівцем.І раділи зі мною разом,Що ми дружимо цілим класом.

Номер слайду 19

Підсумок уроку. Гра « Мікрофон»Що сподобалося вам на уроці?Що цікавого ви дізналися на уроці?Кому ви запропонуєте прочитати пам’ятку із прислів’ями?

Номер слайду 20

Аудіювання1. Події, що описані в оповіданні, відбувалися: а) у класі; б) у лісі.2. Клас: а) складав задачу; б) розв’язузав задачу. 3. Скільки учнів навчалося у класі? а) 25; б) 35.4. Хто зайшов до класу? а) Директор школи з маленьким хлопчиком; б) директор школи з маленькою дівчинкою.5. Чому діти «впилися» поглядом у незнайомку? а) Тому що дівчинка була горбатенька; б) тому що дівчинка була руденька.6. Як звали новеньку ученицю? а) Оля; б) Оленка.7. Клас іспит: а) не витримав; б) витримав.

pptx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку