Шановні колеги! Даний матеріал створено з єдиною метою - зробити процес навчання математиці цікавішим. Якщо цей матеріал буде корисним, то я буду щаслива)))
Нестандартний урок – сюрприз з математики у 2 класі з елементами інтерактивних та інформаційних технологій.
Міркуємо - швидко!Відповідаємо - правильно!Лічимо - точно!Пишемо - гарно!
Логічна вправа “Знайди зайве”
Гра “Допоможи Незнайкові”
Завдання від Вінні Пуха:
Каліграфічна хвилинка від Маші5 55 555 5555 55555 5 10 15 … …
Математичний диктант
Математичний диктант 4 12 16 18 8 10 12 6 14 20
Фізкультхвилинка
Гра “Миші вигризли число”” … · 4 = 16 4 · … = 32 3 · 5 = … 5 · … = 45
Гра “Миші вигризли число”(самостійно)”36 : …= 9 5 · 7 = … … : 3 = 3 5 · …= 25
Гра “Миші вигризли число”(самостійно)”36 : …= 9 5 · 7 = … … : 3 = 3 5 · …= 25 4 35 9 5
Робота в парах. Ланцюжок прикладів.8:2=»… +4=»… 5=»… :4=»… 5=»… -2=» …
Робота в парах. Ланцюжок прикладів. Самоперевірка8:2=» 4 +4=»8 5=» 40 :4=»10 5=» 50 -2=»48
Гра “Веселий дзьобик””5 · 6 …. 5 · 5 5 · 8 …. 5 · 9 Самостійно5· 7 …. 5 · 6 5 · 5 …. 5 · 4
Гра “Веселий дзьобик””Самоперевірка5 · 7 > 5 · 6 5 · 4 < 5 · 5
Задачка від простоквашенців:
Задачка від простоквашенців: Ок. - 15 р. Й. - ? р., у 3 рази < ?р.
Розв ’язання задачі:1)15:3=5 (р.) – йоржів упіймав рибалка;2) 15 +5 =20 (р.) – всього упіймав рибалка.15+15:3 =20 (р.)Відповідь: 20 рибин.
У И И Р О З М К Н!
Р О З У М Н И К И ! !
Розв’язати задачу 672, скласти і розв’язати приклади 673.
Презентацію підготувала вчитель Путивльської ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 Качур О. О.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект