ТЕМА: Завдання зі скриньки поезії. Спроби учнів у віршуванні. Підсумок за темою. ( літературне читання 2 клас)Презентацію підготувала вчителька початкових класів Корсунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Подольна К. Ф.
Номер слайду 2
Наш урок – урок творчості, натхнення, радості за наші успіхи.
Номер слайду 3
СКОРОМОВКАСидів горобець на сосні,Заснув – і упав уві сні. Якби не упав уві сні. Сидів би він ще на сосні.
ГРА «Найкращий читач»( Перевірка домашнього завдання)
Номер слайду 8
ГРА «Чарівні листочки»
Номер слайду 9
ТЕРЕМОК ДЛЯ КУРЧАТОК Взяв когутик молоток: Цоки – цок! Цоки – цок!..( Я будую теремок. Для усіх своїх діток – Для усіх своїх діток – Для курчаточок)ТЕРЕМОК ДЛЯ КУРЧАТОКВзяв когутик молоток: Цоки – цок ! Цоки – цок!..( Я будую теремок. Для усіх своїх діток – Для усіх своїх діток – Для курчаточок).
Номер слайду 10
КІТ – РИБАЛКА Кіт – рибалка у човні Мріє на світанні…( От якби зловить меніКарася в сметані).
Номер слайду 11
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Номер слайду 12
Добирання рими до слів. КАЛИНА … ( дівчина, малина, журавлина, Марина…)ВЕРБА… ( журба, боротьба, стрільба…)ЗОРЯ … ( моря, короля, буря…)
Номер слайду 13
Складання вірша-Який настрій може мати поезія, рядки якої закінчуються словами: усміхається, вінком, умивається, пеньку?- Складіть вірш, додавши до цих слів такі: а сонце, он зайчик, в зеленому, на теплому.
Номер слайду 14
ОН ЗАЙЧИК УМИВАЄТЬСЯНА ТЕПЛОМУ ПЕНЬКУ. А СОНКЧКО ВСМІХАЄТЬСЯВ ЗЕЛЕНОМУ ВІНКУ.
Номер слайду 15
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Спробуйте самостійно скласти власний вірш.