ВІТАННЯ Добрий день, малеча щіра, Хай живеться вам у мирі! Хай луна дитячий сміх! Почнемо урок для всіх!
Номер слайду 3
Вправа “Усмішка” - Уявіть, що ми взялися за руки, усміхаємося одне одному. Побажайте усім доброго настрою і продуктивної праці. І нехай усмішка супроводжує вас весь день!
Номер слайду 4
Девіз уроку: Нас робота не лякає. Треба вчитись — кожен знає! Тож чекаєм побажань Під вітрилом в морі знань!
Номер слайду 5
Відгадай загадку Великий будинок у місті стоїть, Та завжди, як вулик бджолиний, шумить. Як чаша, він повний знаннями, Ласкавий будинок цей з нами.
Номер слайду 6
Тема уроку: Л. Компанієць “Отак у нас щодня”
Номер слайду 7
Мовленнєва розминка 1. Артикуляційна вправа Як співає соловей? (фіть-фіть-фіть) Як гуде жук? (жу-жу-жу) Як шумить вітер? (ш-ш-ш) Як дзижчить комарик? (дз-дз-дз) Як подає голос совеня? (угу-угу-угу)
Номер слайду 8
2.Чистомовка Ола-ола-ола — відчиняє двері школа. Ола-ола-ола — сміх і гам дзвенить довкола.
Номер слайду 9
3. Робота над скоромовкою Ми до школи швидко йшли, Кущ шипшиновий знайшли.
Номер слайду 10
Лідія Компанієць Лідія Компанієць народилася 12 березня 1914 року у Запорізькій області; жила у селі, навчалася у школі разом з братами. Почала писати вірші ще з дитинства, друкувалася у шкільній стіннівці та в домашньому рукописному журналі «Колючка», що видавали її брати. Згодом батьки переїздять до Ленінграда, там Ліда здобула професію – бібліотекар. Під час війни працювала у газетах. Після війни почала писати твори для дітей. За її творами знято дитячі фільми та мультфільм «Чому втекло кошеня».
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Робота над віршем Лідії Компанієць «Отак у нас щодня » Вправа «Передбачення» (за ілюстрацією). — Розгляньте ілюстрацію. — Як ви гадаєте, про що йтиметься у тексті?
Номер слайду 13
Словникова робота Правильно наголошуйте подані слова: порозмовлявши, трамвай, середульший. Метушня — поспішний, безладний рух. Навмання — як вийде, як доведеться. Зарок — обіцянка.
Номер слайду 14
Читання вірша вчителем
Номер слайду 15
Робота над змістом вірша — Про що розповідається у вірші? — Коли це відбувалося? --- Розкажіть, якими ви побачили у вірші дітей. --- Скільки дітей у родині? --- Чи можна їх назвати школярами та школярками? Чому? --- Яку проблему мають діти? Розкажіть, а як ви збираєтеся до школи.
Номер слайду 16
Робота за підручником стор. 15-16 Вибіркове читання. — Знайдіть слова з апострофом (зі знаком м’якшення) і прочитайте їх. — Прочитайте речення, в кінці яких стоїть знак питання. — Прочитайте ті рядки, які викликали у вас усмішку
Номер слайду 17
Прочитайте вірш у швидкому темпі, щоб відтворити атмосферу ранкової метушні. Пригадайте, що таке гештеґ. Гештеґ — речення, перед яким ставлять позначку #, і всі слова пишуть разом. Прочитайте в тексті таке речення, розділяючи його на слова.
Номер слайду 18
Гра «Хто що шукав?» Сестра — .... Старший брат — ... . Середульший брат — . Молодший брат — . Я — ... .
Номер слайду 19
Перевір себе Сестра — ... (пальто). Старший брат — ... (ранець). Середульший брат — (сорочку). Молодший брат — (штани). Я — ... (черевик). — Чи дотрималися діти слова класти на місце кожну річ?
Номер слайду 20
Домашнє завдання 1. Прочитати і віконати завдання у підручнику на стор. 15-16. 2. Складіть для героїв і героїнь вірша поради.
Номер слайду 21
Підсумок уроку що сподоба-лося на уроці, що здалося цікавим та корисним що не сподоба-лося, здалося важким, незрозумілим та нудним про що цікаве дізналися на уроці, чого б ще хотілось дізнатися